BMW показа i8 с водородно задвижване (галерия)
BMW показа тестов модел i8, който е заменил хибридната си система с водородни клетки.
Водородното BMW i8 е било разработено още през 2012 година, но досега баварците са пазили в тайна водородния си проект.
Вижте снимки >>
Секретният автомобил се задвижва благодарение на монтиран отзад електромотор, който получава енергия благодарение на криогенно съхраняван в клетки водород и кислород, идващ от околния въздух.
Водородното BMW i8 има мощност от 242 к.с.
За съжаление баварците са решили този автомобил да остане прототип, а вместо с горивни клетки производствената версия да разполага с хибридна система.
Вижда се, че автомобилът е претърпял и визуални промени от 2012 г. до 2014 г., тъй като прототипът е с по-остри линии и по-стандартна задница.
В крайна сметка можем да кажем, че производствената версия определено изглежда по-футуристично.
Припомняме, че BMW си партнира с Toyota в технологичната разработката на водородни клетки и цялостната водородна система.
Вижте снимки >>
Секретният автомобил се задвижва благодарение на монтиран отзад електромотор, който получава енергия благодарение на криогенно съхраняван в клетки водород и кислород, идващ от околния въздух.
Водородното BMW i8 има мощност от 242 к.с.
За съжаление баварците са решили този автомобил да остане прототип, а вместо с горивни клетки производствената версия да разполага с хибридна система.
Вижда се, че автомобилът е претърпял и визуални промени от 2012 г. до 2014 г., тъй като прототипът е с по-остри линии и по-стандартна задница.
В крайна сметка можем да кажем, че производствената версия определено изглежда по-футуристично.
Припомняме, че BMW си партнира с Toyota в технологичната разработката на водородни клетки и цялостната водородна система.