Няма никакви компании „убийци“ на Tesla

Бъдещето пред Tesla не е толкова черно, колкото го чертаят някои.

Обратно в новината

Коментари - Няма никакви компании „убийци“ на Tesla | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сейчас Тесла уже вышла на темп производства более 300,000 электромобилей в год Капитализация Тесла моторс-55 милиарда долара,капитализация авто Ваза само 0,9 милиарда долара !!!

Тук ясно се вижда как всички, в това число и ватенките, които живеят в САЩ се редят на дълги опашки за Тесла: ТУР по фабрике TESLA ВЫДАЧА КЛЮЧЕЙ от нашей TESLA : link/watch?v=TLtOZm2svrU

Мога да се обзаложа, че след няколко години Китайците ще произведат кола с по-добри параметр и и на доста по-ниска цена. Само гледайте - както стана при мобилните устройства, точно с такава лекота ще се случи и при автомобилите.

Може, може. Досега са разглобили поне 20 Тесли да краднат.

Винаги са го правили, защо да не го направят и сега, нали? Между другото знаеш ли откога САЩ са по-голям производител на ориз и защо техният ориз е по-качествен от китайският?

БРЦК

Ми дай да видим фактите. Тесла е на загуба всяка година откакто е основана. За последното тримесечие загубата е 700 милиона $. Я ми покажете друг производител на автомобили дето е на загуба 15 години? Има нещо много съмнително в Тесла!

Ми нормално. Как се строят заводи за 10-12 милиарда? Цяла Америка е осеяна със зарядни станции, а и хиляди още по цял свят? Това е огромна инвестиция която ще се изплаща в бъдещето. Целта никога не е била печалба на всяка цена, а максимално бързо разширение на производството едновременно в съчетание на върхови технологии разработвани от компанията. Като откраднеш нещо разработено е лесно, както правят китайците, ама тук няма от кой да се крадне, защото това е локомотивът на бизнеса. Всички конкуренти накупиха Тесли и ги разглоби до последно винтче, да не говорим за китайците и още 10 години след пускането им на пазара не могат да извадят свястна конкуренция. И първите години не ги брой, тогава няма производство - първата Тесла е от 2008 г. А на борсата са от 2010 г. Fоrd Моtоr Со. oтчeтe гoлямa нeтнa зaгyбa oт 7.4 млpд.$ зa Q2 нa 2008г. Fоrd Моtоr Со. oтчeтe нeтнa зaгyбa oт 5.9 млpд.$ зa Q4 нa 2008г. Тойота отчете днес загуба 819 милиона $ за Q1 на 2009 Peugeot отчита €819 млн. загуба тази година 2012 и т.н Всички автомобилни производители като цяло регистрират много по-големи загуби от всичките на Тесла за тези 10 години. Производители: Електромобилите ни носят само загуби Това е и причината Fiat Chrysler да оптимизира производството на електромобили с цел намаляване на финансовите загуби. Според Маркионе, производството на електрически модели е задължително за всички компании, но трябва да бъде намерен верния баланс за това. "Ние ще продължим да развиваме "зелените" технологии, но трябва да открием бързо правилните решения, ако искаме да се конкурираме с Tesla. В автомобилния бранш нещата се случват по-бавно, докато Илон Мъск мисли и действа със скоростта на ракета", аргументира се Маркионе. Запомни, последното изречение: В автомобилния бранш нещата се случват по-бавно, докато Илон Мъск мисли и действа със скоростта на ракета"

Ха че Опел марката беше на загуба от 1997 и даже на Дженерал мотърс им писна и я продадоха на французите!

http://auto.dir.bg/news.php?id=27316167#newComm_listNavigation Това е реалният конкурент на Тесла...

Ako сравняват продажбите на Тесла с Ролс Ройс, Бентли и Бугати тя си е направо масово производство и те скоро ще затварят заводите си.

Статията даже не си заслужава да се коментира. Времето ще покаже кой крив и кой прав. А Илон, ако наистина в САЩ има върховенство на закона, трябва да е в затвора за манипулация на борсата и измама в особено големи размери.

И за затриването на Роскосмос, нали? Ама там трябва да си делят заслугите с Рогозката и неговото некадърно управление.