Колите Tesla са свръхнекачествени?

Служители на Илон Мъск твърдят, че колите на Tesla се нуждаят от незабавен ремонт, след като напуснат поточната линия.

Обратно в новината

Коментари - Колите Tesla са свръхнекачествени? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поживьом увидим.

Tesla е нов производител и като такъв му липсва традиция в автомобилостроенето, което би било причина за подобни проблеми в качеството. Вероятно са дребни, но и дребните дразнят потребителя. Ако се задържи на пазара, тези неща постепенно ще бъдат изчистени и сведени до стандартния минимум. Такава е логиката. А се продава, защото е иновативен, интересен продукт. Поне хората, които познавам и си закупиха Tesla, нямат проблем с разхода и поддръжката на автомобил с ДВГ. Но е факт, че все още си е градски автомобил. И посочените километри, които изминава с един заряд, са малко като рахода на ДВГ за 100км.

Нормално е ,когато се правят нови неща, да има и грешки. важното е да се върви в правилната посока - а тя е, разбиване на монопола на петролната мафия в автомобилостроенето и създаването на по-модерни, по-евтини и по-надеждни автомобили, било на ток, водород, и т.н. В скоро време Ел. автомобилите ще станат супер евтини, разходите за продвижване ще паднат до 10пъти, ще има много нови производители на пазара на коли.

Точно според Консюмър рипортс от април тази година Тесла са номер едно в класацията за Кастъмър сатисфакшън, а Тесла с е номер едно модел от всички коли в същата класация. Така че почнете най-накрая да пишете малко по-грамотни статии, че вече и гаргите ви се смеят.

Като всичко, което прави Мъск и тази компания се движи по ръба на бръснача, но досега само успехи на негова сметка. Всеки изкаран долар се реинвестира, не се отстъпва и крачка от голямата визия и не се правят компромиси. Така стават велики големи неща, а не с пари кеш в банката и разпределяне на печалби всеки три месеца, т.е. изяждане и изпиване на изкараното. Утре да обявят първа вноска от $10,000 за модел 3 и ето ти няколко милиарда кеш в рамките на един месец. Да не говорим за огромния процент акции притежавани от Мъск, само малък дял от тях ще финансира компанията за още една година напред. Не се тревожете за Мъск и Тесла, те ще успеят накрая, но като всяка иновационна, бързоразрастваща се компания се сблъскват с характерните болести на разтежа. По-скоро се притеснявайте за Биткойн, че там зад нахаканите пари не стои нищо, дори и обещание не стои. Май ще последва съдбата на холандските лалета от 17ти век.

Как смеете да говорите против свети Мъск и неговите чудотворни деяния?! Анатема!

Статията е написана неграмотно и тенденциозно. Работниците са казали, че от поточната линия излизат от поточната линия с проблеми, които качествения контрол констатира и отстранява своевременно.

БРЦК

Откакто са създадени нямат нито една стотинка печалба. В момента губят по 8000$ на секунда (според блумбърг). Колко време могат да продължават така? Пък балъците нека се редят на опашки и да си предплащат!

Третото тримесечие на 2016 имаха $111мил. печалба или $0.71 на акция. От миналата седмица, според "анализатори" парите ще им свършат в началото на Август 2018. Това при положение, че не продадът нито една бройка от модел 3 до тогава, а първите доставки за външни "балъци" ще са през Декемви (на служители си "балъци" са доставили над 500). И да не забравяме един $50мил. за батерията в Южна Австралия, които най-вероятно не са в доклада им за миналото тримесечие и няколко по-малки проекта.

Chefo77

Имаха 23 милиона печалба за третото тримесечие на 2016 година и ръст 0.14 долара на акция. За сметка на това обаче, за четвъртото тримесечие на същата тази година имат 282 милиона загуба. Първото тримесечие на 2017 имат 330 милиона загуба. Има го черно на бяло, можеш да го намериш И в оригинал. Тесла будят възхищение с продуктите си, но са здраво на дотации. В един момент дотациите ще секнат и така здраво ще се изтряскат по гръб, че не е истина. Бъди сигурен, че дотогава Мъск ще е продал всички акции и няма да може да бъде намерен.

Ихаааа, тоя Мъск е бръкнал с две ръце и крак в задниците на путлерастията.

Той българина много разбира от високото качество. Някой като е много добър, веднага се прилепя към него. Не случайно сигурно сме втори по машинен парк на Мерцедес след Албания (Мерцедесландия). Колите са супер иновативни и задават нов тренд в индустрията. Това от своя страна не отстранява автоматично дефектите им и лошата сглобка, и всички недостатъци на една нова марка, които е логично да са налице. Въпросът е дали ще се се организират бързо да ги оптимизират като производител. Това е въпрос на престиж и на пари в техния джоб (или излизащи от там респективно). Не случайно не могат да мащабират производството до едросерийно на 3-ките.

Свърхнекачествени викате. Тази година новите недоволни клиенти ще са малко над 100 000, което е с 30хил. повече от миналата. Имат над 400хил. резервации. На краш тестовете взимат 5 звезди и се обмисля да се въведе още една заради тях. А загубите май основно са инвестиции в нова поточна линия и разширяване на завода за батерии. Иначе миналата седмица приключиха инсталацията на една малка 129MWh батерия в Южна Астралия.

Да бе, баси гадните коли, "тъпите" клиенти се записват за година напред и акциите на компанията растат!