Защо да си купите електромобил втора ръка

Българите рядко купуват нови автомобили. Какво ще стане, ако тази тенденция се прехвърли и към електромобилите?

Обратно в новината

Коментари - Защо да си купите електромобил втора ръка | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тая статия успя да ме накара да НЕ си купя никога ел. автомобил, още повече пък такъв втора ръка :) явно е писана от технически неграмотен човек. Само нещо да вметна - 1000 лева икономия на 25000км се прави при положение, че избереш дизелов автомобил, за сметка на еквивалентен бензинов, при електричарките икономията, що се отнася до разход на "гориво", е по-голяма. Но основния проблем на електричарката е, че ако живееш в София си яко прецакан със зареждането, защото няма станции а някак си ми се вижда нереално да пускаш кабел от двадесетия етаж на блока, за да зареждаш колата на паркинга долу :)

Не знам в коя София живееш ти, но да твърдиш, че няма станции за зареждане на електромобили наистина е смешно.Това, че ти не знаеш къде са, не значи, че ги няма.Аман от люлински бекове.

Информацията за батерията не е вярна. Имаме нисан лийф 2015 в наличност на 62,000 км, а е загубил само 7% от капацитета на батерията си. За да се наложи смяна поради изчерпване на живота на батерията трябва поне още 1,000,000 км. да измине, а до тогава батерията ще е последната грижа на този автомобил. Цената от 20,000 лева за батерия беше... преди 7 години, сега цените са в пъти по-ниски..

Тоя лииф който пряко сили минава ш0 километра не го хвалете. От Сан Франциско до Редууд Шорс и колегите вадеха разклонителите от офиса до колите да се зареди поне малко щото може и да не може да направи обратното пътуване, въпреки че сумарно дори не прави ш0% от пробега който е по документи.. Пробега по документи е без фарове, без климатик, без музика, по права линия, без мигачи, без вентилатор, без включени телефони, навигация, с круз контрол нагласен на 90км/ч без спиране, по права линия, по равно. Лиифа е най-голямото безумие. Пробега му е като на кон, с разликата че коня е с пълна автономия а лиифа е със 0 автономия. Коня се презарежда за 8 часа и торба зоб която е портативна, лиифа се зарежда за 8 часа и то само до където има кабел. Ако живееш в блок забрави за електрическа кола.

Незнам дали ти е известно батярията се счита за умряла (с изчерпан ресурс) когато започне да задържа по-малко от 80% от първоначлния капацитет и това е момента на смяната. Т.е. тази батерия която е загубила 7% от капацитета си реално на 35% от ресусра си преди смяна.

нови батерии-20000лв т.е. 20х25000=500000км . Мислите ли, че след 500000км тези батерии ще стават за нещо след като производителите им дават гаранция от100000км? Та пояснете пак къде е далаверата да имаш такъв автомобил.

Единствената причина поради която се купуват на запад че биват пускани в лентите за много хора дори с сам шофьор или в центровете на градовете в които са забранени автомобили без да плащат.

Средно те могат да изминат 160 см с едно зареждане........No coment?!

Е па по тея геогпафски ширини всичко си е втора ръка - коли, жени, дрехи и т.н. Кво ми обяснявате подробности от пейзажа....

ти сигурно и апартамент не би си купил ''втора ръка'' а само нови, а ? :)))

" Средно те могат да изминат 160 см с едно зареждане." Даааа.. малко е ..метър и шейсет си е много малко

"Средно те могат да изминат 160 см с едно зареждане." Чшш аз Ку*а ми от меко до твърдо състояние изминава повече...