Mazda показа как работи бензиновият мотор ”без свещи”

Новите бензинови двигатели Skyactiv-X на Mazda ще работят на принципа на дизеловите мотори с възпламеняване на горивната смес чрез сгъстяване, а не със свещи.

Обратно в новината

Коментари - Mazda показа как работи бензиновият мотор ”без свещи” | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако не става за газчица, хич не ми го фали, иначе ми харесва, ама при това положение си взимам новия глоф четворка и тва си е. Или някое БМВ седмица...???!!!

е тука много важни спецове има даже по големи от мазда,мноу сте важни бегом у БАН

Само че в съвременните двигатели горивото не се впръсква наведнъж, а на няколко пъти. Тия явно връщат карбуратора! :)

Уникално пстижение!!! Бензинов двигател без свещи, в който ще се разчита на контролирано запалване със свещи... Бах маа му!

Бензина посмъртно не може да се възпламени чрез компресия , т.е. без искра защото няма цетаново число. Възможно е да стане , но при двигатели в които камерата има предкамера, като в предкамерата се впръсква нафта, а в основната камера бензин, но това изисква две отделни горивни системи, което е сложно и оскъпява двигателя, тъпо е , не си струва упражнението. Двигателя ще стане с разход подобен на дизела благодарение на 30% по- високата компресия , което значително повишава КПД-то на ДВГ . Пак казвам тъпо, тъпо, тъпо. Статията служи само за рекламна цел... ще го направим ама друг път.

Даже напротив, самозапалването на бензина е проблем които го има при лоша центровка + гориво, поне при старите мотори - в такива случай мотора продължава да работи след като се спре запалването от ключа.

Хубаво е като не разбираш да не пишеш.

и да разбира и да не разбира, продажбите говорят достатъчно...

Вени, продължавай да се консултираш със майленски майстори и по далеч от голф няма да стигнеш.

Понеже имах идея да си купувам Мазда със Sky Aktive попрочетох малко преди да се откажа. Попаднах на данни технически за двигателите в различните региони.Оказва се, че масово компресията е значително по-малка от обявяваната в рекламите. Защото се оказва, че като го направят така, пада надеждността. И пълна мъгла защо уж еднаквият двулитров двигател има толкова голяма разлика в мощността при различните модификации, защо i-eloop технологията я няма при автоматичните скоростни кутии и какви ли още не отворени въпроси.

Mazda sucks

...,а като се получат луфтове в сегментите на буталата и компресията вземе да чезне.5 години 150000 ккм и цената на маздичката клони кам 0.разбираu ве4но твоя.

зайбаха ванкела, ся ще икономисват от свещи

На видео добре, ще видим на практика!