Toyota: ДВГ изчезва до 30 години

Toyota държи около 12% от американския и 4% от европейския пазар, но продава близо 43% от всички електрифицирани автомобили в света.

Обратно в новината

Коментари - Toyota: ДВГ изчезва до 30 години | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Съвсем явно е за разбиращите, че това с атаката срещу двгтата(и най вече дизелите, понеже печалбата за петромафията е по-голяма от бензина) е резултат от сговора между политици и техните работодатели-тези с големите пари.Същите искат населението да си върти парите през тях, за да може те да печелят все повече.Все едно дали като си купите в брой нова кола всеки няколко години, или изтеглите заем за нея.Или пък за новия екохладилник с фреон, неправещ дупки в озона и всички др такива глупости.Тоест идва ерата на регулираното чрез закон(за направата на който големите кинти са платили на "избраните"от вас политици)потребление.

То това отдавна трябваше вече да е станало! Миризливите барутарници, някои от тях страшно скъпи, са отживелица, а продажбите им се крепят на всевъзможни скъпоструващи джаджи, измишльотини и ненужни екстри.

Отживелица ти е главата. Искам ей така да видя как ще стигнеш сега от София например до Милано с електричка и колко месеца ще пътуваш?

revol7

Когато петролната мафия разреши и цените на електромобилите станат нормални, както и на всяка бензиностанция да има станции за зареждане или подмяна на батерии няма да има никакъв проблем! Аз предпочитам моя Evoque да е на батерии и да се "плъзга " безшумно по пътя (за ускорението пък е несравнимо спрямо ДВГ), а не да ми "сере" отзад миризми и чернилка!

Електрическите коли са непрактични, несигурни, капризни, скъпи. Бе с 1 дума електронни кенефи. С това на път да не тръгваш. Ще си карам ДВГ до дупка. Не на псевдоекологията!

Много да хубави и хибридите и елетричките, обаче не ме кефи, че разни софтуери ги карат и могат да те следят нявсякъде - осовбено в Тесла-та.

Който пръв спре да произвежда коли с ДВГ, пръв ще фалира :) То и сега има голф колички, ама нещо ги няма по сфетофарите ...

Карам хибридна Тойота. Сменил съм общо 5-6 коли, карал съм и няколко служебни. От всичко това само 1 беше втора употреба. Дори и да оставим икономичността и екологичността карането на хибрида си е голямо удоволствие. Не говоря за кефа да въртиш гуми и да дрифтиш, а да отидеш от точка А до точка Б бързо, спокойно и неизморително.

Ами аз и с моята кола с ДВГ мога да отида от точка А до точка Б бързо, спокойно и неизморително. Какво искаше да кажеш не е ясно.

иска да се похвали- че е голяма работа (нещо като кифла и ай-нещо)

неколко коментара четем вече от това "вени" и стигам до извода, че е от некое дилърство на Тойота. нема лошо, но става вече леко досадно.