Саботират ли умишлено производителите своите коли?

Оправданието с екологичните изисквания върши чудесна работа.

Обратно в новината

Коментари - Саботират ли умишлено производителите своите коли? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На въпрос от репортер "Как Мерцедес успяха да направят толкова здрава и успешна кола като 124 купе?", бивш член на борда на директорите отговори: "Мерцедес никога няма да повторят грешката, която допуснаха с този модел!". Евала за откровеността!

Има производители до 2010 -2011 дето правят добри коли. После обаче всичко е леш. Явно не могат да смогнат на сметките кога да се счупят и затова се чупят още докато са в гаранция. и после следват ремонтни акции и т.н.

Какво се пените, не мога да разбера.... Всяка кола се чупи -такава, която да се не чупи няма. Въпросите тук са два: 1. Колко струва ремонта след като се счупи? 2. Колко често се чупи -Може ли да си изкара гаранцията? Ако колата си изкарва гаранцията- значи производителите са си свършили перфектно работата - те са ти каза колко време ще работи тази кола и са ти дали 2 опции или си я караш от тук насетне за твоя сметка или си взимаш нова. Толкова.. Това е положението.. Всеки си решава сам за себе си!

Нови,стари....все същото-щайги на колела.Важното е да стигна ,закъдето съм тръгнал.

така наречените ;бушони; не са само в автомобилите , а в почти всички производства , ;икономиката; се крепи на продажби а ;екологията ; е добър довод . Само че за производството на една ;нова; вещ въглеродните емисии надхвърлят доста тези които ще бъдат отделени от един по стар автомобил , особено ако е на газ или метан

Пълни дивотии. Това за безопасността и екологичната старана просто ме оставиха безмълвен... Те новите коли били от мн тънки метали :Д Авторът яко спи на течение, а относно замърсяванетто, повечето хора са били по белия свят и с просто око се вижда как на натоварени кръстовища въздухът е по--чист от Родопите вече... Сами се тровим бе капка да се замислим,а после и си намираме оправдания

Внимателно с коментарите, защото наливате вода в мелницата на защитниците на 15 годишните "премиум" таралясници. Карал съм стари коли, после си купих нов SUV. Не бих се върнал на нещо, което не е 4х4, камо ли пък 10 годишно. И най-странното е, че всички около мен си накупиха нови коли, а бяха такива яростни защитници на старите :)

Ако визираш моето мнение - недей! Харесвах старите 15-годишни таралясници от 80-те и 90-те, но те сега са на по над 25 години - твърде стари, твърде изгнили, части- само менте или пък втора употреба. Това са твърде много фактори, които влияят на надеждността ... пък и на сигурността, като се има предвид, че кола на такава възраст рядко е с известна история. Колкото до "съвременните 15-годишни", т.е. тези от набор 2002 насам, те изобщо не са вариант, особено пък ако става дума за премиум марките. Тези коли са вече от "новата ера", т.е. от времето, в което производителите прецениха, че не им е изгодно да правят много корави коли. С други думи - ако имате нещо старо и здраво - карайте го, докато можете да го поддържате с качествени части. Иначе - по-добре нова (или почти нова, но с гаранция) кола според възможностите, така че да я сменяте след изтичане на гаранцията, че после започват доста да се трошат.

Поста ми не е конкретно към Вашето мнение, а "по принцип". Както споделих по-рано - имал съм стара кола, сега нова. При финансова възможност винаги ще предпочета новата.

Глупости

Абсолютни !

Що пък да са глупости? Преди 15 години имах BMW E34, което по километраж беше на 600 000, когато го продадох, но все още нямаше някакви неотложни неща за ремонтиране, а и аз не съм правил нещо сериозно. На колко километра беше в действителност, само то си знае. Сега карам Skoda Octavia на 120 000 реални и ... ами още малко ще я търпя. Да, харесваше ми като си я взех от магазина, но малко по малко започнаха проблемите, а и бързо се захаби интериорът. Имах и нов Ford Mondeo - много нерви изхабих с тази "кола"! То и с новите BMW-та не е много по-различно де, ама поне радват окото, а и вървят подобаващо. А жена ми кара Nissan Juke, също купен нов ... всеки ден е приключение с тази кола, но не в добрия смисъл. А е само на 48 000. Предната й кола беше Nissan Micra 9X-та година - никакви ядове!

За да ти радва окото бмв трябва да си с тежко генетично увреждане.