Мъск: Ford може да не преживее следващата рецесия

Създателят на Tesla смята, че от Ford не трябва да са твърде горделиви, защото може и да банкрутират при следващата финансова криза.

Обратно в новината

Коментари - Мъск: Ford може да не преживее следващата рецесия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Еврейски заплахи и методи.

Той първо да се научи да прави по 5 милиона коли годишно като запазва качеството и нивото, тогава да се дърви на големите. Дотук големи приказки, ама прави коли колкото малка бутикова компания. Когато влезе в масовото производство, тогава да говори колко е велик.

Нормално е да прогнозира това. Мъск убеждава акционерите си всеки шест месеца да увеличават капитала на Тесла. Форд не успяват, следователно ще банкрутират.

Времето работи за Тесла. Технологията е перспективна дори при тези малки серии, всеки следващ етап ще издига Тесла нагоре.

БРЦК

Глупости говориш. Технологията на Тесла с литиежите батерии е загубена кауза. Има прекалено много недостатъци , например: 1.Бавно зареждане 2.Най-мръсното производство И тн и тн. Водородната технология е много по-перспективна. Гледам ,че има и други технологии които са по-перспективни. Разбира се Тесла може да смени технологията, но не знам дали ще успее , защото това е много скъпо , а те вече са закопали милиарди в старата технология.

Каква водородна технолоия, какви 5 лева? Добре. Да кажем че имаш ефективен водороден двигател. А водород от къде? Колко се рева че е трудно да се направят ел. зарядни станции, представи си колко ще отнеме да се превозва и съхранява втечнен водород. А кой ще го произвежда тоя водород в достатъчни количества? И за да произведеш водород, пак ти трябва електричество. Значи от електричество правиш водород, возиш го в специални цистерни, съхраняваш под налягане, после от водород пак на електричество за да караш. При всяко преобразуване на енергия има загуби. А защо? Има прекрасна, вече изградена ел мрежа. Е ще се наложи да почааш един час, но нека си говорим за България. 500 км с едно зареждане. От къде до къде трябва да идеш за да минеш повече? И ако толкова пък се наложи, ако си карал 500 км, няма ли така или иначе да искаш да спреш за 1 час да хапнеш и да починеш?

БРЦК

Тука съм съгласен с Мъска. И на мен ми е абсурдно как Тесла оцелява като отчита загуба всяка година и така последните 10. Последната година отчете 3 милиарда $ загуба. Гледам ,че са отчели печалба за последното тримесечие. Да видим годината как ще завършат.

Ти гледай Рогозкосмос как ще завършат годината...

ей го поредния промит мозък, аве цървул къв "Рогозкосмос" бълнуваш, новината е за коли Tesla, Ford, успява ли ограниченият ти мозък да вдене или ти си знаеш заучените политически фрази и друго не те интересува?