Изцяло електрическият флагман на марката DS Automobiles - новият DS N°8, изминава над 450 км по магистрала без допълнително зареждане. В серия от реални тестови пътувания из цяла Европа, новият DS N°8 прие предизвикателството на дългите разстояния и доказа надеждността на автономния си пробег по магистрала.

Вижте новия DS N°8 по пътищата на Европа >>  >>  >>

Да пътуваш на дълги разстояния с електрически автомобил, без да се тревожиш за пробега или зареждането, е ключов елемент, който илюстрира амбицията на френската премиум марка DS Automobiles да въплъти "Изкуството на пътуването". По различни маршрути с дължина от 450 км до над 500 км, новият електрически флагман DS N°8 демонстрира реалните си възможности да изминава дълги разстояния по основните европейски пътища без необходимост от зареждане.

Новият флагман на DS Automobiles идва у нас в три нива на оборудване

На магистралата, в реални условия, DS N°8 блестящо приема предизвикателството на неограничената електрическа мобилност на дълги разстояния, позволявайки да спреш само когато ти пожелаеш - а не когато си принуден.

"С новия модел DS N°8 вече не батерията определя кога да спреш за презареждане, а единствено твоето желание да направиш почивка - или необходимата пауза от шофирането. Истински game changer (който променя играта)", каза Ксавие Пежо, главен изпълнителен директор на DS Automobiles.

DS N°8 Снимка: DS Automobiles

За да докаже надеждността на автономния пробег на DS N°8, марката DS Automobiles проведе серия тестови шофирания в няколко големи европейски държави, където марката е представена. Тези маршрути, изпълнени при разрешени за шофиране скорости, по двулентови пътища и магистрали, позволиха да се оцени реалното представяне на автомобила при разнообразни условия.

Бяха избрани четири типични маршрута, илюстриращи този подход, всички изпълнени в съответствие с максимално допустимите скорости по магистрала, които обикновено са от 120 км/ч до 130 км/ч, в зависимост от страната.

DS N°8 Снимка: DS Automobiles

При първият маршрут от Париж до Лион във Франция с дължина 450 км, новият DS N°8 е пристигнал в крайната дестинация на пътуването с остатъчен заряд от 10% и оставащ пробег 60 км.

Във втория маршрут от Мюнхен до Кобленц в Германия с дължина 506 км, DS N°8 е пристигнал в крайната точка с остатъчен заряд от 10% и пробег 56 км, потвърждаващи постоянството на пробега въпреки леко по-дългата дистанция.

DS N°8 по пътищата във Франция и Германия Снимка: DS Automobiles

Третото пътуване е в Испания от Мадрид до Дения и е с дължина 470 км, при което новият DS N°8 е пристигнал в крайната точка с остатъчен заряд от 20% и оставащ пробег 128 км, демонстриращ повишена ефективност при благоприятни условия на шофиране.

Четвъртият тестови маршрут е от Мелфи до Нера Монтото в Италия с дължина 450 км. При него новият DS N°8 е пристигнал в крайната дестинация с остатъчен заряд от 28% и пробег 195 км, илюстриращ специално оптимизирано управление на енергията.

DS N°8 по пътищата в Испания и Италия Снимка: DS Automobiles

Тези резултати подчертават способността на DS N°8 да поддържа комфортен пробег при пътувания от над 450 км по магистрала, като се адаптира към различната пътна настилка и условия на шофиране. Всички маршрути са изминати с батерия, първоначално заредена на 100%, без нито едно зареждане по време на пътуването - потвърждение за надеждността на пробега на DS N°8.

Тези пътувания демонстрират не само устойчивостта на комбинирания цикъл WLTP, който за новия DS N°8 достига 750 км, но най-вече реалната способност на автомобила да измине 500 км по магистрала при различни условия - обещание, вече потвърдено от практиката.

DS N°8 Снимка: DS Automobiles

При по-дълги пътувания по магистрала, DS N°8 позволява бързо зареждане само за 10 минути и възстановяване на до 200 км от пробега на зарядна станция с мощност 160 кВт или повече. Вграденият навигационен модул EV Routing предвижда спиранията и подготвя автомобила и батерията за зареждане, като освобождава водача от излишно напрежение.

Новият DS N°8 разполага със задвижваща система, разработена във Франция, с електрически мотор, създаден от Emotor и сглобяван в Тремери, както и батерия Long Range, проектирана от ACC и произведена в гигафабриката в Били-Беркло (Франция). Тези два компонента, родени от френската индустриална експертиза, допринасят за високата енергийна ефективност на автомобила.

DS N°8 Снимка: DS Automobiles

Тази производителност се засилва от задълбочена работа по аеродинамиката, интегрирана още на етапа на проектиране, което позволява оптимизиране на въздушния поток и намаляване на съпротивлението, за постигане на рекорден коефициент Cd от 0,24.

Така новият DS N°8 съчетава контролирана консумация на енергия, водещ автономен пробег, спортна динамика, висок комфорт и прецизна изисканост - за плавно и спокойно електрическо изживяване, създадено за дълги пътувания.

Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.