Най-яката ЗАЗ-ка (снимки)

Украински тунинг любител е успял да създаде една наистина много яка ЗАЗ-ка.

Обратно в новината

Коментари - Най-яката ЗАЗ-ка (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С вдигането на ауспусите малко се е поолял. Но няма проблем да са 4, като се има предвид, че е 4-цилиндров V-образен двигател и изходящите тръби от цилиндрите са от двете страни по две. Тоя двигател обаче не се уравновесява никак, а блокът на двигателя е от алуминий и е слаб, затова шпилките, които държат главите и цилиндрите разбиват резбата си в основата. 16 нови шпилки с М12 на долния край, метчик М12, запретнати ръкави и свободен уикенд са необходимите неща за справяне с проблема. Иначе е най-елементарният двигател за автомобил, правен някога. Въздушно охлаждане - няма антифриз, радиатор и водна помпа; въздушният филтър е маслен - няма смяна на филтър на всеки 15000км; масленият филтър е центробежен, в шайбата на коляновия вал - веднъж на 50000 км го отваряш, изстъргваш калта отвътре и това е. Карбураторчето е елементарно еднокамерно и затова от 1000-та кубика излизат само 42 коня, но ако се приспособи някаква моноинжекция, нещата могат да се подобрят значително. Този автомобил освен максималната си опростеност има и още две супер яки предимства. Първо, пред краката на водача и спътника му има много място да се изпънеш - нещо, което е рядкост. Второ, бензиновата отоплителна печка, която прави сауна даже в полярен -45 градусов студ. Това е.

Би имало смисъл да изкараш 4 ауспуха отзад само, ако изведеш всяка тръба от съответния цилиндър поотделно. Което означава липса на шумозаглушители. Предполагам знаеш как звучи този ЗАЗ без шумозаглушителите? Хората в радиус до 100 м. ще получат трайна загуба на слуха. Бензиновата отоплителна печка на нито един от 4-те ЗАЗ-а, които съм карал не работеше. Работеше на нашия през първите две години, докато беше чисто нов, от магазина, като вдигаше разхода с 3 на 100.

Dimitar Todorov

Предполагат се 4 гърнета, естествено. Те тръбите си излизаха от всеки цилиндър поотделно. Двете минаваха под съединителя някъде, за да отидат от другата страна и някак се събираха преди гърнето. А мястото е достатъчно за две по-малки гърнета от всяка страна. За печката си прав - моята беше махната поради пожар. И все пак докато е работила е топлела здраво, защото всеки, който е пътувал с такава я е хвалел :)

През соца един пичага от махалата беше тунинговал една зазка, но от най-първите модели, дето са краднати от ФИАТ 500. Имаше двигател на Вартбург, барната в цвят, окачване, интериор, беше сполучлива. Чудехме се как се е промъкнал покрай тия гадове на КАТ, те не позволяваха промени от оригинала. Правеха го единствено от злоба и тормоз към различно мислещите. Аз имах големи проблеми като промених някои неща по балканчето си 1974-та, добре че намерих връзки. Как да е. Тоя ЗАЗ е краднат от един успешен модел на НСУ. В случая украинецът го е направил добре, само се е оакал с ауспусите. А вътре как е, той си знае.

Изглежда като стара и гpoзна бабичкa с много грим и силиконови импланти! Мъкааааа...!

тъкмо да я харесам и видях ауспусите.

за двигателя; какви са спирачките; скоростна кутия? Но си мисля, че ако се по-изтърбуши да олекне максимално и с един да речем двигател от Рено Гордини 8 ще бъде осичка. Ще създава ядове на разни лъскави автомобили,;)

пък и страия класически дизайн на NSU Priz 4 си личи отвсякъде.

кво сте се захласнали по тоя инвалидизиран запорожец, бе?! пълен тешак е, сбирщайн! а ауспусите, които "отвеждат пламъците" са толкова покъртителни, като знам какви "яки", пърпорещи 42 кончета се гушат под задния капак... :)))))

Виь какви мераклии има! " Запорожец с двигател от..." Тогава" петелът ти ще запее друга песен!".

Кви са тия ауцпуци бре. От некое Смсонче ли ги взехте?

Like it!

Chefo77

Прилича на настъпана жаба ...

Много ми харесва, как е намерил място на две стари брони от седмица, ама лада.

Не само ауспусите изглеждат комично