Volkswagen обяви край на даунсайзинга

Шефът на Volkswagen Херберт Дис обяви официално края на даунсайзинга.

Обратно в новината

Коментари - Volkswagen обяви край на даунсайзинга | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това с даунсайзинга мога и аз да им го кажа. Карал съм 2 Октавии дизал, едната 1,6 другата 1,4. Разлика в разхода 1,5 на сто в полза на по-големия двигател.

язък им за парите дето ги хвърлят за R&D ако не са се сетили как се правят икономични двигатели. Да питат Wartsila.

Германците от VW бяха последните от големите производители, които въведоха Common Rail и до последно твърдяха, че помпа дюза е по-добрия вариант. И при даунсайзинга така - не успяват да се справят така добре, както останалите. Миналото лято имах възможност да тествам 3 цилиндровите бензинови мотори на Тойота, Форд и Пежо. И докато при четирицилндровите мотори, при еднакви кубици и конски сили разликата се усеща трудно, то при трицилиндровите различията са много големи.

А добро утро,тея откриха топлата вода:)))

ало Дира, аз съм от село и не знам какво означава :даунсайнзинг? Преведете ми мола на прост български! Благодаря

Съвсем очевадно е че Фолксваген ще иска да скрие някак си провала с 2.0 дизел и да го замени с нещо друго-в случая с по-голям обем.А защо не върне успешния дизел 1.9,сигурно за да не влезе в конфликт с политиката си срещу даунсайзинга.

Е...:))) как, все при тези "VW"-та нещо с двигателите не им се получава!? Оказало се, че...не знам си кво или що и т.н. глупости...- ако не могат платят на някого за идеи, ми да си откраднат! :)))

То не само при тях не се получава с тоя "довнсизинг", просто те поне си го признават. Ако не беше на 16 години и имаше малко повечко акъл щеше и да разбереш защо не се получават нещата с разхода на гориво от много малък двигател....