Toyota Hilux получи хибридна система за по-добра динамика
Пикапът е станал по-ефективен, има несравнима проходимост извън пътя, подобрен капацитет на теглене и увеличен полезен товар
Новата Toyota Hilux Hybrid 48V получи 48-волтова хибридна система, за да осигури по-голяма ефективност, подобрено представяне на шофиране и подобрен комфорт както в градска среда, така и на офроуд. Новата Toyota Hilux получи съчетава дизелов двигател с електромотор за увеличение на мощността и ефективността.
Вижте новия пикап Hilux Hybrid 48V >> >> >>
Новият Hilux Hybrid 48V се гордее с дължина 5325 мм, ширина 1900 мм и височина 1815 мм, като същевременно предлага практичност, както и здравина, благодарение на дължината на товарното легло от 1525 мм. Ефективността на хибрида и подобренията на шофирането не правят компромис с капацитета на теглене и полезния товар, които са оптимални в класа със съответно 3500 кг и 1000 кг.
Новата Toyota Hilux получава мека хибридна версия, която добавя още тяга към и без това енергичния дизелов двигател. Тази разновидност на Hilux включва 48-волтова мека хибридна система с един електромотор, вграден в задвижването, като по този начин добавя допълнителни 16 конски сили и 65 Нм въртящ момент към динамиката.
Електромоторът е комбиниран с 2,8-литровия 4-цилиндров дизелов двигател на Toyota с турбокомпресор, който генерира мощност от 204 к.с. при 3400 об/мин и 500 Нм въртящ момент между 1600 и 2800 об/мин. Той е оборудван със система за впръскване на гориво Common Rail, турбокомпресор с променлива геометрия и междинен охладител с водно охлаждане.
Мерките за контрол на емисиите на отработени газове включват дизелов окислителен катализатор, дизелов филтър за твърди частици, селективна каталитична редукция и допълнително впръскване на AdBlue. Подобно на съществуващите модели Hilux, Land Cruiser и Proace, новият Hilux Hybrid 48V е съвместим с дизелово гориво, произведено от изцяло възобновяеми източници.
Малка литиево-йонна батерия от 48 волта захранва двигателя и тъй като е мека хибридна система, няма чисто електрически режим. Така оборудван, новият Hilux Hybrid 48V е с 5% по-ефективен в сравнение със стандартния дизелов двигател. Това отчасти се дължи на подобрената система за спиране и стартиране, за която се твърди, че подобрява шофирането в натоварен трафик със спиране и тръгване.
Благодарение на електрическия мотор, двигателят може да остане изключен малко по-дълго в много бавни ситуации. Toyota също така намалява скоростта на празен ход на дизела до 600 оборота в минута, за да консумира по-малко гориво. Новият Hilux Hybrid 48V предлага повече от просто подобрено задвижване.
Пикапът получава системата Multi-Terrain Select на Toyota, която включва шест режима на шофиране - пръст, кал, камък, пясък, дълбок сняг или автоматичен режим, в който електрониката сама решава кой точно да избере. За да гарантират, че Hilux отговаря на репутацията си за офроуд, инженерите предприеха допълнителни стъпки за водоустойчивост на електрическите части.
Хибридният пикап може да гази през водно препятствие с дълбочина от 70 см. За да може да пътува навсякъде, Hilux Hybrid 48V може да се похвали с водещ в класа минимален просвет от 310 мм при двойни кабини и ъгли на заход и заминаване съответно от 29 и 26 градуса. Новият Hilux Hybrid 48V ще бъде пуснат в продажба в цяла Европа в средата на 2024 г. с каросерия двойна кабина.