От началото на 2022 г. марката Dacia внедрява новата си идентичност в търговската мрежа. Марката се стреми да подсили привлекателността на търговските си обекти като същевременно продължи да предоставя автомобили с най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Този подход започва с обновени шоуруми и привлекателен екстериор.

Отвън търговските обекти привличат с опростени и въздействащи графични елементи, създадени за интуитивно и приятно преживяване за клиентите. Всички характерни елементи, като знамена, лога и панели са лесно разпознаваеми. Това подсилва привлекателността на шоурума и подканя клиентите да влязат в него. Зеленият цвят "Каки", ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естественото местообитание на Dacia.

Снимка: Dacia

В интериора графичните елементи за също толкова въздействащи. Логото Dacia Link присъства в редица от материалите и свързва целия дизайн в едно цяло. Емблемата, съединяваща буквите D и C, символизира силната връзка и доверието между Dacia и клиентите. Новият екологичен и умен интериор подобрява преживяването на клиентите, като подчертава ценностите на марката - надеждна, но с приключенски дух, достъпна, но хубава и екологична.

До месец ноември 2023 г. над 1000 търговски обекта в над 30 страни вече са обновени спрямо новата идентичност на марката. През тази година новия имидж на марката са придобили над 750 локации или по три търговски обекта на всеки работен ден. Нейното внедряване започна с екстериора през април 2022 г. и премина към интериора от април 2023 г.

Снимка: Тони Тончев

В България две от дилърствата в София, както и представителствата в Бургас и Русе са с актуализиран интериор и екстериор. Обновяването продължава поетапно и в цялата дилърска мрежа в страната, като ще приключи през 2024 г.

Целта на Dacia е всички дилърства във всички държави, в които марката присъства, да бъдат напълно обновени, за да посрещнат новата Dacia Duster в средата на 2024 г. Това са близо 2000 локации. Новата идентичност на марката отбелязва нова глава в амбициите на Dacia за още по-успешни пазарни позиции.

Снимка: Тони Тончев