Коментари - Русия отново ще произвежда винтов всъдеход | Авто.dir.bg
Коментари
Това американците ще го взимат като топъл хляб, за да заменят хеликоптерите, които ползват за такива цели. Така ще могат много по-бавно, с много повече гориво да свършат същата работа, което е американската мечта ...
Ми правилно! Много по-лесно е за руснаците да правят всъдеходи, отколкото пътища. Ей го на - наш Бойко Борисов се опитва, ама не му се удава много.
"Шаман" има същата великолепна проходимост навсякъде,поне е нещо съвсем изпипано,а не като това недодялано,или по-скоро издялано ( сделано) с теслата, подобие на всъдеход. Да не говорим изобщо пък за разход на гориво или за последиците за екологията от ползването на подобни шнекове из тундрата. Навремето за това са ги спрели от производство,колкото и странно да звучи,намерили са се умни хора и по онова мътно време...
Като започнат да го произвеждат, даже и янките ще си го купуват за Аляска и Арктика, както и канадците. Ама тук нашите спецове, само за да наплюят нещо измислено с акъл, защото било руско. Ами защо не го създадохме ние, или на нас ни дай само форумни идиоти и плювачи.
Ами, защото нямаме толкова велика кал. Руската кал е най-голяма, най- дълбока в света. Поради това измислят този шедьофр да гази разпутицата. Пътища няма и не му трябват. А как уазката не е мръднала ни на йота? От 60 години!!! Да само така се пазят традициите.
На първата снимка: This vehicle has 2 DAF 750 cc engines with 2 variomatic gearboxes. This means that there is 1 engine and 1 gear box for each roll. The vehicle screws it self forward or reverse by rotating the rolls in opposite direction И да крадете не можете....
"Благодарение на мощността и проходимостта на ЗВМ-2901, към машината могат да бъдат прикачвани различни приспособления (различни видове плугове, багери, кранове)." Абе,байновци,вие плуг виждали ли сте?Това себе си не може да носи, плуг ще дърпа.Искренно ме разсмивате с подобни истории!
тая уйовина при един по дълъг наклон с 12 човека пътници или ще прегрее или ще фърли шнековете по инженера,който го е измислил...
Струва ми се, че има по-ефективни решения за подобни терени. Каква ще е иначе причината идеята да е стояла погребана повече от 30 години?
Има ли въобще предимства пред ховъркрафта (въздушната възглавница)? Харчи повече и е безкрайно по-бавен...
мощност ли се води?
135 коня, приложени към колело и към винт са "две големи разлики". Проста механика - "губиш от скорост - печелиш от [изходна] мощност". ...а, за преимствата на въздушната възглавница... Ами, в терените в тайгата такива предимства просто няма, защото такова превозно средство няма да мине оттам, откъдето ще мине шнекохода. На ховъра му трябва относително гладка повърхност, за да работи "престилката" отдолу, а тук става дума за силно пресечен терен с дерета, ветровали, заблатени ями и долчинки ("трясина"), каменни наноси, ледени и снежни прегради и т.н.
Русия отново ще произвежда винтов всъдеход
Руснаците възобновяват производството на всъдеход с безкончено винтово задвижване.
Обратно в новината