Lexus със стилна кабрио концепция в Ел Ей (снимки)
Lexus показаха в Лос Анджелис концептуалния роудстър LF-C2, който вероятно би могъл да се превърне производствена версия на кабрио варианта на RC.
Lexus LF-C2 е стилен четириместен роудстър, с доста модернистичен дизайн, който според компанията показва посоката, в която марката се е насочила.
Вижте снимки >>
Агресивните LED светлини и огромната радиаторна решетка са първите неща, които се открояват по предницата на автомобила.
Други особености по екстериора са аеродинамичните странични огледала, охладителните канали за спирачките и екстравагантната задница.
Роудстър концепцията може да се похвали още и с изпускателната си система с 4 ауспуха, задния си дифузьор и 20-цоловите лети джанти.
Вижте видео >>
Интериорът на кабриото силно напомня на този от RC Coupe, като основните акценти в случая са двуцветният кожен салон и вътрешното LED осветление.
Lexus не са разпространили информация относно двигателя на роудстър концепцията, но се предполага, че кабриото може да бъде с 5.0-литров V8 двигател с 467 к.с. и 526 Нм въртящ момент.
Списание Motor Trend обаче твърди, че бъдещият RC кабриолет няма да види бял свят, а концепцията само е разгневила дилърите, които са настоявали за нов кросоувър, който би имал значително по-големи продажби и икономически успех от спортното кабрио.
Бъдещето пред роудстъра е особено несигурно като се има предвид западащия пазар на кабрио автомобилите и бума на кросоувър сегмента.
Вижте снимки >>
Агресивните LED светлини и огромната радиаторна решетка са първите неща, които се открояват по предницата на автомобила.
Други особености по екстериора са аеродинамичните странични огледала, охладителните канали за спирачките и екстравагантната задница.
Роудстър концепцията може да се похвали още и с изпускателната си система с 4 ауспуха, задния си дифузьор и 20-цоловите лети джанти.
Вижте видео >>
Интериорът на кабриото силно напомня на този от RC Coupe, като основните акценти в случая са двуцветният кожен салон и вътрешното LED осветление.
Lexus не са разпространили информация относно двигателя на роудстър концепцията, но се предполага, че кабриото може да бъде с 5.0-литров V8 двигател с 467 к.с. и 526 Нм въртящ момент.
Списание Motor Trend обаче твърди, че бъдещият RC кабриолет няма да види бял свят, а концепцията само е разгневила дилърите, които са настоявали за нов кросоувър, който би имал значително по-големи продажби и икономически успех от спортното кабрио.
Бъдещето пред роудстъра е особено несигурно като се има предвид западащия пазар на кабрио автомобилите и бума на кросоувър сегмента.