Коментари - Народният електромобил на VW е разпродаден в България | Авто.dir.bg
Коментари
Все още има неандерталци, които да пълнят гушката на VW, въпреки че открито ни се подиграха? Въпреки, че има дузина алтернативи?
Готино изглежда. Карал съм тестов електрически Голф, голямо дърво беше. Но доколкото чета това си е нещо съвсем различно. А цената си е височка да. Ама то и електрическата Киа Соул струва 72 хил.лв., а и тя е градска кола.
Не може един автомобил направен на поточна линия да струва толкова скъпо. Купувам един дизелак на 5-6 години за 10-15 хил. лева и с останалите 50хил. ще му плащам данъците и нафтата повече от 50години.
Еми така е. За тия пари може да се купи водороден автомобил, където проблемите ги няма. Има друг проблем - няма зарядни станции. То и за тези на батерии няма. Правителството трябва да започне стратегия и да направи десетина в София за начало. Така се бори замърсяванено, а не с празни приказки. Една станция за водород е 10милиона. А вече има и водородни влакове, самолети, камиони, микробуси!
A при катастрофа какво става. Водорода като гръмне отнася цял квартал.
Много си зле. При катастрофа водородния автомобил е напълно безопасен. Водорода се пази в специални резервоари, които са безопасни дори и при пробив. За разлика от литиевите батерии които се самозапалват и не могат да бъдат угасени!!! Иначе ЕС никога нямаше да позволи водородни автомобили да се продават свободно. Да не говорим за влакове и самолети.
Да бе, направо народна кола! 30 000 Евро или приблизително 60 000 лв. цена, за 275км. реален пробег след което трябва зареждане в продължение на 7 часа на зарядна станция или 23 часа от домашната мрежа! По-скоро с тези параметри си е типична градска кола, но не е хич ефтина за градска кола! За да е народна кола трябва да има голяма автономия и по-ниска цена!
За съжаление не е народна за БГ стандартите.. За Щатите, Централна и Западна Европа всичко около 30к си 'бюджетен' и широко достъпен модел и продажбите го доказват, да не забравяме, че и това е бленуваната цена на Мъск за Модел 3 (базовата версия която ще се бълва от китайския и скоро немския заводи) за да може да я позиционира в този 'достъпен' ценови сегмент. Аритметиката е проста и автопарка на дадена държава е неизменно свързан със стандарта и..
Народният електромобил на VW е разпродаден в България
Българската квота за електромобила Volkswagen ID.3 за 2020 година е била напълно разпродадена.
Обратно в новината