Tesla отчете рекордна загуба и отложи Model 3

Последното тримесечие донесе рекордни загуби на американския производител на електромобили Tesla.

Обратно в новината

Коментари - Tesla отчете рекордна загуба и отложи Model 3 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Балона вече започна официално да изпуска въздух. Нищо, съвременият Остап има и други идеи.

Теслата изминава 350 км. без зареждане, това означава че от Стара Загора не мога да отида до София, или мога но не мога да се върна.....и какво да стана и аз софиянец ли? На този етап електричките стават само за градско, всяка нощ колата се зарежда и на сутринта си готов, но да тръгнеш с нея извън града, дори не си го помисляйте, особено през зимата, най-малкото служителите на тел.112 ще полудеят от закъсали идиоти в студа.

А тока за електричката е от тецовете на въглища в Марица изток.

Така написана статията е противоположност на реалната ситуация. Подвеждането идва понеже (новите) инвестициите превишават размера на (текущите) приходи и по този начин баланса е на минус. Ключа към прочита на данните е в увеличаването на приходите с 30% което е много силен индикатор за експанзията. Обяснението за забавянето пък дава и индикации в какво вероятно се концентрират новите инвестиции... Но кой ли чете м-у редовете, а още повече да разбира от икономически показатели за да направи анализ.

Абе щом са паднали акциите с 5% в седмица в която всичко друго е нагоре, притеснително е.

Е сега ако обясниш и как например в Люлин пред някои блок с наисе входа и над 150 апартамента ще инсталираш зарядни устройства за хората да си зареждат електричките. А и много ми е интересно колко ще изкара една електричка да кажем с 3-4 човека, зимата при -5, с пуснати светлини и парно. Мъкаа. Карайте си ги, халал да са ви.

Зарядно в Люлин или в който и да било друг квартал в София е елемнтарна задача! Въпроса е как ще си зареждаш теслата по средата на магистралата или на село като отидеш да караш буркани?!?!?!

Относно отопление и климатизация си прав! Там си отива доста енергия. но принципно не е лош вариант хибридното решение. Когато ти трябва допълнителен разход малък двг/и или горелка/турбина да ти доставят. И да си имаш един малък резервоар за гориво. Така няма да има изненади и поради постоянния режим на работа на двг ще работи в пъти по-чисто и икономично. А и като цяло много по-малко мощност му трябва. Така че замомента хибрида е много по-практично решение.

там където е веселяка Илон Мърск там купона пълен.След като ще ще ще качва хора на марс/чака си държавната субсидия по общ.пъръчка за риби балъци/, ще направи не тесла ами и на брадва ще мине.

За съжаление за сега практичността на електромобила извън града е доста малка. Описвам ви съвсем реалистична ситуация. Тръгвате от София за Бургас с достатъчно гориво. Но нещо се сдува в условията (отбиват ви заради катастрофа например). Виждате, че вече горивото няма да ви стигне и зареждате някъде - бензиностанции бол. Самоче зарядните за електромобил хич ги няма, особено пък бързите. И меко казано се хващате за палците. Карам хибрид от няколко месеца и от няколко дни забелязвам как нещо ми свършва батерията по-бурзо като се прибирам от работа. И изведнаж се светнах защо. Ами от смяната на времето се прибирам по тъмно и при висенето на светофарите с изчключен двигател фаровете ми "ядат" акумулатора.

София - Бургас, София - Варна. Как пък никой не пътува от София до Пловдив или от Петрич до София? Дори Нисан Лайф има пробег от 130 километра без грижи, а луксозните електрички по 300-400. В някакъв момент по основните пътища ще се направят през 50 километра зарядни станции и ще може да се пътува из страната безпроблемно с емобил. В Израел от години изграждат обществена мрежа, в САЩ има 17 хиляди, ще станат и стотици хиляди, в Европа също се работи по въпроса, в Китай също. Тук обаче мъката е, че не можело да се стигне сега от София до Бургас, все едно никой не пътува по-малко от 400 километра. Пък като ще пътуваш 500 си караш бензиновата кола, на по-малки разстояния електрика. Хибридите също са добро решение.

Баце, има и по-лошо от София-Бургас/Варна. Аз примерно всеки уикенд съм нейде из планините. А там зарядни станции няма. Та електричката с един резервоар ток трябва и да ме закара и да ме върне. примерно 600км. До Пампорово примерно е толкова. Та не го виждам как ще стане в скоро време. Затова си карам нафтата. Там си имам едни 1000 километра сигурни. Иначе съм с двете ръце ЗА, ама засега не става.