Това е новият Opel Astra (галерия)
Opel разкри новата Astra - тя изглежда по-атлетична откогато и да било, станала е по-лека, по-малка, но и по-просторна.
Новият Opel Astra взаимства някои от стилистичните си особености от концептуалната Monza, като 11-ото поколение на Astra определено изглежда по-спортно.
Вижте снимки >>
"Новата Astra е с до 200 килограма по-лека от предшественика си, а атлетичният й дизайн прави това видимо. Размерите й са по-малки, но в същото време и вътрешния простор и комфортът и са значително увеличени. Под капака си Astra ще има само последно поколение двигатели", обобщава изпълнителният директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман.
Колата разполага с множество хромирани детайли, а покривът е снижен и завършва с малък спойлер и перка. Новото поколение на автомобила разполага и с матрични LED фарове и LED стопове.
Новата Astra е най-малко със 120 килограма по-лека от предшественика си, като ще има варианти, които ще тежат с цели 200 килограма по-малко.
Размерите на колата също са се смалили, като хечбекът е с дължина от 4.37 метра - почти с пет сантиметра по-малко от предшественика си, а височината е от 1.46 метра или с 2.6 сантиметра по-малко. Размерите очевидно са оказали влияние и върху аеродинамиката и ефективността – новата Astra има коефициент на въздушно съпротивление под 0.30 cd.
Крайният резултат от тази "фитнес програма" е, че новата Astra е станала по-пъргава и по-приятна за шофиране отпреди.
Двигателната гама на новата Astra е изцяло обновена, а мощността й се простира в диапазона между 95 к.с. и 200 к.с.
Базов за дизеловите версии е 1.6-литровият CDTI мотор с 95 к.с., а бензиновите двигатели започват с 1.0-литров 3-цилиндров ECOTEC Direct Injection Turbo със 105 к.с.
Новост в гамата е изцяло алуминиевият 1.4-литров 4-цилиндров ECOTEC Direct Injection Turbo двигател с мощност от 145 к.с. и 250 Нм въртящ момент.
Интериорът на новата Astra е изработен от по-висококачествени материали и е по-просторен и комфортен, като разстоянието между предните и задните седалки е увеличено, а пътниците отзад разполагат с 35 мм допълнително пространство за краката. Таблото е изгубило част от бутоните си и разполага с 8-инчов сензорен дисплей - станало е по-прегледно, а функциите се управляват по-лесно.
Новото поколение Astra ще предложи за пръв път за марката инфотейнмънт система съвместима с Android Auto и Apple CarPlay, които свързват смартфона с вашия автомобил.
Колата разполага с множество подпомагащи шофьора системи, като възможността за разпознаване на пътните знаци, система за следене на лентата, система следяща разстоянието до предния автомобил, камера за задно виждане, парктроник и аварийна спирачка.
Новият Opel Astra ще направи публичния си дебют на Международното автомобилно изложение във Франкфурт, което ще започне на 17 септември и ще продължи 10 дни.
Вижте снимки >>
"Новата Astra е с до 200 килограма по-лека от предшественика си, а атлетичният й дизайн прави това видимо. Размерите й са по-малки, но в същото време и вътрешния простор и комфортът и са значително увеличени. Под капака си Astra ще има само последно поколение двигатели", обобщава изпълнителният директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман.
Колата разполага с множество хромирани детайли, а покривът е снижен и завършва с малък спойлер и перка. Новото поколение на автомобила разполага и с матрични LED фарове и LED стопове.
Новата Astra е най-малко със 120 килограма по-лека от предшественика си, като ще има варианти, които ще тежат с цели 200 килограма по-малко.
Размерите на колата също са се смалили, като хечбекът е с дължина от 4.37 метра - почти с пет сантиметра по-малко от предшественика си, а височината е от 1.46 метра или с 2.6 сантиметра по-малко. Размерите очевидно са оказали влияние и върху аеродинамиката и ефективността – новата Astra има коефициент на въздушно съпротивление под 0.30 cd.
Крайният резултат от тази "фитнес програма" е, че новата Astra е станала по-пъргава и по-приятна за шофиране отпреди.
Двигателната гама на новата Astra е изцяло обновена, а мощността й се простира в диапазона между 95 к.с. и 200 к.с.
Базов за дизеловите версии е 1.6-литровият CDTI мотор с 95 к.с., а бензиновите двигатели започват с 1.0-литров 3-цилиндров ECOTEC Direct Injection Turbo със 105 к.с.
Новост в гамата е изцяло алуминиевият 1.4-литров 4-цилиндров ECOTEC Direct Injection Turbo двигател с мощност от 145 к.с. и 250 Нм въртящ момент.
Интериорът на новата Astra е изработен от по-висококачествени материали и е по-просторен и комфортен, като разстоянието между предните и задните седалки е увеличено, а пътниците отзад разполагат с 35 мм допълнително пространство за краката. Таблото е изгубило част от бутоните си и разполага с 8-инчов сензорен дисплей - станало е по-прегледно, а функциите се управляват по-лесно.
Новото поколение Astra ще предложи за пръв път за марката инфотейнмънт система съвместима с Android Auto и Apple CarPlay, които свързват смартфона с вашия автомобил.
Колата разполага с множество подпомагащи шофьора системи, като възможността за разпознаване на пътните знаци, система за следене на лентата, система следяща разстоянието до предния автомобил, камера за задно виждане, парктроник и аварийна спирачка.
Новият Opel Astra ще направи публичния си дебют на Международното автомобилно изложение във Франкфурт, което ще започне на 17 септември и ще продължи 10 дни.