DS N°8 изминава над 450 км по магистрала без допълнително зареждане
Изцяло електрическият флагман на DS Automobiles доказа в серия от реални тестови пътувания надеждността на автономния пробег
Изцяло електрическият флагман на марката DS Automobiles - новият DS N°8, изминава над 450 км по магистрала без допълнително зареждане. В серия от реални тестови пътувания из цяла Европа, новият DS N°8 прие предизвикателството на дългите разстояния и доказа надеждността на автономния си пробег по магистрала.
Вижте новия DS N°8 по пътищата на Европа >> >> >>
Да пътуваш на дълги разстояния с електрически автомобил, без да се тревожиш за пробега или зареждането, е ключов елемент, който илюстрира амбицията на френската премиум марка DS Automobiles да въплъти "Изкуството на пътуването". По различни маршрути с дължина от 450 км до над 500 км, новият електрически флагман DS N°8 демонстрира реалните си възможности да изминава дълги разстояния по основните европейски пътища без необходимост от зареждане.

Новият флагман на DS Automobiles идва у нас в три нива на оборудване
На магистралата, в реални условия, DS N°8 блестящо приема предизвикателството на неограничената електрическа мобилност на дълги разстояния, позволявайки да спреш само когато ти пожелаеш - а не когато си принуден.
"С новия модел DS N°8 вече не батерията определя кога да спреш за презареждане, а единствено твоето желание да направиш почивка - или необходимата пауза от шофирането. Истински game changer (който променя играта)", каза Ксавие Пежо, главен изпълнителен директор на DS Automobiles.
За да докаже надеждността на автономния пробег на DS N°8, марката DS Automobiles проведе серия тестови шофирания в няколко големи европейски държави, където марката е представена. Тези маршрути, изпълнени при разрешени за шофиране скорости, по двулентови пътища и магистрали, позволиха да се оцени реалното представяне на автомобила при разнообразни условия.
Бяха избрани четири типични маршрута, илюстриращи този подход, всички изпълнени в съответствие с максимално допустимите скорости по магистрала, които обикновено са от 120 км/ч до 130 км/ч, в зависимост от страната.
При първият маршрут от Париж до Лион във Франция с дължина 450 км, новият DS N°8 е пристигнал в крайната дестинация на пътуването с остатъчен заряд от 10% и оставащ пробег 60 км.
Във втория маршрут от Мюнхен до Кобленц в Германия с дължина 506 км, DS N°8 е пристигнал в крайната точка с остатъчен заряд от 10% и пробег 56 км, потвърждаващи постоянството на пробега въпреки леко по-дългата дистанция.
Третото пътуване е в Испания от Мадрид до Дения и е с дължина 470 км, при което новият DS N°8 е пристигнал в крайната точка с остатъчен заряд от 20% и оставащ пробег 128 км, демонстриращ повишена ефективност при благоприятни условия на шофиране.
Четвъртият тестови маршрут е от Мелфи до Нера Монтото в Италия с дължина 450 км. При него новият DS N°8 е пристигнал в крайната дестинация с остатъчен заряд от 28% и пробег 195 км, илюстриращ специално оптимизирано управление на енергията.
Тези резултати подчертават способността на DS N°8 да поддържа комфортен пробег при пътувания от над 450 км по магистрала, като се адаптира към различната пътна настилка и условия на шофиране. Всички маршрути са изминати с батерия, първоначално заредена на 100%, без нито едно зареждане по време на пътуването - потвърждение за надеждността на пробега на DS N°8.
Тези пътувания демонстрират не само устойчивостта на комбинирания цикъл WLTP, който за новия DS N°8 достига 750 км, но най-вече реалната способност на автомобила да измине 500 км по магистрала при различни условия - обещание, вече потвърдено от практиката.
При по-дълги пътувания по магистрала, DS N°8 позволява бързо зареждане само за 10 минути и възстановяване на до 200 км от пробега на зарядна станция с мощност 160 кВт или повече. Вграденият навигационен модул EV Routing предвижда спиранията и подготвя автомобила и батерията за зареждане, като освобождава водача от излишно напрежение.
Новият DS N°8 разполага със задвижваща система, разработена във Франция, с електрически мотор, създаден от Emotor и сглобяван в Тремери, както и батерия Long Range, проектирана от ACC и произведена в гигафабриката в Били-Беркло (Франция). Тези два компонента, родени от френската индустриална експертиза, допринасят за високата енергийна ефективност на автомобила.
Тази производителност се засилва от задълбочена работа по аеродинамиката, интегрирана още на етапа на проектиране, което позволява оптимизиране на въздушния поток и намаляване на съпротивлението, за постигане на рекорден коефициент Cd от 0,24.
Така новият DS N°8 съчетава контролирана консумация на енергия, водещ автономен пробег, спортна динамика, висок комфорт и прецизна изисканост - за плавно и спокойно електрическо изживяване, създадено за дълги пътувания.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.