Коментари - Саботират ли умишлено производителите своите коли? | Авто.dir.bg
Коментари
На въпрос от репортер "Как Мерцедес успяха да направят толкова здрава и успешна кола като 124 купе?", бивш член на борда на директорите отговори: "Мерцедес никога няма да повторят грешката, която допуснаха с този модел!". Евала за откровеността!
Има производители до 2010 -2011 дето правят добри коли. После обаче всичко е леш. Явно не могат да смогнат на сметките кога да се счупят и затова се чупят още докато са в гаранция. и после следват ремонтни акции и т.н.
Какво се пените, не мога да разбера.... Всяка кола се чупи -такава, която да се не чупи няма. Въпросите тук са два: 1. Колко струва ремонта след като се счупи? 2. Колко често се чупи -Може ли да си изкара гаранцията? Ако колата си изкарва гаранцията- значи производителите са си свършили перфектно работата - те са ти каза колко време ще работи тази кола и са ти дали 2 опции или си я караш от тук насетне за твоя сметка или си взимаш нова. Толкова.. Това е положението.. Всеки си решава сам за себе си!
така наречените ;бушони; не са само в автомобилите , а в почти всички производства , ;икономиката; се крепи на продажби а ;екологията ; е добър довод . Само че за производството на една ;нова; вещ въглеродните емисии надхвърлят доста тези които ще бъдат отделени от един по стар автомобил , особено ако е на газ или метан
Пълни дивотии. Това за безопасността и екологичната старана просто ме оставиха безмълвен... Те новите коли били от мн тънки метали :Д Авторът яко спи на течение, а относно замърсяванетто, повечето хора са били по белия свят и с просто око се вижда как на натоварени кръстовища въздухът е по--чист от Родопите вече... Сами се тровим бе капка да се замислим,а после и си намираме оправдания
Внимателно с коментарите, защото наливате вода в мелницата на защитниците на 15 годишните "премиум" таралясници. Карал съм стари коли, после си купих нов SUV. Не бих се върнал на нещо, което не е 4х4, камо ли пък 10 годишно. И най-странното е, че всички около мен си накупиха нови коли, а бяха такива яростни защитници на старите :)
Ако визираш моето мнение - недей! Харесвах старите 15-годишни таралясници от 80-те и 90-те, но те сега са на по над 25 години - твърде стари, твърде изгнили, части- само менте или пък втора употреба. Това са твърде много фактори, които влияят на надеждността ... пък и на сигурността, като се има предвид, че кола на такава възраст рядко е с известна история. Колкото до "съвременните 15-годишни", т.е. тези от набор 2002 насам, те изобщо не са вариант, особено пък ако става дума за премиум марките. Тези коли са вече от "новата ера", т.е. от времето, в което производителите прецениха, че не им е изгодно да правят много корави коли. С други думи - ако имате нещо старо и здраво - карайте го, докато можете да го поддържате с качествени части. Иначе - по-добре нова (или почти нова, но с гаранция) кола според възможностите, така че да я сменяте след изтичане на гаранцията, че после започват доста да се трошат.
Глупости
Що пък да са глупости? Преди 15 години имах BMW E34, което по километраж беше на 600 000, когато го продадох, но все още нямаше някакви неотложни неща за ремонтиране, а и аз не съм правил нещо сериозно. На колко километра беше в действителност, само то си знае. Сега карам Skoda Octavia на 120 000 реални и ... ами още малко ще я търпя. Да, харесваше ми като си я взех от магазина, но малко по малко започнаха проблемите, а и бързо се захаби интериорът. Имах и нов Ford Mondeo - много нерви изхабих с тази "кола"! То и с новите BMW-та не е много по-различно де, ама поне радват окото, а и вървят подобаващо. А жена ми кара Nissan Juke, също купен нов ... всеки ден е приключение с тази кола, но не в добрия смисъл. А е само на 48 000. Предната й кола беше Nissan Micra 9X-та година - никакви ядове!
Саботират ли умишлено производителите своите коли?
Оправданието с екологичните изисквания върши чудесна работа.
Обратно в новината