Известното студио за тунинг на автомобили Brabus вече преработи бензиновия модел Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+, превръщайки го в Rocket 900. По-късно хибридният AMG GT 63 SE Performance претърпя цялостна настройка, която се превърна в модела Rocket 930, в който цифровият индекс показва мощността на хибридната система. Миналата есен серийният хибрид претърпя актуализация, което беше отлична причина за Brabus отново да увеличи мощността на своя Rocket и да достигне прага от 1000 конски сили.

Вижте уникалния спортист Brabus Rocket 1000  >>  >>  >>

Любопитно е, че досегашният V8 битурбо бензинов двигател с обем 4,5 литра в новия модел Brabus Rocket 1000 произвежда само 796 к.с. срещу 900 к.с. за чисто бензиновата версия на Rocket 900. Въртящият момент и в двата случая достига 1250 Нм, но на практика той е електронно ограничен до 1050 Нм, за да не се претоварва 9-степенната автоматична скоростна кутия Speedshift MCT.

Снимка: Brabus

Изпускателната система е сменена с оригинална от неръждаема стомана с намалено съпротивление и възможност за избор на интензитет на звука. Електрическият компонент в Brabus не е подменян. На задната ос има синхронен електромотор с мощност 204 к.с. и 320 Нм с двустепенна скоростна кутия и батерия с капацитет 6,1 кВтч. Трансмисията за задвижване на всички колела 4Matic+ също не се е променила фундаментално.

Получените характеристики все още са впечатляващи. Пиковата мощност на хибридната система е 1000 к.с. и 1820 Нм, който обаче е електронно ограничен до 1620 Нм. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 2,6 секунди вместо 2,9 секунди за серийния автомобил. Хибридът ускорява до 200 км/ч за 9,7 секунди и достига 300 км/ч за 23,9 секунди. Максималната скорост е 316 км/ч като фабричния модел.

Снимка: Brabus

Brabus Rocket 1000 има собствена каросерия от карбонови влакна, вече познат от предишни автомобили, базирани на AMG GT. Предната броня с големи въздухозаборници осигурява правилното дишане и охлаждане на мощния V8 двигател, докато масивният сплитер създава допълнителна притискаща сила при високи скорости.

Крилото и дифузьорът отзад, както и разширенията на калниците, които добавят 67 мм към общата ширина на автомобила, са направени от въглеродни влакна. Въздушното окачване Brabus Sport Xtra може да се снижи с 20 мм в спортни режими и при високи скорости. Джантите Brabus Monoblock P с пет спици и размер 21 инча отпред и 22 инча отзад с централна гайка са обути с гуми Continental Sport Contact 7.

Снимка: Brabus

Интериорът на модела Rocket 1000 е ръчно тапициран с естествена, дишаща кожа с характерни шарки Ellipse и Heritage от вътрешната страна на седалките и сенниците. Тапицерията е облицована с микрофибър Dinamica, а предният панел има гланцирана тапицерия от карбонови влакна. Емблемите на Brabus са украсени с педали от анодизиран алуминий и прагове на вратите с многоцветно LED осветление.

Специалистите на Brabus обаче са готови да изпълнят всяко желание на клиента, до напълно индивидуален проект. Приемането на поръчки за най-мощния Brabus в историята вече е отворено, но желаещите трябва да побързат, защото Rocket 1000 ще бъде пуснат в тираж от само 25 екземпляра на цена от 450 000 евро. Това е приблизително два пъти повече от цената на базовия Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.