Освен интерпретация на словосъчетанието Fuel Cell то е в унисон с названията на фирмените студии, традиционно означавани с буквата F. Роудстърът съчетава по ефектен начин ултрамодерната електрохимична задвижваща установка с дизайн, репликиращ триколката на Карл Бенц от 1885 г. Дървените плоскости и тънките колела със спици са недвусмислени цитати от първия автомобил. Джойстикът, заместващ конвенционалния волан, също напомня за лоста на триколката. От друга страна, носът на F-CELL е изграден с помощта на съвременни технологии от F1. Управлението на колата се осъществява без никакви механични връзки между отделните компоненти, то е изцяло Drive-By-Wire. И, разбира се, най-радикалното решение в роудстъра, задвижващият агрегат. Той е абсолютно безвреден за околната среда и не изпуска никакви токсични вещества. Горивно-клетъчната система генерира 1,6 к.с., достатъчни за достигане на 25 км/ч максимална скорост. От Mercedes-Benz не посочват точно какво гориво участва в електрохимичния процес, но най-вероятно то е водород. Пробегът на двуместния автомобил с едно зареждане е 350 км. Вижте снимки