Ford Mustang GTD Carbon Series е най-радикалната версия на модела, която някога сме виждали, но сега инженерите от Ford са я направили още по-екстремна. Компанията Ford представи новата версия GTD Liquid Carbon, която се отказва от няколко слоя боя и остава с напълно открита каросерия от въглеродни влакна.

Вижте новия Ford Mustang GTD Liquid Carbon  >>  >>  >>

Колата е с около 6 кг по-лека от модела GTD Carbon Series с пакета Performance. От Ford не само са спестили няколко килограма от боята, но и са заменили ламарината на вратите с въглеродни влакна, а в света на спортните автомобили всеки килограм е от значение.

Ford Mustang GTD Liquid Carbon

Снимка: Ford

Една от най-забележителните характеристики на спортния модел е безупречното преплитане на въглеродните влакна. То пресъздава артистичността на GTD Carbon Series и я допълва с цялостно покритие на целия автомобил от карбон, който е използван за страничната линия, капака, покрива, крилото и задната част.

Българин ще стане собственик на най-мощния Mustang досега

Новият Mustang GTD Liquid Carbon се предлага стандартно с пакета Performance на GTD, който включва 20-инчови магнезиеви джанти, скриващи черните спирачки Brembo с анодизиран надпис GTD. Пакетът включва и допълнителни аеродинамични елементи, като същевременно премахва някои шумозаглушители.

Новият Mustang GTD Liquid Carbon разполага с 5,2-литровия V-образен 8-цилиндров двигател с турбокомпресор на Ford, произвеждащ 826 конски сили и 900 Нм въртящ момент, както и с полуактивно задно окачване с бутална щанга. В интериора новият Mustang GTD Liquid Carbon е обзаведен с черна кожа и микрофибърен велур Dinamica. Шевовете Hyper Lime по седалките, панелите на вратите, волана и други части в кабината добавят ярък контраст.

Ford Mustang GTD Liquid Carbon

Снимка: Ford

Ford заявява, че ще достави първия Mustang GTD Liquid Carbon през октомври, присъединявайки се към GTD Spirit of America. В САЩ Ford Mustang GTD започва от 325 000 долара. В Европа Ford Mustang GTD е още по-скъп, като започва от 359 900 евро. Високата цена се обяснява с високите разходи за разработка, сложността на дизайна, лимитираната серия и ръчното сглобяване на Ford Mustang GTD в завода в Канада.

Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.