Новата Skoda Octavia ще има автопилот

Следващото поколение на Skoda Octavia ще се появи след 3 години и ще включва система за безпилотно шофиране.

Обратно в новината

Коментари - Новата Skoda Octavia ще има автопилот | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Новият дизайн на Октавката изпързаля главния дизайнер Йозеф Кабан от работното му място. Иначе Шкодите не са лоши.

Че е кисело, кисело е, все пак няма да се женя за колата! Кратка справка показва, че разликата в цената на ново БМВ 5 и Шкода Октавия с подобни двигатели на обем и коне е двойна! Повечето части предполагам са прпизведени на едно и също място. Вярно, че БМВ лови окото, но егати цената. При двойна разлика в цената аз лично ще избера Шкодата. Не говоря за върхово оборудване и турбо гъзария, някой хора ценят парите. Ако имам такива пари ще се хвърля на електрически БМВ и Тесла. Лично аз карам дърт Фиат и съм доволен. :)

Новите Октавии са си качествени и добри за цената си, което не може да се каже за мерцедеси, беемвета и др. скъпи боклуци. Били са качествени преди 20-25 години... Всичко друго са комплекси.

А ти изкарвал ли си от магазина БМВ, мерц или Ауди та смяташ че са боклуци.или на лелята брат й има БМВ нов внос с незнаен пробег , и той каза че е чупливо. Или просто гроздето е кисело.

Екстериорният дизайнер трябва да бъде уволнен незабавно. По-отвратително изглеждащ автомобил не бях виждал отдавна.

Нали сравняваме нови коли, не стари на 15-20 и т.н, да шкодите от 1995-2000 бяха зле, и не го отричам. Но много са дръпнали през последните години - факт

Вервайте си..... Хората ако разсъждаваха като вас ще се окаже че суперб е по-добра и от ес-класа даже защото има по-голям багажник, по-малко харчи, по-евтина е.... А как ше коментирате факта че от първите октавии и фейслифта им вече почти няма по улиците.причината е защото вече са гробници. Същото се отнася за разни кии, хюндаии, дачии. Това са коли на възраст между 12-15 год които вече са бракувани и от тях не става нищо. В същото време немски, френски японски коли на по 15-20 год са честа гледка по улиците. Ама вие си вярвайте, мечтите са безплатни.

Ми то Шкода е на базата на VW която е от немските, дето самия ти казваш , че са издръжливи :)))

След като смяташ марката Фолксваген /не шапката Фолксваген/ за някакъв еталон , какво повече да ти кажа. Автомобил за ниския среден клас бачкатор. Да си чувал за пазарна сегментация? А разсъжденията за шкодата защото просто е собственост на vw са жалки. Значи по твоята логика я приравняваме на Порше и Бентли. А последните две просто освен че собственика е един, друго общо няма. Ама нали ви казах, само мечтите са безплатни .

От Дачия до Октавия, не говоря за Сюпърб има разлика колкото от земята до слънцето. Като започнем от евтините пластмаси в интериора на дачия, малките двигатели на рено и т.н. Сюпърб е в класа на ауди А4 /според германската класификация/ тъй като те ги сравняват ценово. Като габарити и обем на багажника обаче Сюпърб си е А 6 и то без компромиси. Премиум марките в днешно време са мноооого надценени и то ненужно - не говоря само за ауди, но и за Мерцедес и БМВ. Шкода е доста здрава и по-непретенциозна, предлага много екстри и комфорт при пътуване - казвам го от личен опит

Антончо, ти в колко шкоди си се качвал? За твое сведение, от 2008 до момента съм сменил 4 Октавии и Сюпърб. Все служебни. Сериозни машини са. Сравнението ти с Дачия, обаче, не е.

Еееххх и аз искам подобна служба :))) Особено ми се нрави Супърб или Кодиак, но ще прeглътна и едно Йети :)))

Октавиа и Супърб са си качествени машини. Рядко влизат в сервизите, за разлика от по-зализани марки.

Каквото и да й сложат, това си остава бюджетен автомобил в ниския клас, наравно с Дачия, великата стена кия и други подобни. Нямам идея защо Гането кълве така и си мисли че кара квалитетен автомобил.