Както се подразбира, това е хибриден скутер с три задвижващи се колела. Версията без покрив на HYbrid3 беше показана миналата година по време на Парижкия автосалон, пише агенция SpeedPress.
Два електромотора движат предните две колела, като двигателят с вътрешно горене задвижва задната гума. Така хибридната технология позволява на компактната триколка да бъде изключителна стабилна и безопасна. Тя може да се движи и само на електрически режим, подобно на автомобилните хибриди.
Окачването и структурата са приспособени за двата електрически мотора на предните колела. Предното окачване е с накланящи се гуми, като между тях се намира един напречен амортисьор за оптимална управляемост и стабилност.
За по-доброто спиране е използвана ABS система, свързана с трите спирачни апарата, а електромоторите играят роля на двигателна спирачка. При спиране генерираната енергия се използва за презареждане на литиево-йонните батерии.
Вижте снимки
Бензиновият двигател е с обем 300 куб. см и е захранван от компресор. Максималната му мощност е 41 к.с. при 6500 об/мин. Електрическият капацитет е 2х3 kW (8 к.с.), като сумарно мощността HYbrid3 Evo нараства на 49 к.с.
При по-ниска скорост и с няколко намалявания или спирания (за да се презареждат батериите) скутерът може да измине над 10 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 10 секунди. Максималната скорост е 150 км/ч.
Преди два месеца във Франкфурт Peugeot показа 100% електрическите модели BB1 и серийния iOn Peugeot, като този път решението отново е свързано с градската мобилност.