Новата Toyota Hilux Hybrid 48V получи 48-волтова хибридна система, за да осигури по-голяма ефективност, подобрено представяне на шофиране и подобрен комфорт както в градска среда, така и на офроуд. Новата Toyota Hilux получи съчетава дизелов двигател с електромотор за увеличение на мощността и ефективността.

Вижте новия пикап Hilux Hybrid 48V  >>  >>  >>

Новият Hilux Hybrid 48V се гордее с дължина 5325 мм, ширина 1900 мм и височина 1815 мм, като същевременно предлага практичност, както и здравина, благодарение на дължината на товарното легло от 1525 мм. Ефективността на хибрида и подобренията на шофирането не правят компромис с капацитета на теглене и полезния товар, които са оптимални в класа със съответно 3500 кг и 1000 кг.

Снимка: Toyota

Новата Toyota Hilux получава мека хибридна версия, която добавя още тяга към и без това енергичния дизелов двигател. Тази разновидност на Hilux включва 48-волтова мека хибридна система с един електромотор, вграден в задвижването, като по този начин добавя допълнителни 16 конски сили и 65 Нм въртящ момент към динамиката.

Електромоторът е комбиниран с 2,8-литровия 4-цилиндров дизелов двигател на Toyota с турбокомпресор, който генерира мощност от 204 к.с. при 3400 об/мин и 500 Нм въртящ момент между 1600 и 2800 об/мин. Той е оборудван със система за впръскване на гориво Common Rail, турбокомпресор с променлива геометрия и междинен охладител с водно охлаждане.

Снимка: Toyota

Мерките за контрол на емисиите на отработени газове включват дизелов окислителен катализатор, дизелов филтър за твърди частици, селективна каталитична редукция и допълнително впръскване на AdBlue. Подобно на съществуващите модели Hilux, Land Cruiser и Proace, новият Hilux Hybrid 48V е съвместим с дизелово гориво, произведено от изцяло възобновяеми източници.

Малка литиево-йонна батерия от 48 волта захранва двигателя и тъй като е мека хибридна система, няма чисто електрически режим. Така оборудван, новият Hilux Hybrid 48V е с 5% по-ефективен в сравнение със стандартния дизелов двигател. Това отчасти се дължи на подобрената система за спиране и стартиране, за която се твърди, че подобрява шофирането в натоварен трафик със спиране и тръгване.

Снимка: Toyota

Благодарение на електрическия мотор, двигателят може да остане изключен малко по-дълго в много бавни ситуации. Toyota също така намалява скоростта на празен ход на дизела до 600 оборота в минута, за да консумира по-малко гориво. Новият Hilux Hybrid 48V предлага повече от просто подобрено задвижване.

Пикапът получава системата Multi-Terrain Select на Toyota, която включва шест режима на шофиране - пръст, кал, камък, пясък, дълбок сняг или автоматичен режим, в който електрониката сама решава кой точно да избере. За да гарантират, че Hilux отговаря на репутацията си за офроуд, инженерите предприеха допълнителни стъпки за водоустойчивост на електрическите части.

Снимка: Toyota

Хибридният пикап може да гази през водно препятствие с дълбочина от 70 см. За да може да пътува навсякъде, Hilux Hybrid 48V може да се похвали с водещ в класа минимален просвет от 310 мм при двойни кабини и ъгли на заход и заминаване съответно от 29 и 26 градуса. Новият Hilux Hybrid 48V ще бъде пуснат в продажба в цяла Европа в средата на 2024 г. с каросерия двойна кабина.