Русия отново ще произвежда винтов всъдеход

Руснаците възобновяват производството на всъдеход с безкончено винтово задвижване.

Обратно в новината

Коментари - Русия отново ще произвежда винтов всъдеход | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Близо 300 литра на 100км. Туй нещо е за Гинес.

Това американците ще го взимат като топъл хляб, за да заменят хеликоптерите, които ползват за такива цели. Така ще могат много по-бавно, с много повече гориво да свършат същата работа, което е американската мечта ...

Както винаги руската душа е безумна.. но беспощадна ..

Ми правилно! Много по-лесно е за руснаците да правят всъдеходи, отколкото пътища. Ей го на - наш Бойко Борисов се опитва, ама не му се удава много.

"Шаман" има същата великолепна проходимост навсякъде,поне е нещо съвсем изпипано,а не като това недодялано,или по-скоро издялано ( сделано) с теслата, подобие на всъдеход. Да не говорим изобщо пък за разход на гориво или за последиците за екологията от ползването на подобни шнекове из тундрата. Навремето за това са ги спрели от производство,колкото и странно да звучи,намерили са се умни хора и по онова мътно време...

Ихааа, метъл гиър солид от всякъде!! Само един Остерлох липсва

Като започнат да го произвеждат, даже и янките ще си го купуват за Аляска и Арктика, както и канадците. Ама тук нашите спецове, само за да наплюят нещо измислено с акъл, защото било руско. Ами защо не го създадохме ние, или на нас ни дай само форумни идиоти и плювачи.

Ами, защото нямаме толкова велика кал. Руската кал е най-голяма, най- дълбока в света. Поради това измислят този шедьофр да гази разпутицата. Пътища няма и не му трябват. А как уазката не е мръднала ни на йота? От 60 години!!! Да само така се пазят традициите.

Ми... те и американските "магистрали" при зимни условия (сняг > ч0см) ги виждаме какви са. Т.е. НЕ ги виждаме ;) Янките си чистят само основните и натоварени трасета. За път, през който ще минат 20-тина човека през целия ден, никой и пет пари не дава.

Защо ли от изнесените зад граница Ми 26 най-много има в Канада?

На първата снимка: This vehicle has 2 DAF 750 cc engines with 2 variomatic gearboxes. This means that there is 1 engine and 1 gear box for each roll. The vehicle screws it self forward or reverse by rotating the rolls in opposite direction И да крадете не можете....

"Благодарение на мощността и проходимостта на ЗВМ-2901, към машината могат да бъдат прикачвани различни приспособления (различни видове плугове, багери, кранове)." Абе,байновци,вие плуг виждали ли сте?Това себе си не може да носи, плуг ще дърпа.Искренно ме разсмивате с подобни истории!

тая уйовина при един по дълъг наклон с 12 човека пътници или ще прегрее или ще фърли шнековете по инженера,който го е измислил...

Струва ми се, че има по-ефективни решения за подобни терени. Каква ще е иначе причината идеята да е стояла погребана повече от 30 години?

Разход 300л на 100км..... Доста ниско КПД. Не става за масово превозно средство!

ЩЕ!!!

Има ли въобще предимства пред ховъркрафта (въздушната възглавница)? Харчи повече и е безкрайно по-бавен...

мощност ли се води?

135 коня, приложени към колело и към винт са "две големи разлики". Проста механика - "губиш от скорост - печелиш от [изходна] мощност". ...а, за преимствата на въздушната възглавница... Ами, в терените в тайгата такива предимства просто няма, защото такова превозно средство няма да мине оттам, откъдето ще мине шнекохода. На ховъра му трябва относително гладка повърхност, за да работи "престилката" отдолу, а тук става дума за силно пресечен терен с дерета, ветровали, заблатени ями и долчинки ("трясина"), каменни наноси, ледени и снежни прегради и т.н.

мощността е една и съща - 136кс мощност = обороти по въртящ момент Та - губиш от скорост, печелиш въртящ момент Torque - на английзки