Tesla вече се зарежда за 5 минути

Американската компания Tesla представи новото, трето поколение на своите зарядни станции - Supercharger V3.

Обратно в новината

Коментари - Tesla вече се зарежда за 5 минути | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тесла е менте! Купете си Москвич! Правен е с истинска тесла.

250 не е цифра, а число идиоти такива. Трябва да ви върнат в 1-ви клас, където се учи за цифрите и числата.

Дорогие русофилие, ебава ли ви се майката от загниващия капитализъм? Илън Мъск направо ви опука като пилци всичките всезнайковци. Както се казва скоро и в Русия щял да излезе нов модел електрокар, но щял да служи за превозване на багаж по вокзалите!

Mask обаче е фантастичен човек и с фантастичните си постижения вече е влязъл в историята - като ТВОРЧЕСТВО! Но наглите ватенки в своята космическа импотентност имат дързостта да оплюват дори него, сякаш това е вторият Навални. Въпреки, че е разбираемо: той (какъв ужас!) им открадна бизнеса в космоса. А "най-големия човек на всички времена за ватенките - Путин е пълен лузър, икономиката му и рублата е срината, стандарта на живот потъва непрекъснато все надолу, безсмислени войни е започнал .С целия свят е развалил отношенията.... дори и спортистите му , благодарение на него без Олимпийските игри останаха! Такива ми ти комунистически работи

Капитализация Тесла моторс-55 милиарда долара,капитализация авто Ваза само 0,9 милиарда долара !!!

Сейчас Тесла уже вышла на темп производства более 300,000 электромобилей в год . Списъкът на чакащите за базовата версия на електромобилите й включва неколкостотин хиляди души ТЕСЛА самый безопасный автомобиль на планете! https://link

Тук ясно се вижда как всички, в това число и ватенките, които живеят в САЩ се редят на дълги опашки за Тесла: ТУР по фабрике TESLA ВЫДАЧА КЛЮЧЕЙ от нашей TESLA : link/watch?v=TLtOZm2svrU

Путлерастската воняща сган направо се насира да храчи като чуе за Тесла и Мъск. И няма как да е друго, след като Спейс Х изхвърли Роскосмос от бизнеса с телекомуникационни сателити и тотално засенчи гордостта им, като направи руснаците смешни. Тази година нито един контракт за пияндетата и как като Протоните им дават 10% провали при двойно по-висока цена, двойно по-малка товароносимост от Фалкън 9 и отровно гориво. Затова вече и руснаците открито заговориха за пенсионирането на Протон, само че нямат ракета заместител щото нещо Ангара се бави. Скоро се очакват и пилотирани кораби, което ще ореже и последните приходи на Роскосмос, а сганта ще изгуби основен си аргумент за величаенето на Путлеристан. В Норвегия Теслите нямат проблем, обаче разни боклуци обясняват как в Москва Тесла била минавала едва 8 км. Мъск направи основното - задвижи колелото и всички почнаха да правят електромобили и то лавинообразно. Може да е решил вече да се насочи основно към Космоса, а може и арабелите да са му дали картбланш да прави нещата както реши без да бъде постоянно притискан от алчни акционери.

намали се малко мноу си гоуем не ти е добре

тази цифра ... 120 - това са цели ТРИ цифри (но едно число)!

Жунлисти, какво да ги правиш? Силата им не е в граматиката, още по-малко в математиката...

В тази иначе чудесна статия не се споменава дали произведените до момента коли на Тесла ще могат да се възползват от тази придобивка или само колите произведени след определен момент ще могат. Въпроса е малко риторичен, понеже да се използва два пъти по-голям ток за зареждане изисква най-малкото кабели /инсталираните в автомобила/ изчислени да издържат на този ток. Отделно, най-вероятно и други компоненти ще се окажат несъвместими. Не съм хейтър, карам Тесла Модел S, но не тръпна в очакване на новите суперчарджъри

Когато пуснете твърдотелите (супер кондензатор) батерии и да може да се зареждат на 100% за 2-5 минути в зависимост от капацитета тогава може да се каже, че сте напреднали в нанотехнологиите. С този заряд на батериите да може да се изминава 800-1300км, че и отгоре, но това може да стане за 2-3 години при положение, че давате половината пари давани за въоръжение в световен мащаб, а за медицината бедна Ви е фантазията, на какво ниво трябваше да бъде. Ама де е новото мислене(пипе), което трябва да отговаря на новите процеси, които са задействани и текат с бърза скорост и са не възвратими. Лошото е, че политиците избраха(толкова са им възможностите при този начин на мислене) по трудния начин на развитие на цивилизацията ни зададен от.........

суперкондензаторите имат недостсатъци, които ги правят лош кандидат за електромобилите. освен високата цена те имат и "свойството" да се саморазреждат ако се оставят заредени за малко по-продулйителен период от време. Несъмнено един ден ще има решение, но за сега литиево-йонните батерии остават на-добрия вариант. Това е за сега, но всичко се развива

Кой тъпак го превежда това? Почти нищо не се разбира.

Завист и Злоба....БРАВО на Е. МЪСК!

Не е толкова завист и злоба (които разбира се ги има), просто умствено изостаналите руски тролове се напъват както обикновено. И резултатъ от напъните им както обикновено е стандартният резултат от ... напъване.

ти си добър пример за резултата

БРЦК

Пълни лъжи. Не не се зарежда за 5 мин. Заржда се на 25% за 5 мин. И отделно още не пуснат, а бил в бета. Гледайте какви глупости пишете...

Пак як търговски трик. Това работи по същия начин както навремето гигахерците за процесорите или сега ядрата на смартфоните. Цифри цифри и нищо друго. Само че никой не казва, че системата за управление на зареждането на батерията няма да позволи последователното и зареждане с голям заряден ток, защото батерията отива на кино, а в най лошия случай ще наблюдаваме фойерверки. Това зареждане ще е възможно веднъж на 7-8 нормални зареждания. Електромобилите нямат бъдеще в този си вид. Нищо иновативно и изключително няма в тях. С тази менделеева таблица и тези батерии нищо не става. Казвам ви го като човек работещ вече 25г в областта на честотните преобразователи и електрическите задвижвания които се използват навсякъде в индустрията в това число и в електромобилите. Нищо ново под слънцето. Просто производителите решиха да използват дизеловия скандал скалъпен от американците на високо ниво, за да произвеждат евтини коли с вече отработени технологии в други области, и да ги продават на същата а както виждаме и на по високи цени от дизеловите и бензиновите. Ел колите трябваше да се появят отдавна в градовете, без претенции за голям пробег, на поносима цена и с малки габарити и без излишни екстри, така че всеки имащ мощен и голям дизелов сув например да би предпочел една градска и удобна електричка за всеки ден. Но този процес трябваше да бъде естествен и хората сами да се ориентират и да разберат къде ел задвижването има предимства и къде не. А не да кажем - спираме ДВГ и минаваме на ток. Както казват японците - Няма лоша технология, има грешки при нейното използване.

дизелГейт- СлуЧаеност??! Не мислА...Мутти А.М. малко преди това получи медалче в Белия дом...

Баах ви и селските тикви, да карате нафтови печки ли искате и да тровите все живо. Ае се ограмотете малко, калмуци или марш в обора да доите кравите, долни мастии.

Какво правиш с електрокара на -10, когато си мислиш, че ще минеш 200км, а батериите кихнат на100 и те оставят по средата на нищото без грам топлина.

планираш пътуването по-добре ;)

Колата е бензин или дизел. Това е електрокар. Nикакво бъдеще за електричките, никакво.

А каруцата бе селяндур!

върнете се на файтони, те са най еко и се самозъвпроизвеждат селяндури скъсани51

Само дето първите автомобили около 1900 година са били електрички. Тогава чисто технологично и икономически е било по-изгодно и са надделели автомобилите на базата на петрола. В момента голяма част от тези ограничения вече не са валидни и хората се преориентират. Въпрос на еволюция.