Кои са най-надеждните марки според англичаните

Американската компания J.D. Power обяви резултатите от годишното си проучване, разкриващо коя е най-надеждната марка в Англия.

Обратно в новината

Коментари - Кои са най-надеждните марки според англичаните | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз шмам шкода Йети и мога да потвърдя ч са супер!

ПС. Найпочитаната яп. марка кола в Америката е Хонда. И причината за това е тъкмо двигателят. А най-големият недостатък на Хонда е ламарината. Всъщност Хонда е яп. кола с най-европейски (бял) вид/дизайн, и това говори много. Шкода действително заслужават уважение. На времето, когато в Англия се изнасяха шкоди (бяха най-евтини на пазара) беше разпространен следният лаф: Това кола ли е, или шкода! - заради лошото им качество.

При 40 коментарии и аз ще се включа. Според мен цена/качество марките са Опел/Воксхол, Шкода и Форд, после са японци и корейци. А тези с премиум марките не ги мислете - те просто си правят кефа и са готови да платят за това. Тъжното е че в България масово се купуват 15+ годишни премиум бандурници, от които е взето всичко, вместо 5 годишни машини от горните марки.

В16А2-произведен 1992г.,сток ,80грама масло на 1000км.,бог знае на колко хиляди е често в червения сектор и върви,върви .......,а колата е Хонда.

Какво масло бе брат, аз имам 20 годишна Хонда. Не гори нито капка масло, ако щеш вярвай.

От 15г. карам само Хонди като се започне от 6-та версия та до сега....не зная какво е това дас гори масло или да доливам,сменям само филтри,масло и от време на време накладки и нито веднъж не се е замислила дали ще запали независимо от температурата....КОЛАТА Е ХОНДА!!!!!

Няма такъв двигател ,който не гори масло,въпроса е колко. Все пак прочетете малко от теорията и конструкцията на ДВГ.

Това е ..доста необективна класация...-повече с рекламна цел ..за слабо търсените и купувани ..марки....!

Новият SUV на Шкода - Кодиак ще съсипе смехориите на Нисан и Хюндай - Кашкай и Санта Фе. Видях му таблото вътре, нищо общо с пъстроцветните пластмасови копчета и врътки, които правят азиатците

Определено флагманът на Шкода - Супърб превъзхожда и Мазда 6 и Ситроен С5 и Пежо 508, а да не говорим за разочарованието от Тойота- новият Авенсис!!!!

След Мерцедес, БМВ и Ауди, които са недостижими и донякъде Фолксваген, определено си заслужава Шкода! Определено чешката марка вече превъзхожда в съотношение цена/качество всички френски, италиснски и азиатски марки!

Много хубаво, ама си е Шкода

5 години карах служебен голф и не смених абсолютно нищо освен текущата поддръжка. Бях предубеден за голф, но така ме изкефи, че си го купих за лична :-)

Pppetrock я вмсто д се пенявиш много кажи де искаш да ти пратя снимка от пред вкъщи да пребрпиш Шкодите. Аман от лумпени!

Теста се прави за първите 3 години след гаранцията и тогава ще видите фрапантните разлики. Съвременното атомобилостроене е еднодневка!

Абсолютно точно!

Е, че то тогава Мерцедес, Ауди и БМВ въобще няма да се класират... Те гаранцията си не могат да изкарат без солиден престой в сервиза, ти за след гаранция говориш... И като пиша това, имам предвид мерцедеси 2012+ за над 180000лв... БМВ-тата са малко по-евтини, но пак над 100000лв...

Да бе,да !Толкова са надеждни и евтини Scoda Yeti,че Nissan Qashqai е най-продавания suv в този клас.

Айде стига с тия френски коли... Да, най-продаван, защото струва по-малко от голф...

Аелски,Нисан е толкова френски колкото ти си ходил "у градо"

Да видим обаче как стоят нещата след 5-тата година или 100000 км, точно когато изтече гаранцията! И не ми казвайте че всички си сменят колите на 5-тата година - карат се до около 10 и после се продават в Източна Европа.

Карам Yeti 4x4 TDI. 90000 km, 54 месеца - нищо не е сменяно/поправяно, освен сервизирането по график. И малко статистика - Бургас - София - темпомат 150 км/час, София-Враца - 120 км/час. Реален разход 6.1 - двама човека, климатик и багаж

Оше 10000км безгрижие :)

Да се "похваля" - от два месеца имам нова служебна кола - Skoda Fabia 1.2 TSI/90 коня. Като цяло нямам забележки, няма дефекти, нито повреди засега, можеше да върви и по-добре предвид 90-те си коня на това малко купе ама ... Дразни ме това, че материалите са много евтини дори като за бюджетна кола, като стане на 60-80000 предполагам ще е доста захабена, въпреки че я карам само аз и я пазя като моя (т.е. не я карам като служебна). Има нещо, което ме впечатлява в лошия смисъл на думата - гори брутално. Каталожния разход го постигам, ама x2! Е..ти, не е нормално съвременна кола, която се води икономична, да гори 8/100 извънградско, толкова гори и дъртото ми BMW е36 320i ... а то е на 25 години и е 150 коня!

Какво искаш от пластмасова кутийка с моточе от косачка, чиято себестойност е не повече от 3-4000 евро? А ти я продават за 10 де. И тези "90 коня" сигурно са мерени някъде, където не важат законите на физиката. Реално са под 50, така че всичко си е нормално.

Диагностик с бмв е36 - класика :) Ти какво разбираш под извънградко? 140-150 ли? Та това е градска кола, чиято максимална каталожна скорост е толкова, да не говорим че е нестабилна при подобни скорости. Карай с 90-100 и почти ще постигнеш каталожния разход. Това е като да караш твойта барака с 200 (ако все още вдига толкова). Ще харчи 8 ама x 3.

Абе чичка :), хайде не ме съди така строго, ако обичаш :) Освен E36-та, която е в блестящо здраве и макар да вдига 200 (дори 220), рядко я карам с над 130. Разход от 8/100 го дава при скорост 110-120, с колкото карам обикновено. А колко гори с 200 - нямам представа, с такива скорости не съм карал достатъчно дълго, че да засичам разход. Тази кола има сантиментална стойност за мен и затова си я пазя и поддържам в свободното време, не е целта да я юркам и тормозя. Между другото - имам и друга лична кола, от друга марка, доста по-нова (2014-та), така че не ме мисли за някакъв джигит и болен фен на BMW. Колкото до шкодата - карам я смесено, а засичането го правя на извънградско или на магистрала, като карам средно със 100-110. Едно е сигурно - колата наистина не е за високи скорости - по нашите магистрали (на по-добрите отсечки) около 120-130 е предела, за да се шофира безопасно с такъв тип кола. Между другото - карал съм абсолютно същата шкода в Германия, на техните магистрали я карам спокойно до 150, чак след това я усещам нестабилна.

Още нещо да добавя - максималната каталожна скорост на шкодата е 184km/h, ако не се лъжа. Може да ги вдигне, макар и трудно. И все пак това не я прави подходяща за извънградско.

за второто място сам убеден че е напално заслужено.карам гранд витара от 2005,направих и 250000 км.миналя месец и смених свещите-парвия ремонт ако това се нарича ремонт изобщо

То това не е за хвалене. Колата си иска поддръжка, а твоята ако за това време си й сменил само едни свещи, си е бомба със закъснител! Да не говорим, че няма свещи, които изкарват 250 000, не ми се мисли каква мизерия е двигателят след такава мърлява експлоатация! Приемам, че си сменял масла и филтри редовно, а накладки и дискове - когато е необходимо, но въпреки това има още доста неща, на които се обръща внимание. Най-малкото - за това време е трябвало няколко пъти да смениш и спирачните маркучи няколко пъти, ролки и ремъци - също няколко пъти ... Ангренажът, дори да е верига, пак му е време на 250 000. Толкова изкарват и лагерите на главините. А окачването, дори колата да е карана само на немски аутобани, пак изцяло е за смяна. Почти съм сигурен, че и рейката ти е за рециклиране, имаш разни карета за смяна и тампони, от които не е останало нищо. След подобна поддръжка кола като твоята е по-евтино да бъде изхвърлена, отколкото да се вкара в нормално състояние.

Забележете! Тази статия се отнася за чисто нови автомобили! Така че старите мерцедеси едва ли някой някога ще ги бие по качество. 30- 40 годишни екземпляри все още са в превъзходно състояние и са с класи над някои нови автомобили. Никоя друга кола няма такава уникално мека возия.

Като прочета такъв коментар и ми става смешно и тъжно. Все едно че ми хвалите Nokia с фенерче, а си предпочитате смартфона, нали?

Сменил съм много коли, от различни марки. Няма да е коректно да ги споменавам тук. От 2003 година карам и имам само и единствено Шкода! Имал съм всичко, Фабии,Октавии, Супърб, Румстър, в момента имам две Шкоди - Йети и Ситиго. Изминал съм над 2 милиона километра на волана на Шкода. Не мога да съм недоволен. Никога, по никакъв начин, не бих я заменил, освен за нова Шкода. Мисля, че за България, като съотношение цена - качество, това е най-доброто, без никаква конкуренция. Тези коли се продават и вървят ВЪПРЕКИ Еуратек, което само по себе си, вече е достатъчно добра атестация. В крайна сметка, всичко зависи от стопанина, и кучето скача според тоягата. За мен, Шкодата се оказа добро решение! За Вас, не знам!

Браво бе, Пешо! От 2003-та само шкоди, над 2 000 000 километра! Ами това са по над 420 километра на ден, всеки ден, и работни, и почивни! Гледам, че пишеш за Еуратек, значи тук ги купуваш ... ти да не живееш в България, а да работиш в чужбина (и да пътуваш всеки ден)? Че иначе не знам как ги правиш тези километри :) Е...ти, аз си мислех, че карам доста с моите 60-70000 гдишно, а то какви звезди имало :)

Грешката е моя, не съм обяснил достатъчно подробно. Фирмата в която работих, имаше 7 служебни Фабии.Говоря за 2003 - 2008 година. Те се караха на ротационен принцип от различни хора.Всяка навърташе по около 40 000 км. на година.Аз отговарях за подръжката и тяхната изправност, и отделно карах по една от тях. След това си смених работата, имах друга служебна Шкода, после 3- та и т.н.После имах и мои, както е в момента.Средния годишен пробег на всяка, е в рамките на 40 - 60 000 км на година, изминати в България, и в чужбина.Всъщност, грешката ми е, че съм написал : Изминах ..., а трябваше да напиша : Изминати са..., от коли които съм карал аз и колегите ми. Извинянвам се за тази неточност.

Де са па тея Шкоди в Англия, че не разбрах!!!Тука масово се кара Воксхол, Форд, Фиат 500, Мерцедес, тук таме Бентли, Астън Мартин и др. Ма Шкода...според англичаните... бахти и платената статия!!!

Я се събуди малко и се огледай! Спиш зимен сън! Не е платена статията! Ти не си в час!

Аааа. Петре извинявай. Снощен съм и ти писах минус. Чак после видях, че си писал форд. Англия е страната на форд. По продажби са номер 1.

Сменил съм 6бр. Октавия и в момента съм със Сюпърб. Все служебни. Навил съм към 1млн. км. Само една гореше масло от "момиче". Много съм доволен.

Едно е да изръсиш 120-200 бона за BMW и да му търсиш кусури или да не си доволен, щото някоя екстра не работила по начин, по който на теб ти се иска. Друго е да си купиш базова Skoda и да се радваш, че пали ... и че чистачките работят :)) Работя във фирма за коли под наем и имам наблюдения над доста нови коли, предимно от марките Skoda, Kia и Opel (което в UK наричат Vauxhall). Нито откъм надеждност, нито откъм изработка, нещата са розови при тези марки. В близкото минало държахме доста Ford-ове - те се скапваха бързо, имахме и доста Volkswagen - с качеството на Skoda, но доста по-скъпи.

Ми изръси 120 бона за Шкода... а, не можеш, защото няма толкова скъпи шкоди, нали? За парите на едно скъпарско BMW може да си купиш по една Шкода за всеки ден от седмицата и ще ти останат пари за гориво за една година напред... Относно това, как работят и колко са надеждни BMW, Audi, Mercedes мога да ти споделя под секрет, че моята италианка се чупи значително по-рядко от BMW-тата, Audi-тата и Mercedes-ите на колегите, а като опре до ремонт, той е на 1/10 от стойността на гореспоменатите. И не ми казвай, че си падам по евтиното, защото си падам по разумния избор и той определено не е в никоя от тези немски кочини...

Хубава шега :)))) Имаш чувство за хумор.

Нищо учудващо няма в резултатите. Ако потърсите в мрежата "Skoda Yeti Swedish test", ще видите резултатите от меродавен и интересен тест

Щеше да ме очуди ако БМВ се нареди между киа, форд шкода и фиат...хехехехе. В тази класация на жителите от "Меден рудник" няма нищо очудващо, освен това, че Дачия не е на първо място!

Хубаво е да си фен на нещо, но не и заблуден. И с риск да се повторя - потърсете "Skoda Yeti swedish test". Та там BMW X1 се беше счупило второ, след Ford Kuga :)

Тук явно всички са знаещи все......нямам шкода,не съм карал нищо от тази марка и нямам намерение да карам чешки фолксваген но миналата година на връщане от варна едни румънци с такава шкода йети се беше набримчила по магистралата и се правеше на състезателна кола та реших да я видя какво може.......след 130км. започна да се клати на най-малките неравности а по завоите направо започна да заляга та ми стана доста смешно как едно купе правено уж за някакъв SUV на магистрала се държи като ATV......айде карайте си подобните кошници по селата за където са правени!!!!

ти много Очуден ша дойдеш,ама прочети и някоя книга

Мдаа, правописна грешка - от смартфона е. Винаги съм казвал, че не става за сериозна работа. А относно четенето на книги - ако можеш да обърнеш прочетените от мен магабайти в килограми - не можеш да ги носиш.

За всички разбирачи :) купува се модел, а не марка и се гледа да не ти се скапят важните-скъпи части в дългосрочен план, а това че някакви дребни детаили са се прецакали, не е фактор.

Ти разбирачо булшит някога нещо различно от москвич карал ли си?

Чудех се дали въобще да ти отговарям, щото малко пийнал ми се струваш. Но да и москвич съм карал едно време и за българските черни пътища беше доста добър. Между другото, можеш да изполваш google translate да прочетеш малко за двигателя на москвича след модел 408, ако разбираш нещо от техническите характерстики. А иначе колко коли съм сменил няма да ти казвам, щото няма смисъл но са повече от 10.

Нищо учудващо няма в данните за Mercedes-Benz, BMW и Audi. От всеки български сервиз, различен от официалните за марките, ще потвърдят информацията. Мен ме изненадва, че Honda липсва сред първите 10.

Не се учудвай, има разлика в качеството на Honda произведена в Japan и тази в UK.