Една легенда се завърна: Alfa Romeo Giulia е вече тук(видео)
След дълго чакане, Alfa Romeo най-накрая показа новия си модел - красивата Giulia.
Alfa Romeo Giulia е седан, който следва традициите завещани от Alfa Romeo 159, но и не забравя спортния дух на марката.
Италианците са решили да ни покажат първо най-върховия представител от гамата на Giulia, а именно вариантът Quadrifoglio.
СНИМКИ >>
Моделът впечатлява с агресивна външност, включваща радиаторна решетка с любимата на феновете форма, активен преден сплитер, тънки фарове, вентилиран капак, странични вентилационни отвори, аеродинамични странични прагове и масивни алуминиеви джанти.
Възродената Giulia разполага още със заден спойлер, внушителен дифузьор, изпускателна система с четири ауспуха.
Засега Alfa Romeo пазили в тайна интериора на колата, но очакванията са той да предложи най-високо ниво на изработка, висококачествени материали, малък спортен волан и карбонови или дървени апликации.
ВИДЕО >>
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio се задвижва от 3.0-литров V6 туин-турбо алуминиев двигател, разработен от Ferrari , с мощност от цели 510 к.с. и уникален звук.
Това позволява на новата Alfa да ускорява от 0 до 100 км/ч едва за 3.9 секунди.
Според слуховете, въпросният двигател ще задвижва и... новото Ferrari Dino, за което Серджо Маркионе смята, че ще види бял свят.
Шефът на Alfa Romeo и Maserati, Харалд Вестер нарича новата Giulia "първа глава от новата Alfa".
Като стандарт се предлага задвижване на задната ос, но клиентите могат да поръчат и 4х4. Alfa Romeo Giulia може да бъде оборудвана с 6-степенна механична или 8-скоростна автоматична трансмисия.
Особеностите на огнената италианска машина не свършват до тук - Alfa Romeo Giulia предлага разпределение на теглото 50/50 и множество олекотени карбонови и алуминиеви компоненти, които гарантират по 1 к.с. на всеки 3 килограма.
Освен това Alfa нарича кормилна уредба на новата Giulia "най-директната на пазара".
Колата със сигурност има голям състезателен потенциал, който ще я изправи в директен сблъсък с BMW M3, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 и Jaguar XE.
Италианците са решили да ни покажат първо най-върховия представител от гамата на Giulia, а именно вариантът Quadrifoglio.
СНИМКИ >>
Моделът впечатлява с агресивна външност, включваща радиаторна решетка с любимата на феновете форма, активен преден сплитер, тънки фарове, вентилиран капак, странични вентилационни отвори, аеродинамични странични прагове и масивни алуминиеви джанти.
Възродената Giulia разполага още със заден спойлер, внушителен дифузьор, изпускателна система с четири ауспуха.
Засега Alfa Romeo пазили в тайна интериора на колата, но очакванията са той да предложи най-високо ниво на изработка, висококачествени материали, малък спортен волан и карбонови или дървени апликации.
ВИДЕО >>
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio се задвижва от 3.0-литров V6 туин-турбо алуминиев двигател, разработен от Ferrari , с мощност от цели 510 к.с. и уникален звук.
Това позволява на новата Alfa да ускорява от 0 до 100 км/ч едва за 3.9 секунди.
Според слуховете, въпросният двигател ще задвижва и... новото Ferrari Dino, за което Серджо Маркионе смята, че ще види бял свят.
Шефът на Alfa Romeo и Maserati, Харалд Вестер нарича новата Giulia "първа глава от новата Alfa".
Като стандарт се предлага задвижване на задната ос, но клиентите могат да поръчат и 4х4. Alfa Romeo Giulia може да бъде оборудвана с 6-степенна механична или 8-скоростна автоматична трансмисия.
Особеностите на огнената италианска машина не свършват до тук - Alfa Romeo Giulia предлага разпределение на теглото 50/50 и множество олекотени карбонови и алуминиеви компоненти, които гарантират по 1 к.с. на всеки 3 килограма.
Освен това Alfa нарича кормилна уредба на новата Giulia "най-директната на пазара".
Колата със сигурност има голям състезателен потенциал, който ще я изправи в директен сблъсък с BMW M3, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 и Jaguar XE.