Нов огромен гаф на Tesla

Клиент получи чисто новата си Tesla Model 3 с две различни врати.

Обратно в новината

Коментари - Нов огромен гаф на Tesla | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредна фейк-новина. Иначе снимката е доказателство, че каквото си поръчаш това и ще получиш. А на мен голфа ми е така , ама след донорство.............

Страшен гаф - два различни цвята тапицерия Иначе тая- Анджела Доудън , никой немаше да и е чул името

Каквито и глупости да се говорят тесла бъдещето, 10 пъти по-евтино е да си с електромобил.

Не е 10 пъти по-евтино, няма как. Енергията във всеки вид си е енергия и има цена. А бъдещето е на хибридите, не на чистите електромобили.

Това като един познат. Поршето не струвало, щото много се чупело! С 5 долара в джоба е така.

Булгаропитеците каращи страхотни коли за 2500 лв парчето тръгнали да ми коментират Мъск и Тесла! А бе селяндури задръстени, вие някога виждали ли сте такъв автомобил на живо? Това е прозведение на изкуството и техническата мисъл! Аз я вземам и с четири различни цвята на вратите!

Расизмът си е расизъм.

Електрическите автомобили са за балъци. По-скъпи са, въпреки че са дотирани, а "екологичните" оправдания издишат като включиш на мислене. 1. Акумулаторните пакети на електрокарите имат сравнително кратък живот, около 2 години, след което трябва да се рециклират, понеже са пълни с тежки метали и прочее отрови. А един такъв пакет батерии струва колкото половината кола. 2. Няма батерия, която да държи ток вечно. Ако не въртиш денонощно, си вътре. 3. А токът от къде се взима? Не цапа в града, но замърсява успешно на друго място...

Производителите на Тесла са получили нервен срив след като са видели модела на руския Калашников и са почнали да бъркат врати,гуми,калници.... "Изключителният" дизайн на руския калашников е изумително постижение на руския естет - новият им електр. автомобил е дори по-грозен от Москвича!

за да демонстрират качествата на задвижването, батериите и чарджера. На този етап от за тях не е важен дизайна, защото дизайна невози, двигателя и ходовата част возят.

Видели краварите че другите правят коли и те дигнали крак. Малкое недоклатена ама нали е американска, значи ще е най-връх. Даже на корейците им се получават а на фашките - не. Смех, смех... Падали им броните от дъжд. Иначе са най-добрите. Ще ги карат само на сухо. Тъпи кравари неграмотни. Иначе до Марс ще ходи. Добре че там не вали дъжд.

скъпи фенове на електрическите автомобили със 0 замърсяване; това са трафопостове, в които Вие влизате доброволно и се возите; Не замърсяват природата, но убиват човека - въпрос на приоритети!

Дишай си "полезните" изгорели газове и не ни обяснявай, неграмотнико!

Някои батерии на автомобилите имат удължена гаранция 10 години! Кой Ви каза, че след 2 години трябва да се рециклират?!? Не казвам, че трябва да се поддържа "Тесла", напротив, вече има доста работещи алтернативи на "Тесла", които вършат и по-добра работа. И да - след тези 10-15 години батерията следва да се рециклира и има замърсяващи процеси, но без изгорелите газове в градовете със сигурност ще сме по-здрави в градска среда, отколкото с дизели или бензини, бълващи отрови... Поне пряко не се тровим, а заводите може да се изнасят далеч от населените места и да се спазват правила при рециклиране... А и ако производителите се задължат да си взимат и рециклират батериите - още по-добре!

Tesla и по специално модел 3 много отдавна има проблеми с качеството. То и няма как като се опитват за момента да се справят с количеството. Който не вярва да потърси в customer reports (авторитетна организация на потребителите в САЩ) А Мъск ми падна много в очите с неспиращите изцепки в Твитър включително и лични нападки. Трябва да му забранят да пише глупости преди да е вкарал компанията в някой голям проблем.

Нещо са включили лайнометите.

Доста се говори за новото в електрическите коли, но бих искал да отбележа че първата кола е била точно електрическа (тележка с ел.мотор и батерия). Масово електрически коли са се правили в началото на миналия век, особенно са ги харесвали жените, защото по онова време не е имало стартери и запалването си е било изживяване само за физически силни мъже. Така че нищо ново няма. Всичко е реклама на добре забравеното старо. За колите не знам, дали Мъск ще успее и не ме интересува (и на стар Голф може да туриш акумулатор и ел.мотор и да караш и некои даже го правят). Пожелавам му успех с ракетите, там очевидно въведе нови идеи.

Казват, че ЗАВИСТТА не мори, а само МЪЧИ. ЯВНО в ТОЗИ СЛУЧАЙ е така....

Определено тук търсим под вола теле.

Това започва да ми прилича на историята "всички срещу iPhone"! И защо? Защото не могат да го пипнат!!! Пък керванът си върви, кучетата да си лаят!!!

"Привържениците на компанията на Мъск обаче заявяват, че доста хора плащат хиляди долари за подобни модификации" Все едно да си поръчам SUV, да дойде без покрив, и да ми кажат, че било яко да карам кабрио...

Chefo77

Че Тесла са иновативни - такива са. Че Мъск може да продава - може. Ама как така се получава, че фирмата, произвеждаща и продаваща невероятните иновативни автомобили, с шеф толкова можещ субект, не може да изкара и месец без дотации? Колко години вече са на загуба? Те са на загуба при 25 000 месечно (евентуално), а като започнат да бълват 50 000. А 100 000? Откъде ще дойдат паричките, за да се произведе следващата порция автомобили на загуба?

От следващите балъци, затова се казва Понци схема

Дотации? Откъде се изпльосквате такива умници да ръсите тъпотии коя от коя по-голяма. Първо, Дотациите са за купувачите, а не за производителите. Второ, Тесла в момента прави 12 000 броя с тенденция да станат 13-14 000 на седмица следващото тримесечие. Трето, на загуба са защото почнаха от нулата и направиха огромни инвестиции в заводи и оборудване, както и строеж на стотици хиляди електростанции за зареждане и създаване на инфрастурктура. За пример е Лукойл, който 20 години е на загуба, айде пореви сега, че Лукойл фалира. Знам че путлерастската сган мрази Мъск, че изрита Роскосмос от пазара със сателити, а скоро и от пазара за астронавти и туристи. Та "загубите" са условни и заради инвестициите в разширяване на фирмата. В същото време пазарната капитализация расте. Досега общите загуби са около 4 милиарда, което е нищо в сравнение с стойността на акциите и материалните активи. Т ти не бери грижа откъде ще дойдат парите. Кахъри се за Роскосмос, че тази година няма и един търговски контракт за сателит, Джуджака им оряза парите, а от догодина и без парите от НАСА ще останат.

Chefo77

Вероятно е трябвало да се кръстиш "дза-дза", не "да-да". Всяко производство, което не печели, но продължава да съществува, се издържа от дотации. Отваряш, четеш, учиш се - и спираш да ръсиш акъл и квалификации. Иначе казано - ако кола, продадена за 100 000 долара струва на производителя 110 000, то той отнякъде взема, за да произвежда. Няма как да не расте пазарната капитализация, да ти кажа ли защо расте, или ще си напънеш мозъчето да се сетиш? Акциите са просто едни хартийки, които за часове губят стойността си, ако няма кой да даде на компанията доларчета, за "да имат". Всъщност, компанията няма нищо, всичко е кредити - и познай какво ще стане с кредитите, ако в един момент хартийките се разбере, че са с по-ниска стойност, отколкото собствениците на акциите искат да бъдат. Максимално бързо оттърване, сриване на цените и един голям, ОГРОМЕН член за тези, които са дали кредитите. И зная, че за лелеещите по запада празноглавци всички останали са руски възпитаници, но ви е простено. На мен лично хич не ми дреме колко полета ще извърши Роскосмос. Нито ми дреме кой дава парите на Тесла. Виждам обаче, че вие живо се интересувате ... дали праскате злобарки като се провали полет на руснаците и дали лъскате на снимка на Мъск?

Путлераста си ти. Никой не е изритал Роскосмос от никъде. На тоя дебил от три ракети, две падат без да стигнат до никъде. А ти си лъжец елементарен.

Кеф ми е медиите на Запад като почнат да надуват един балон и балъците да кълват.Илон Мъск е точно такъв балон.Тесла, Месла направете справка колко автомобила произвежда Тесла и колко Даймлер например е как ще се конкурира с тях?Щял да лети в космоса ала бала.

80 процента искали да си връщат Теслите.Ти на коя планета живееш ? Имам 10 приятели с тесла и никой от тях не си и помисля за бензинов автомобил.Вий линка за повече информация. https://electrek.co/2017/12/21/tesla-tsla-tops-customer-satisfaction-survey-auto-industry/

Ами то си е съвсем нормално. Който не знае ляво и дясно дано поне познава цветовете. Ама те и футболистите ритат с две различни на цвят обувки. Може би по същата причина.

Ся, тук някой се опитва да ни убеди, че Мъск може да построи автомобил, който Крайслер, БМВ, Даймлер, Тойота или Фиат не могат. Абе, вие верно ли? Това, което Мъск наистина умее, е да продава. Няма друго обяснение за увеличенията на уставния капитал на Тесла на всеки шест месеца. Иначе - днес в палатка. След месец направо на полето.

Верно бе! Хората дават 150 000 долара и се кефят. Отдавна са имали изброените от Вас марки. С претоплени манджи тези хора не могат да бъдат заблудени. Само бедняка гледащ от своята камбанария отрича новото, по доброто и прогресивното. Производстото на автомобили зависи от много доставчици и е сложен процес. От където си доставя Тесла, от там си доставят и другите.

Абе, рътахръта, ти вярваш ли си? Или само цъкаш клавиатурата? И гледаш в тубата клиповете за набиране на капитал. Тойота има инженерен опит изчислен на 12000 години. Мислиш, че тези 12000 години само ламарини са щанцовани и гуми са надувани ли? Баси ограничения са те назначили.

Няма как да не се появяват подобни заглавия. Този месец нови 25 000 автомобила Тесла ще бъдат доставени до своите собственици. Това означава едно - 25 000 закупени по малко луксозни лимузини от конкуренцията. Ако това продължи до края на годината краха ще е напълно видим. Тепърва потребителите ще разберат че имат гаранция ОСЕМ години - без ограничение в пробега и ще поискат същото на конкурентна цена. Досега нещата бяха някак лежерни - но с всеки продаден електромобил, загубите на крепителите на статуквото стават все по значителни. Най-смешното е че въпреки засиленият интерес от платежоспособните клиенти - никой от утвърдените производители не може да предложи нищо, освен злорадстване за паднала броня или сменена кора на вратата. Тръгнаха ли хората с парите, скоро и другите ще сменят приоритетите си.

"след като част от колите започнаха да се сглобяват в голяма палатка" вече мислим за следващата стъпка за понижаване на цената - да ги произвеждаме направо на ливадата.

На приказките за ливадата и палатката се връзват тези дето дори нямат пари да идат да видят за какво става дума. Да пробват да покарат, да оценят. Важното е че хората с парите на най-важният автомобилен пазар мислят иначе.Както е известно тези клиенти са най-важните, те определят модата. Та тези хора са склонни да чакат доста за да получат автомобилите направени в "палатка". И някакси подминават "супер премиум качеството", което те отдавна са имали и оценили. Така че си стойте с мечтите за "премиум" , за втора ръка неразличима от нова, с корекции по датчици и сигурноста на автомобила, без история на промените на колата.

Ти сериозно ли говориш??? Напомняш за един стар виц" Ама Вие ми казахте че тази памет има доживотна гаранция!!! Е, да, ама тя вече е умряла!" Гаранция на кое, на падащите брони? На палещите се батерии??? На спуканите фарове??? На липсващите елементи по пода???? На кое? или 8 години колата понеже е в гаранция и на жената няма да и монтират правилната врата???? Вие не разбрахте ли, че гаранцията важи само за признати от производителя дефекти, а при изказвания от рода на "Ние такива коли не правим" е безмислено да си търсиш гаранцията, защото никой няма и обърне внимание (Както казват хората-Гаранция Франция)!!!! При това положение спокойно можеш да рекламираш доживотна гаранция-Ами тя е умряла!!!! 80% от клиентите на Тесла за заявили, че никога повече няма да си купят кола на тази фирма!!! Производствения брак на Тесла е 10 пъти по-голям от средния приоизводствен брак в автомобилната индустрия. И не ми казвайте "ама те и другите фирми бъркат". Бъркат ама процентно съотношено бъркат в десетки пъти по-малко. Да не говорим, че към днешна дата в електромобилите няма нищо екологично. По-отдолу един ме беше питал каква кола съм си купил аз? Аз съм си купил такава кола, която не е с "Zero emissions", но замърсява околната среда по-малко от колкото Тесла! Няма 8 години гаранция, но 5-годишната и мина наскоро и през това време е нямала гаранционни искове. Задна броня до сега не ми е падала (това според вас може и да е дефект... не знам) а на всичкото отгоре е и по-евтина от Тесла.

Една жена в трамвая каза... Новината е в този стил. Тесла ужасява автомобилните гиганти с факта, че ги е изпреварила с 5 години.

Изпревалира ги е в кое бе дете ? Едвам правят по 80 хил. бройки на година, докато другите правят по 80 милиона и той се въобрази, че били изпреварили някой ! тесла е поредният американски балон, който ще се спука скоро - не е конкуренция на абсолютно никой в момента и дори не му обръщат внимание с тези смешни 80 хиляди на година. Но нали е Хамериканец - компанията му е оценена на милиарди защото ... хайде ти си - сглробява коли в палатки или нещо друго ? Не - сериозно ли е изпреварил някой в нещо ? Наясно ли си как се правят тези батерии, колко опасни и канцерогенни са и колко трудно се преработват после и какви екологични щети ще нанесат, ако станат масови ? Чети и се образовай !

Посмали Манго. 80 милиона правили. ВАГ, Рено и тойота правят по 10 милиона годишно.

101,312 коли без бройките на Тесла 3 са направили за 2017 г, а не 80 000. В момента правят по 12 000 на седмица, темпо което означава над 600 000 автомобила годишно.

Скоро ще отстранят проблемите. Модел с и х също имаха проблеми в нчалото, но сега са на ниво. При БМВ също се забелязват промени, който са токова козметични като сбъркана кора на вратата, а механични. Всеки производител малко или много страда от дефекти.

На какво ниво са бе човек? На посредствено? "Задната броня пада при проливен дъжд"? Чакаш година и половина за кола и ти я карат с дефектна тапицерия и ти набиват в главата какъв късметлия си защото ще имаш единствената таква бройка.... е не е единствена, има и още една.... тази, на която са сложили другата ти врата!!!! И като сложат този надпис "Zero emissions", почва да ме лови смях, а тока в контакта от къде дойде?

Ти такава кола ли си купи, Пърдишчев, че се оплакваш по този начин?