Коментари - VW предлага Start-Stop система за магистрала | Авто.dir.bg
Коментари
Аз карам хибрид и там си е така. В началото ми беше интересно да гледам на екрана кога работи и какво прави бензиновия двигател. Тоталното пускане на газта на магистрала е рядко и за много малко - освен когато набиваш спирачки зад някой изскочил пред теб ТИР, но там е друга ситуация. Повече полза от изгасването в движение има извън магистралата (градско, междуградско, околовръстно). Но в хибрида за спиране се използва и генератора на ток, ако е само ДВГ ще трябва да се спира само на спирачки. И пак се връщаме на Трабанта, ама той тежи само 620 кг, вдига до 120 км/ч (по каталог до 100) и спира лесно.
най безполезното нещо в съвременните автомобили!
Нищо не разбрах от тази статия. То и сега като си вдигнеш крака от газта и горивото към двигателя се спира. Особено като караш надолу.
гршиш! само на дизелите е така, а инжекциона си пръска гориво дори и без газ по надолнище...
Ето това никога не ми е било ясно как става, щото и по много форуми се твърди, че надолу кат върви колата, не горяла нищо. Добре де, този двигател, без да му постъпва гориво, как върви, как се движат чарковете му, как преодолява съпротивлението, защо прави "бръм бръм" и излиза дим от ауспуха, като не постъпва горива към двигателя? Значи гори все нещо, но може би толкова, колкото би горяла колата на място?
Тази идея някой българин я е дал. Едно време масово по баир надолу гасяха москвичите и жигулитата за да пестят гориво
Ще спести по 0.4л на 100км , но системата ще оскъпи колата с поне 500евро отделно всяко изключване и стартиране на двигателя носи допълнителни амортизации . Ама важно е иновации да има .
Трабантът изключваше от скорост като пуснеш газта по нанадолнище. Това преди 30 години. Сега гоуф гаси и двигателя ;) Яко
Интересно като се изключи двигателя ще има ли спирачки
Ще има. Почти всички агрегати са закачени косвено или директно към коляновият вал, докато той се върти и те ще работят. Следователно климатик, алтернатор, хидр. помпи и т.н. ще работят. Към цилиндрите няма да се подава гориво и може би клапаните ще са отворени по дълго време, ако ДВГ е с променлива геом. на разпределителният вал. Силата за въртене ще идва от колелата през блока съединител скоростна кутия. Ако колата спре на място и не се подава гориво ДВГ ще спре а от там и всички агрегати. И да няма да има климатик и т.н. Но това е ситуацията при досегашните старт/стоп системи. Съществува вариант тези агрегати в новите коли да са отделени и да се захранват с ел-во. Новите серво с-ми за воланите са такива, а и за някой др. с-ми е така напр. хидр. и възд. помпи за окачването.
VW предлага Start-Stop система за магистрала
На международната конференция Vienna Motor Symposium Volkswagen ще демонстрира технология за автоматично изключване и стартиране на мотора в движение.
Обратно в новината