Защо дизеловите автомобили не са подходящи за къси отсечки?

Дизеловите автомобили са обичани от мнозина. Но понякога покупката им се оказва необоснована, особено ако става дума за основно градски автомобил.

Обратно в новината

Коментари - Защо дизеловите автомобили не са подходящи за къси отсечки? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нафтовите печки на колела са най-големите замърсители на въздуха в софия

Според мен проблема не е в това дали колата е бензин или дизел, а от това да бъде технически изправна, с коректно работещи агрегати и филтри. Относно елетричките... те просто пренасят замърсяването от ауспуха на колата в комина на ТЕЦ-а... Просто поддържайте колите си технически изправни и когато ходите на ГТП, отидете на място, където ще Ви направят истински преглед (дори с риск да Ви върнат), а не просто да си лепнете стикера на стъклото!!!!

Брато,нафтова е печката ,дето се грееш у вас !

Задръстването на DPF-a може да се предотврати с използване на добавки за неговото почистване. Аз си поръчвам тази и съм много доволен: https://link

Аз не съм специалист,но това се отнася май само за двигателите с ЕВРО 5. Какво се получава с по-новите двигатели с ЕВРО 6(с АД БЛУ),не виждам коментар.Както и с по-старите,които нямат този филтър за твърди частици. Май по-добре човек да си купи по-стар,но запазен автомобил.Последната ми кола беше с ЕВРО 5,продадох я,защото забелязах,че нивото на маслото необяснимо се покачва.И като обяснявах на някои приятели,те ме взимаха за подбив....

служи за да се намалят емисиите на азотни окиси. Няма нищо общо с филтрите за сажди (твърди частици). Покачването на нивото на маслото е сериозен проблем. Ти и твоите приятели явно не ги разбирате тези работи. Има три основни причини за това: кондензиране на вода от горивния процес; кондензиране и проникване на гориво; теч на охладителна течност.

....както и преди регенерация. След нея отново спада до норма. Пише си го в книжката, както и на щеката има трета отметка... :)

Към " Ад БЛУ"...Щом като и във фирменият сервиз ми казаха,че това е гориво,и то отива в маслото....защото не съм бил забелязал,че попада в режим,и я изгасвам...аз какво да коментирам...Колата беше "О..л" - "З...а"...на 4 години..Тъй като живея и работя в Германия,този проблем съм го коментирал и във фирмени сервизи на VW,FORD,Mercedes...И всички вдигат рамена,и казват-и какво да правим,като тези от Брюксел го искат така...Иначе преди съм карал 10 години Шаран 1,9 TDI - такъв проблем въобще не съществуваше...

Изключително полезна статия, не бих се сетила сама !