Коментари - Tesla Model 3 ще ускорява два пъти по-бавно от Model S | Авто.dir.bg
Коментари
Бахти боклуците са тия американски талиги. 1 000 пъти по добре е да си вземеш Мерцедес, БМВ, Ауди или Порше и продажбите доказват това. Американците никога не са можели да произвеждат качествени машини. Тях ги бива единствено в софтуера.
Спокойно Гоше, още дълги години ще препродавате немски "премиум" на балъците. Тука става въпрос за хора които искат децата им да не дишат сажди.
Има един форум. Екарс.бг. Ходете и вижте дискусиятите на собствебиците-шарани. Вижте какви километри минават с едно зареждане и то реални данни от България и после ми говорете за тесли. Ходете прочете и ще видите че има и по-заблудени от вас хора,защото вие просто ги харесвате, а онези са дали пари.....
Това не става да ти бъде основната кола....... Няма станция за зареждане, са колко време се зарежда батерията, има ли данни от производителя какъв е пробега при включен климатик и външна темеператута 34-35 градуса. Същото при включено подгряване на седалки и работещо отопление в колата при външна темеператута -8 -10 градуса какво се случва с тока в батерията..... Бъдещото може и да е на електромобилите, ама катп измислят друг тип батерии и зареждане в рамките на миниту. До тогава това ще си бъде екзотика за баламурници. Отидете и разгледайте салона на една тесла и го сравнете с нова кола на същата цена. След голф 3 и 4 , астри и някакво бмв тройки с неизвестен пробвг е нормално да ви харесва. Хайде поклонницие на теслата да ми кажат даннкте за горните примери. И да не се случва зимата да висиъе в задръстване на магистрслатс, че ако свърши тока ще идва пътна помощ да ви прибира....ах шаренчетап
Това не става да ти бъде основната кола....... Няма станция за зареждане, са колко време се зарежда батерията, има ли данни от производителя какъв е пробега при включен климатик и външна темеператута 34-35 градуса. Същото при включено подгряване на седалки и работещо отопление в колата при външна темеператута -8 -10 градуса какво се случва с тока в батерията..... Бъдещото може и да е на електромобилите, ама катп измислят друг тип батерии и зареждане в рамките на миниту. До тогава това ще си бъде екзотика за баламурници. Отидете и разгледайте салона на една тесла и го сравнете с нова кола на същата цена. След голф 3 и 4 , астри и някакво бмв тройки с неизвестенцпробвг е нормално да ви харесва.
Страхота новина. Тези данни се знаят от доста време. А от половин година новите Модел с също не зареждат безплатно ...
Тези хора така и не се научиха да преписват. Сравняват базовата версия на тройката с топ версията на Model S /дори и тук не са преписали правилно - Model S P100D e 2.5 сек, не 2.7/. Model S 75 със задно предаване /наи-ниския модел в момента/ 0-100 е 5.5 сек, тоест колкото Model 3. Ако преписвачите бяха погледнали на сайта на Тесла щяха да се светнат
0-60 e 0-96, не 0-100
Досега тия работят 10 години на загуба. Няма друга такава фирма освен в държавните БГ мастодонти като БДЖ и Топлофикация. Литиевите батерии просто не стават - нямат никакво бъдеще при колите заради бавното зареждане, малкия капацитет и цената им. А Мъск е инвестирал много лилиарди в завод за батерии и в находища на литий. Въпрос на време е Тесла да фалира.
"заради бавното зареждане, малкия капацитет и цената им." - доста интересно и смело твърдение. Дай пример за друг вид батерии, с по-голям капацитет на единица обем и възможно по-бързо зареждане от li-ion ?
Надявай се "разбирачо". Мъск се опитва да гради цяла екосистема. Естествено от призмата на чичо от село, дето дизела нему пречи Tesla са обречени. Но в многомилионните мегалополиси електромобилите са много желани. Не случайно има записани за две години напред.
Tesla Model 3 ще ускорява два пъти по-бавно от Model S
Очакваният тази година електромобил Tesla Model 3 ще отстъпва значително по ключови показатели на своя събрат Model S.
Обратно в новината