Кой и защо внася съветски автомобили в САЩ?

Броят на съветските автомобили в САЩ се увеличава, а от лента.ру анализират причините за това.

Обратно в новината

Коментари - Кой и защо внася съветски автомобили в САЩ? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Глава чугунена! Когато пишеш, че САМО 90% от собствениците са руснаци, направо въвеждаш нови категории и в математиката и в българския език, който очевАдано не възприемаш като майчин....

Тази "новина" повдига някои други по-интересни въпоси - колко са американските коли в Русия спрямо руските коли в САЩ. И истинска новина ще е ако руските коли в САЩ станат поне 0.1% от бройката на американските коли в Русия. Може би до края на века с масиран експорт и да стигнат това съотношение :)

Така и не става ясно колко са съветските коли в САЩ, за да може да преценим колко като бройка са тези 10% не-руснаци, които колекционират съветска ламарина?!

Щом не ги е срам от тези тенекии....

за 1з години в Seattle сам видял само 1 лада.

Какъв интерес е ще само като почнат да стоварват Арматите...

Лада се продаваше официално в Канада доста години. Продаваха Самара, 1500, Нива но под други имена. В Сащ съм виждал на магистралата Волга, Жигула Комби и две нормални Жигули седан. Предполагам, че са били все руснаци за волана.

Вероятно снимат филм.

А аз се чудя там нямат ли нормативи за екологичност на които трябва да отговаря една такава консерва?

Повечето им коли са с големи за нашите стандарти мотори. Дали им дреме за екологията?