Коментари - Пускат първия турски автомобил - Ердоган си запази един | Авто.dir.bg
Коментари
Що за глупост е тая статия?!? Първата чисто турска кола се нарича Devrim и е произведена през 1961. Най-популярната чисто турска марка е Anadol - от семеен автомобил до спортно купе. Иначе в сътрудничество с западни фирми има и други турски марки, като най- най- популярната Tofas (Тофаш). Отделно - голяма част от съвременните автомобили се произвеждат и в Турция - Fiat (новото Tipo се произвежда само там), Renault, Ford и мн.др.
И как ще се казва? анадолски фес
ако не ти идва на ум за друго стрес лечение - просто размахвай ръце! При много хора стресът действа вцепеняващо - мускулите на плещите, шията и кръста буквално се вдървяват. Появяват се болки в кръста и гърба, главоболие. Най-добре е да отидеш на масаж или в басейна, но това не винаги е възможно. Затова пък всякаква гимнастика и махове с ръцете е добро и лесно решение. Прави махове и с краката. Избий си една. Или отиди при кмета на Симитли да те успокои! КОМУНИСТЪТ Бойко Методиев Борисов вече го направи...Борисов най-много го е страх да не разберат хората какъв страхливец е ! Избягал от жена си и детето си. Избягал от мутрите. Избягал от кметуването на София и от първия, че и от втория си мандат. Сам като куче заобградено от хищни котараци. С изкуствени пиар снимки от режисирани Коледни вечери за пред публиката. Изпитвам истинско съжаление към този нещастен, объркан и страхлив човек. Дано намери утеха ! Ако ще да е и в Симитли...
Заради тая турска сган която 5 века ограбваше българското злато и отвличаше българските деца, сега 10 пъти по-малобройни и бедни . Смърт на турция! Мръсни анадолци, гадно черно племе.
Да идва ,да идва,колко да идва.Прототип през 2019,производство през 20-незнамкояси....през това време водещите компании ще са още няколко обиколки напред.
Дръжките за пътниците ще са монтирани на пода. Име: " Ер Доган", модел" Турбо Джанавар". Аптечката ще съдържа сапун, вазелин, ибрик и комплект за сюнет.Изобщо- какво са измислили турците? Дори онзи специфичен метод за удовлетворяване на сексуалния нагон е гръцко творение!
турсİя проİзвежда танкове,хелİкоптерİ Şте İма İ турскİ ,,анадол,, сената Şте е İзгодна,Çестİто.
Анадолу е производителя на Исузу в Турция, BMC са ясни (автобуси, камиони), като имат и собствен завод за производство на двигатели по лиценз на Къминс. Караджа е собственик на Карсан, който е производител на минибуси и автобуси. Тюрксел и Зорлу явно ще участват с пари, защото не са пряко свързани с авт. сектор. Бил съм в заводите на първите три фирми. Имат капацитет. Какво ще излезе - ще видим. Не вярвам да се изложат.
Колко точно ще е чисто турски при положение че всичко ще се прави по западни-християнски технологии и болшинството неща са по лиценз? Това ако не е популизъм задраве му кажи! Там където няма християнска цивилизация доказано нищо не расте!!!
Не подценявай опита натрупан от турците в автомобилния сектор, който те започват да трупат от средата на 50-те години на 20-ти век. И не мешай религия с технологии. Религията е за лъскачите на обувки по турските улици и всичката улична сган. В R&D центровете има инженери, които задължително говорят поне английски и там няма място за религия, освен тази на науката.
Късмет и успех мога да им пожелая на турските ни съседи и приятели. В духа на пазарната икономика ние може да им предложим достойно сътрудничество по техните проекти. Нека успеха да е регионален и устойчив.
Новата турска кола щяла да се казва АЕ (Анадола Експрес) от производител ССДВ ООД (Сапуна Свърши Дайте Вазелина).
Канада е най-големия производител на автомобилни части, но не произвежда собствена марка автомобил, защото е скъпо и трудно начинание при този конкурентен пазар. Ердоган е решил да налее държавни пари на свои хора с патриотична цер и ще трупа точки пред балъците.
И император путКин така вика, ама нищо не направи. Рено му прави ладите. И ердоган се изживява като иновативен император, а дефакто е закостенял правоверен консерватор
В момента и България, по-тично всеки в България който има достатъяно пари може да регистрира БГ марка автомобил , да си го кръсти някак си и да го ''произвежда''. В момента всички части , от двигателите, окачването, ел система с фарове, ауспуси , салон, табло и всичко което се сетите се прави на ''ишлеме'' и може да се закупи готово ! Така правят всички масови производители на автомобили, така вероятно ще правят и фесовете;)
Като екстра между двете предни седалки щял да има ибрик.
И император путКин така вика, ама нищо не направи. Рено му прави ладите. И ердоган се изживява като иновативен император, а дефакто е закостенял правоверен консерватор
Турците пак ще си купуват 7-10 годишни беемвета и мерцедеси и няма и да си помислят за ''новата'' турска трошка;)
И по средата: "...Турция закупи патентите на технологиите и двигателите на Saab 9-3. Именно на базата на тези технологии...". Ама тюркския гений е пуснат само до каруЦерията! Хахахааа...
Турците правят Тойота, Рено и Фиат. Така че те имат ноухау. Дали ще правят кола тяхна разработка и технология - може, но това е мнооооогооо скъпо и кога ще се изплати и да донесе печалба. И колко модела ще могат да предложат. Сега си струва, ако започваш от нулата, да не се мяташ към двг, което отмира и ще отмира още по-бързо.
Диктатора си прави устата поне до 2021. Иначе е на власт от 2003 и реално неговото правителство е дремало през годините, другите империи вече хора на Марс пращат, той бензинови коли ще прави. Путин много му влияе май..
Предполагам че могат да произвеждат части.те и сега ги правят.въпроса е в създаването на такива.а това на снимката е фиат.отделно ако трябва да създадат двигател,скоростна кутия,преден мост и т.н. ще видят много зор и няма да стане за 5-6 години.ако ще е да се копира нещо,да използват патента на сааб(турски сааб -ужас)да се вземе двигател и скорости от фиат или рено или Тойота които се монтират в Турция и се прибави купе,преден мост и заден мост лесно ще стане:трвбват 2-3години.ами успех.аз лично не виждам смисъла-има толкова производители които делокализират и са готови както Русия направи лада гранта от рено симбол да направи турски автомобил.създаването на едно читаво шаси отнема 5-10 години и то на гиганти в автомобилната промишленост като отделно се събират рено,ситроен/пежо и фиат че да намалят времето за разработка.
Пълното падение на една легендарна марка: сааб, правен в Турция. Ще повърна.
1. Кое е легендарното на тази марка? Посочи само един факт! 2. По-голямата част от новите автомобили, които се продават в България и от които най-вероятно не ти се гади са или сглобявани в Турция или огромна част от компонентите им са произведени в Турция. 3. Това, че са купили патент на някаква технология не означава, че ще произвеждат същия продукт. Ако беше прочел целия текст на статията щеше да разбереш, че няма да произвеждат Сааб, а искат да създадат тяхна (уникална) марка автомобили.
Явно си пълен лаик. Поинтересувай се кой първи въвежда масово серийно турбо бензиновите двигатели. Що за коли са сааб 900 ОГ и сааб 9000. Какви хора са ги купували и защо. Пък като не знаеш, поне се ограмоти. Има сума ти епизоди в Топ гиър посветени на сааб. Да, след края на 90-те сааб беше жалко подобие на миналото си величие. Но това е друга тема.
Забелязахте ли, че Турция ще празнува 100 годишнината от основаването си, пък ние още 1986-та празнувахме 1300 години България ;))
Май наистина си куха лейка. 100 години от основаването на "Република" .Преди това дано знаеш какво е било.
Ще копират този италиански автомобил, ще се помъчат да напрвят нещо тяхно и накрая няма нищо да излезе. Ще произведат автомобила с техни части, ще го пуснат на пазара и ще почната едни рекламации...Навремето така беше с МОСКВИЧ АЛЕКО. Абсолютно всички продадени автомобили след няколоко седмици постъпваха в сервизите за ремонти. ТЕЗИ НЕЩА НЕ СТАВАТ С ПРИКАЗКИ И ХВАЛБИ.....
Нищо чудно, Туция произвежда изтребители и най модерни машини, има икономически и интелектуален потенциал и най същественото, през нея не е минал комунизма.
ужас много е смотан ... но за разлика от нас те се развиват а ние потъваме ... каквото и да напишете на каквито и разбирачи да се направите ..те имат нещо а ние сме лаладжии... тва е истината ...
Всеки, който не е запазил един до 30 Ноември ще бъде обвинен в тероризъм и 3 месеца арест за изясняване защо саботира икономиката.
Само дето това не е първия турски автомобил. Навремето имаше Тофаш под лиценза на Фиат, ако не се лъжа. Иначе снимката е колаж и това наистина си е Типо, но и то се произвежда в Турция както много друго, а ние един Грейт уол не можахме да задъжим тук. Само части ще произвеждаме явно, както в Русе и Ямбол.
Вай, вай, чок гюзель, кармазъ! Това е Фиат Типо едно към едно! Какъв турски автомобил?!
Така се създава икономика, грижа за народа, не като у нас - разрушихме си производствата на всичко и купуваме стари таралясници от Европа.За храните да не говорим - всичко е химия!
Та кой казваш, ни спира нас да се засилим военно, икономически и всякак? Илюминатите или прочутото българско трудолюбие и предприемачески дух? Ставаме само да отглеждаме коне по склоновете на Памир. За това ставаме.
Като гледам - на снимката е с италиански номер :)
Ще берем НИЕ ядовете с турчулята, които се засилват икономически и военно от ден на ден!!! Грешката е геополитическа и цивилизационна на толерастката западна цивилизация, която само отглежда гробокопачите си!!!
Викаш да ги пометем превантивно, а?!
Пускат първия турски автомобил - Ердоган си запази един
Турският президент Реджеп Тайип Ердоган резервира за себе си първия автомобил местно производство, който се очаква да бъде пуснат в продажба през 2021 г.
Обратно в новината