Гамата на Brabus с 1000 конски сили вече включва модела Rocket 1000, базиран на plug-in хибридния Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance, както и зашеметяващия Rocket GTS, използващ като основа кабриолета Mercedes-AMG SL 63 SE Performance. Сега компанията представя Brabus 1000, който е базиран на купето Mercedes-AMG GT 63 SE Performance и отново разполага с 1000 конски сили.

Вижте новия Brabus 1000   >>  >>  >>

Техническото оборудване на купето Brabus 1000 е по същество същото като това на Rocket 1000 и версията Rocket GTS. Работният обем на бензиновия V-образен 8-цилиндров двигател с два турбокомпресора и фабричен индекс M177, разположен отпред под капака, е увеличен от 3982 на 4407 куб.см, инсталирани са нови турбокомпресори, нов колянов вал, нови мотовилки и бутала, нова изпускателна система от неръждаема стомана с гръмотевичен звук и нова програма за управление.

Brabus Rocket 1000 спринтира от място до 100 км/ч за 2,6 секунди

В резултат на модификациите максималната мощност на двигателя с вътрешно горене се е увеличила от 612 к.с. и 850 Нм на 796 к.с. и 1250 Нм, докато максималният въртящ момент е ограничен от електрониката на 1050 Нм, за да се осигури приемлив ресурс на 9-степенната автоматична трансмисия AMG Speedshift MCT 9G, в която преобразувателят на въртящ момент е заменен от многодисков съединител.

Системата за задвижване на всички колела 4Matic+ на оригиналното купе Mercedes-AMG GT 63 SE Performance е запазена, както и цялата хибридна надстройка. Максималната мощност на електрическия мотор, монтиран на задния мост, е 204 к.с., а въртящият момент е 320 Нм. Електромоторът е свързан с двустепенна скоростна кутия и се захранва от литиево-йонна батерия с капацитет 6,1 кВтч.

Brabus 1000

Снимка: Brabus

Електрическият мотор осигурява движение на чисто електрическа тяга, а благодарение на механичната връзка с предните колела, дори при изключен двигател с вътрешно горене, автомобилът остава със задвижване на всички колела.

Максималната комбинирана мощност на силовия агрегат на оригиналното купе Mercedes-AMG GT 63 SE Performance е 816 к.с. и 1420 Нм, докато при Brabus 1000 тя е увеличена до 1000 к.с. и 1620 Нм, времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е намалено от 2,8 секунди на 2,6 секунди, но максималната скорост все още е електронно ограничена до 320 км/ч.

Brabus 1000

Снимка: Brabus

Новият аеродинамичен пакет за каросерията от въглеродни влакна на купето Brabus 1000 изглежда доста изразителен, като на задната част е монтиран фиксиран спойлер. Пътният просвет е намален с 20 мм, окачването е модифицирано. Кованите 10-лъчеви джанти Brabus Monoblock Z Platinum Edition са обути в нископрофилни гуми Continental SportContact 7 с размер 305/30 R 21 отпред и 335/25 R 22 отзад.

Brabus 1000

Снимка: Brabus

Интериорът, както е обичайно за Brabus, е изцяло претапициран и щедро декориран с карбон. При демонстрационния модел кожената тапицерия на предните седалки едновременно използва орнаменти под формата на черупки и числото 77, указващо годината на основаване на компанията Brabus - 1977 година. Първият автомобил Brabus 1000 Coupe струва 532 496 евро (1 041 456 лева), докато оригиналният Mercedes-AMG GT 63 SE Performance Coupe в момента струва най-малко 219 674 евро в Германия.

Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.