Американският автомобилен гигант Ford представи най-мощния Mustang за всички времена. Новият Mustang GTD се отличава във всеки един аспект, издигайки на нови равнища своята висока производителност и несравнима изтънченост. Новият Mustang GTD прави смело изявление с европейския си дебют в очарователния червен цвят Chroma Flame (пламък).

Вижте новия Mustang GTD  >>  >>  >>

Новият допълнителен пакет Performance подобрява пъргавината на модела, а интериорът с елементи от въглеродни влакна е фокусиран върху водача и демонстрира неговата авангардна конструкция. Най-голямото изявление идва от пакета Performance на Mustang GTD. Той добавя по-голям сплитер към предната част, отварящи се клапи в долната част на каросерията и система за намаляване на съпротивлението към задното антикрило.

Снимка: Ford

Активните аеродинамични елементи намаляват съпротивлението по права линия, без да жертват сцеплението при завиване. Пакетът Performance включва и пакет Lightweight, който премахва някои звукоизолиращи материали и добавя зашеметяващи 20-инчови магнезиеви джанти, в допълнение към уникалната предна част. Пакетът Performance е включен при Mustang от серията Carbon и е наличен като стандартно оборудване в цялата гама на Mustang GTD.

Снимка: Ford

"Много спортни коли се отличават с едно нещо. Но за да може една кола да направи бърза обиколка на пистата "Нюрбургринг", тя трябва да бъде страхотна във всичко. Завои, сцепление, спиране, ускорение, няма нито една област, в която Mustang GTD да не блести", каза главният инженер на модела Грег Гудол.

"От олекотената каросерия от въглеродни влакна на всеки Mustang GTD до активната аеродинамика на пакета Performance, ние научихме от моторните спортове как да направим Mustang GTD превъзходен навсякъде и всичко това е част от стремежа да слезем под 7 минути за обиколка на "Нюрбургринг"", допълни Грег Гудол.

Снимка: Ford

Увереността на водача е от съществено значение за представянето на автомобила и Mustang GTD може да държи шофьорите фокусирани във всеки завой или шикан. Стандартните седалки Recaro се справят със задачата, работейки в тандем с нов волан Mustang GTD. В интериора на Mustang GTD воланът с плоско дъно разполага с дебел, добре подплатен ринг с първокласни вложки Dinamica и кожена обвивка, заедно с вложки от въглеродни влакна.

Снимка: Ford

Ексклузивни за Mustang GTD са бутоните на волана за регулиране на твърдостта на окачването и режима на изпускателната система, позволявайки на шофьорите да не откъсват очите си от пътя, докато регулират как техният Mustang GTD се представя в завои и звучи при ускоряване.

Воланът е голям и с шестоъгълна форма, която е едновременно лека и удобна за хващане от водача. Това е още един пример за това, че Ford използва моторните спортове, за да подобри изживяването при шофиране. Два нови бутона също се присъединяват към панела пред въртящия се селектор на скоростите за достъп до страницата с приложения за проследяване и активиране на функция за повдигане на предната ос, за да се избегнат препятствията на паркинги.

Снимка: Ford

Въртящият се селектор на скоростите на централната конзола се отличава с титаниево покритие. Шофьорите също имат по-голям контрол върху начина, по който стандартната 8-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител управлява наличните над 800 конски сили на 5,2-литровия V-образен 8-цилиндров компресорен бензинов двигател, благодарение на 3D отпечатани титаниеви лостчета за превключване.

Снимка: Ford

"Mustang GTD прави много повече от това да издига производителността на Mustang. Той внася ново, по-фокусирано и първокласно усещане в салона", каза мениджърът по дизайн Антъни Колард.

Новият Mustang GTD в бургундско червено е един от шестте стандартни цвята за модела, заедно със сиво Polymimetic, червено Race, черно Shadow, ледено бяло и синьо Lightning, който е ексклузивен цвят за Mustang GTD. Наситеният бургундски нюанс се съчетава прекрасно с декоративните елементи от серията Carbon.

Снимка: Ford

Подчертавайки каросерията от въглеродни влакна, серията Carbon оставя предния капак, покрива и задния капак на багажника небоядисани, докато завършва джантите от алуминий или магнезий в Magnetite. Предлагат се цвят на каросерията или контрастиращи боядисани ивици, както и боядисани спирачни апарати в синьо Grabber, червено Race или черно Black.

Новият Mustang GTD подобрява най-модерния софтуерен пакет на модела. Технологията за игри Unreal Engine, която задвижва информационно-развлекателната система SYNC 4, сега има специфични за Mustang GTD графики за приветствие и довиждане на 13,2-инчовия сензорен екран и 12,4-инчовия дигитален екран от измервателни уреди.

Снимка: Ford

Новият Mustang GTD разполага с шест режима на задвижване, а новият дисплей за измерване на производителността е ексклузивен за модела. Той поставя индикатора за предавките и оборотомера отпред и в центъра, като същевременно премахва всякаква излишна информация.

Европейският дебют на Mustang GTD е в съответствие с официалното отваряне на прозореца за кандидатстване за европейския пазар. Бъдещите клиенти на Mustang GTD в Европа могат да кандидатстват за закупуване на най-дръзкия Mustang досега.