Кросоувърът получава промени в дизайна, но не и в задвижването.
Сегашната Dacia Duster все още е базирана на първото поколение на модела, като през 2017 години беше основно преработена и получи предимно визуални промени. На кросоувъра сега му предстои фейслифт, който трябва да стане факт до края на годината, предава Automedia.

Снимки на прототипи на модела бяха публикувани в групата Dacia Duster Trails & Technical във Facebook, като на тях се виждат два автомобила с минимален камуфлаж. От изображенията става ясно, че обновеният кросоувър ще поучи Y-образни дневни и задни светлини в стила на изцяло новите Logan, Sandero и Sandero Stepway.

И двата прототипа се отличат по алуминиевите си джанти с двойни спици и черни акценти. Дизайнът им е подобен, но различен от този на алуминиевите джанти, които Dacia предлага за високите нива на оборудване - SL Blueline и Prestige. На предния калник има надпис 4WD, което подсказва, че Duster продължава да използва старата система за задвижване на четирите колела с централен диференциал, взета от Nissan.

Що се отнася до двигателите, там промени не се очакват и кросоувърът ще продължи да се предлага с избор от 6 агрегата. Бензиновите 3-цилиндров TCe 90, следван от 4-цилиндрови TCe 130 и TCe 150 (всичките с турбо), а дизелите - 4-цилиндрови dCi 95 и dCi 115. Последната версия е TCe ECO-G 100. Както подсказва името, това е 3-цилиндров турбомотор, който работи на бензин и на газ.

Минимални са шансовете, поне на този етап, да се появи мек хибрид или системата E-Tech на Renault. Причината е, че Duster използва платформата B0, която представлява евтин вариант на шасито Nissan B от 2002 година.
stat
Стани фен във Facebook

Коментари



Още новини за Dacia


Нови автомобили