Компанията Hyundai Motor наскоро стартира глобална дигитална кампания, водена от изцяло новата концепция Open for More на новото Santa Fe. Кампанията Open for Imagination използва персонализиран модел текст към изображение, за да създаде снимки, които включват изцяло новото Santa Fe, въз основа на избрани от потребителя ключови думи.

Идеалната локация на открито и различните представи на всеки за нея отразяват подхода, който Hyundai Motor прие при проектирането на изцяло новото Santa Fe. Голямата задна врата и просторният интериор предоставят най-доброто в класа пространство, което вдъхновява за приключения и мечтани дестинации.

Достатъчно е да напишете Hey Santa Fe в официалния Instagram профил на Hyundai Worldwide, за да стартирате изживяването и да генерирате изображения, създадени по ваш вкус. Потребителите могат да създават свои собствени снимки на мечтана дестинация на открито, включващи новото Santa Fe.

Веднъж седмично от Hyundai Motor споделят генерираните от феновете изображения в класацията "Най-доброто от нашите потребители". Само за един месец са споделени над 200 000 снимки в световен мащаб. Микросайтът на кампанията ще е активен до февруари 2024 г.

Снимка: Hyundai

Продажбите на изцяло новия кросоувър Hyundai Santa Fe в Европа и Северна Америка ще стартират през първата половина на 2024 г.