Коментари - Новото Renault Austral иска лидерството в сегмента на компактните SUV | Авто.dir.bg
Коментари
Почнаха да им монтират двигателчета от бензинови резачки, ебати. Три цилиндъра! Бреей!...Пак че не е само един или два.
Тия френски бракми са като немските, кошник за вторични след гаранцията. Изхвърлих един тирок на вагините точно след гаранцията мотора се счупи, с такива скапани ммалки моторчета
Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може----- https://da.gd/xlbio
Мотор на косачка с китайска елекътроника за една купчина пара . За съжаление Европесйките автомобили вече са в историята , това алчността няма граници .
Има много неща, с които вече сме свикнали, но които към момента на появяването си са ни са стрували ... лимбизе. Интересното е че подобни двигатели са се монтирали на колите и в миналото. 0.9 литра 90 коня, 3 литровите мотори на зафирите, които са бяха с живот на двигателите по 3-4 стотин хиляди км. С връщането на турбо ерата в формула 1, станахме свидетели на огромни промени в този тип двигатели и значителни подобрения в тяхната издръжливост. Хайде да не си кривим душата и да бъдем честни, колко от вас изполават 200 -те коня на мотора през цялото време? В 90% от случаите проблемите с двигателите са породени от лошо обслужване - смяна на масло на колкото ни падне, с каквото ни падне, защото ние разбираме повече, и едно време голфа е вървял супер с това масло. Тук нещо клопне, ама то може да кара и така, докато накрая не се окоти и стане олеле майко и т.н. и т.н и т.н. При нормална експлоатация и нормална подръжка, съвремените мотори са в състояние да изкарат по около 500 000 км без основни ремонти и ако двигател във вашите ръце не е в съсътояние да направи това, то тогава проблема не е в двигателя, а във Вас самите (или собтвениците преди Вас). Непрекъснатото ръчкане и състезания с другите по улиците, не помага на вашия автомобил да живее по-дълго. Карайте разумно, стегнато (без заплесване), не се опитвайте с малка градска кола, да карате все едно имате суперкар (на 3-та със 120 щото иначе неще да върви), подържайте колата си в изрядно техническо състояние и ще се изненадате от колите си. Ще станат и по-издържливи и по-икономични, производителя вече няма да бъде лъгъл с разхода на колата и т.н. и т.н. и т.н.
За производителя най-важото е една кола е да се продава. Единственото от което се интересува е да си купиш от него и да изкара периода на гаранцията 5г или 100 000км. Не съм срещал марка да идва с 3/4/500 000 км гаранция, дори на много модерния и 'издържлив' 0.9 турбо. Явно има причина да е така.
Има причини и то много. Едната от тях се нарича уплътнения, другата дюзи, третата помпа и т.н и т.н. накратко казано износване на материалите, но това не означава, че мотора се е "скапал". Това означава, че трябва да се грижиш за него. Да поменящ износените части в срок преди да се стигне до по-сериозни проблеми. Да всеки мотор си има слаби места, но те обикновенно са известни предварително и за тях се следи. Отделно в болшенството от случаите, проблемите идват след неадекватен ремонт "абе те щи ми кажат с колко ще стягам, аз колкото болтове съм затегнал" и послед като се спука се почва "дейба тия идиоти какви боклуци са почнали да правят"... Ще дам един пример с авиацията. На самолетите им пише (а и не само там ) на еди колко си часа се сменя еди кое си, ама то е наред, работи нищо му няма, ама се сменя, защото така е решил завода производител. А при нас какво се получава "Абе нещо посвирва на турбото, ама карай спокойно, като се счупи ще го мислим"... и то обикновенно се сучи баш когато най не трябва и се почва пак с псувните.
Шкода на 3г., още в гаранция. Карам я само аз - винаги кротко и внимателно. На 100 000 км се сменя маслото на DSG кутията. Чинно се прави обслужване в Шкода навреме, по предписание и с оригинално масло - всичко по книга. След 1000 км от смяната свтна като елха и ме остави на Витиня. Мехатроника на кутията е капут. Колата е в гаранция ама кутията не се покрива. 3 седмици без кола и 2500лв назад за нови части и труд - честито! И да, имам право да псувам кви боклуци правят.
Всички нови елетрокарчета са оборудвани с Android. Добре дошли в ерата на доброволното поробване, когато всеки ще може да ти спира или управлява колата дистанционно. Цялата шашма с "глобалното затопляне" е глобална измама за обогатяване на глобалните кукловоди и контрол на населението. И както агресивно пробутваха ваксините, така го правят и с електрическите колички. Скоро е има надписи "Ако не пазиш природата с електромобил, ти си безотговорен". На някой да му звучи познато?..
Новото Renault Austral иска лидерството в сегмента на компактните SUV
Френският кросоувър предлага атрактивен дизайн, просторен интериор, модерни технологии и ефективни хибридни двигатели
Обратно в новината