Новото Renault Austral иска лидерството в сегмента на компактните SUV

Френският кросоувър предлага атрактивен дизайн, просторен интериор, модерни технологии и ефективни хибридни двигатели

Обратно в новината

Коментари - Новото Renault Austral иска лидерството в сегмента на компактните SUV | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Почнаха да им монтират двигателчета от бензинови резачки, ебати. Три цилиндъра! Бреей!...Пак че не е само един или два.

какви са тия френски бръкми....?

Тия френски бракми са като немските, кошник за вторични след гаранцията. Изхвърлих един тирок на вагините точно след гаранцията мотора се счупи, с такива скапани ммалки моторчета

Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може----- https://da.gd/xlbio

Мотор на косачка с китайска елекътроника за една купчина пара . За съжаление Европесйките автомобили вече са в историята , това алчността няма граници .

Само не разбрах какво е ПЪЛЕН хибрид?

Има много неща, с които вече сме свикнали, но които към момента на появяването си са ни са стрували ... лимбизе. Интересното е че подобни двигатели са се монтирали на колите и в миналото. 0.9 литра 90 коня, 3 литровите мотори на зафирите, които са бяха с живот на двигателите по 3-4 стотин хиляди км. С връщането на турбо ерата в формула 1, станахме свидетели на огромни промени в този тип двигатели и значителни подобрения в тяхната издръжливост. Хайде да не си кривим душата и да бъдем честни, колко от вас изполават 200 -те коня на мотора през цялото време? В 90% от случаите проблемите с двигателите са породени от лошо обслужване - смяна на масло на колкото ни падне, с каквото ни падне, защото ние разбираме повече, и едно време голфа е вървял супер с това масло. Тук нещо клопне, ама то може да кара и така, докато накрая не се окоти и стане олеле майко и т.н. и т.н и т.н. При нормална експлоатация и нормална подръжка, съвремените мотори са в състояние да изкарат по около 500 000 км без основни ремонти и ако двигател във вашите ръце не е в съсътояние да направи това, то тогава проблема не е в двигателя, а във Вас самите (или собтвениците преди Вас). Непрекъснатото ръчкане и състезания с другите по улиците, не помага на вашия автомобил да живее по-дълго. Карайте разумно, стегнато (без заплесване), не се опитвайте с малка градска кола, да карате все едно имате суперкар (на 3-та със 120 щото иначе неще да върви), подържайте колата си в изрядно техническо състояние и ще се изненадате от колите си. Ще станат и по-издържливи и по-икономични, производителя вече няма да бъде лъгъл с разхода на колата и т.н. и т.н. и т.н.

За производителя най-важото е една кола е да се продава. Единственото от което се интересува е да си купиш от него и да изкара периода на гаранцията 5г или 100 000км. Не съм срещал марка да идва с 3/4/500 000 км гаранция, дори на много модерния и 'издържлив' 0.9 турбо. Явно има причина да е така.

Има причини и то много. Едната от тях се нарича уплътнения, другата дюзи, третата помпа и т.н и т.н. накратко казано износване на материалите, но това не означава, че мотора се е "скапал". Това означава, че трябва да се грижиш за него. Да поменящ износените части в срок преди да се стигне до по-сериозни проблеми. Да всеки мотор си има слаби места, но те обикновенно са известни предварително и за тях се следи. Отделно в болшенството от случаите, проблемите идват след неадекватен ремонт "абе те щи ми кажат с колко ще стягам, аз колкото болтове съм затегнал" и послед като се спука се почва "дейба тия идиоти какви боклуци са почнали да правят"... Ще дам един пример с авиацията. На самолетите им пише (а и не само там ) на еди колко си часа се сменя еди кое си, ама то е наред, работи нищо му няма, ама се сменя, защото така е решил завода производител. А при нас какво се получава "Абе нещо посвирва на турбото, ама карай спокойно, като се счупи ще го мислим"... и то обикновенно се сучи баш когато най не трябва и се почва пак с псувните.

Шкода на 3г., още в гаранция. Карам я само аз - винаги кротко и внимателно. На 100 000 км се сменя маслото на DSG кутията. Чинно се прави обслужване в Шкода навреме, по предписание и с оригинално масло - всичко по книга. След 1000 км от смяната свтна като елха и ме остави на Витиня. Мехатроника на кутията е капут. Колата е в гаранция ама кутията не се покрива. 3 седмици без кола и 2500лв назад за нови части и труд - честито! И да, имам право да псувам кви боклуци правят.

Всички нови елетрокарчета са оборудвани с Android. Добре дошли в ерата на доброволното поробване, когато всеки ще може да ти спира или управлява колата дистанционно. Цялата шашма с "глобалното затопляне" е глобална измама за обогатяване на глобалните кукловоди и контрол на населението. И както агресивно пробутваха ваксините, така го правят и с електрическите колички. Скоро е има надписи "Ако не пазиш природата с електромобил, ти си безотговорен". На някой да му звучи познато?..