Малкият соц хеч ЗАЗ Таврия и неговите ръждиви неволи

ЗАЗ Таврия е една любопитна и не особено популярна соц кола, за която ще ви разкажем в редовете по-долу.

Обратно в новината

Коментари - Малкият соц хеч ЗАЗ Таврия и неговите ръждиви неволи | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Писателите, кое училище сте завършли.. "като цената й е доста по-евтина спрямо тях" - цената няма как да е евтина пичове, понеже не купуваме самата цена. Цената е характеристика на стоката. Купуваме стоката - тя е евтина или скъпа, не цената. Цената е ниска или висока, малка или голяма..

Кочинка. Късноосемдесетарска.

Карах Таврия повече от 10 години. Купих я нова, за 3 200 щатски долара. Добра, икономична и непретенциозна машина с просторно купе. Здрави гуми и издържлив акумулатор ... Но ръждата бе проблем. Във Варна, Виница, имаше фирмен сервиз с добро техническо обслужване. След 11 години експлоатация, на 160 000 км я продадох за 500 долара.

Карал съм такава - приятна возия, качество ужасно. Части закрепени с тел към шасито, излишно е да коментирам нататък.

в тая кола почти всичко е наобратно имал съм щастиято да поправям такава

Ха, ще сравняват ЗАЗ с фиеста. Баща ми имаше ЗАЗ през 80-те. пълна скръб. Моята първа кола беше фиеста МК3 - 90-та година. Имаше серво, електрически огледала и ел. прозорци и най-якото нещо - шибидах. И возеше като лодка в сравнение с ЗАЗ-ката.

СТРАШЕН КОМУНИСТИЧЕСКИ БОКЛУК!!!НА з500км СЕ РАЗПАДАШЕ,АМА БУКВАЛНО!!!!!

ТАВРИЯ-хем економик, хем практик, ТАВРИЯ-челик мотор.Реклама в турция.