Народният електромобил на VW е разпродаден в България

Българската квота за електромобила Volkswagen ID.3 за 2020 година е била напълно разпродадена.

Обратно в новината

Коментари - Народният електромобил на VW е разпродаден в България | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За това не бих дал и 1 лев.

От Спарк са ги купили всичките

Вноска за автомобил ли? Да не е 1984г.?

Все още има неандерталци, които да пълнят гушката на VW, въпреки че открито ни се подиграха? Въпреки, че има дузина алтернативи?

И трите автомобила ли са продали? Защото вероятно толкова е квотата за България.

Готино изглежда. Карал съм тестов електрически Голф, голямо дърво беше. Но доколкото чета това си е нещо съвсем различно. А цената си е височка да. Ама то и електрическата Киа Соул струва 72 хил.лв., а и тя е градска кола.

Ще отида в Перник вероятно.

Не може един автомобил направен на поточна линия да струва толкова скъпо. Купувам един дизелак на 5-6 години за 10-15 хил. лева и с останалите 50хил. ще му плащам данъците и нафтата повече от 50години.

А ако трябва да вдишаш всичките изгорели газове на тоя дизеляк, колко пари за лечение ще ти трябват?!

такава кола няма да дишаш боклуци ли? Ти в някоя гора ли смяташ да живееш? Ела при нас на село и карай каквото си поискаш.

БРЦК

Еми така е. За тия пари може да се купи водороден автомобил, където проблемите ги няма. Има друг проблем - няма зарядни станции. То и за тези на батерии няма. Правителството трябва да започне стратегия и да направи десетина в София за начало. Така се бори замърсяванено, а не с празни приказки. Една станция за водород е 10милиона. А вече има и водородни влакове, самолети, камиони, микробуси!

A при катастрофа какво става. Водорода като гръмне отнася цял квартал.

БРЦК

Много си зле. При катастрофа водородния автомобил е напълно безопасен. Водорода се пази в специални резервоари, които са безопасни дори и при пробив. За разлика от литиевите батерии които се самозапалват и не могат да бъдат угасени!!! Иначе ЕС никога нямаше да позволи водородни автомобили да се продават свободно. Да не говорим за влакове и самолети.

Да бе, направо народна кола! 30 000 Евро или приблизително 60 000 лв. цена, за 275км. реален пробег след което трябва зареждане в продължение на 7 часа на зарядна станция или 23 часа от домашната мрежа! По-скоро с тези параметри си е типична градска кола, но не е хич ефтина за градска кола! За да е народна кола трябва да има голяма автономия и по-ниска цена!

За съжаление не е народна за БГ стандартите.. За Щатите, Централна и Западна Европа всичко около 30к си 'бюджетен' и широко достъпен модел и продажбите го доказват, да не забравяме, че и това е бленуваната цена на Мъск за Модел 3 (базовата версия която ще се бълва от китайския и скоро немския заводи) за да може да я позиционира в този 'достъпен' ценови сегмент. Аритметиката е проста и автопарка на дадена държава е неизменно свързан със стандарта и..

Цените и там и тук са едни и същи. Електрическите автомобили са два пъти по скъпи от тези с ДВГ при едни и същи параметри. Не може да е бъджетно нещо, което е 2 пъти по-скъпо от аналога си!