Вертикалните батерии увеличават пробега на електромобилите

Бpитaнcĸият aвтoмoбилeн cтapтъп Раgе-Rоbеrtѕ възнaмepявa дa пoвиши eфeĸтивнocттa нa eлeĸтpoмoбилитe чpeз peдицa cвoи пaтeнтoвaни инжeнepни peшeния.

Обратно в новината

Коментари - Вертикалните батерии увеличават пробега на електромобилите | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Когато батериите са вертикално, токът от тежестта си пада надолу както водата. Така дъното на батерията е винаги покрито от ток и там са електродите. Това е добре защото при голямо тръскане токът не се разплисква. Нещо подобно е и когато токът е сложен в гумите. Колкото скоростта е по-голяма, толкова повече ток има по повърхността на гумите, изхвърлен там от центробежните сили.

XA ,xa,xa

XA ,xa,xa

Тия убавци може да ги бива с математиката, ама на автомобил май не са се возили. Това може да го пуснат в Китай или Индия, но в Европа няма никакъв шанс.

Батерията е тежка и при челен удар тези отпред ще се окажат "между чука и наковалнята". При удат отзад - съответно пътниците. Отделно не знам дали си струва тези на задната седалка да гледат назад само заради едната аеродинамика - Комфортът на пътницие е от значение.

По-тъпо предложение на автомобилни консруктори не бях чувал до сега но винаги може и повече:)))))))))

Да ама тези отзад при удар може с крака да отритнат нападателя. Или да му направят страшни физономии и да го откажат да ги блъска.