Какво е бъдещето за FIAT?

В края на тази седмица Серджо Маркионе трябва да представи бизнес плана за развитието на FCA между 2018 и 2022 година.

Обратно в новината

Коментари - Какво е бъдещето за FIAT? | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

помня фиат как изкараха модела Мултипла..... директен билет към фалит..... коя друга успяла автомобилна марка се подиграва със себе си?

Основен проблем, не е липсата на нови и SUV модели при FIAT. А потребителските качества на вече произведените съществуващи модели. Като лошаим им маневреност заради евтината кормилна уредба, твърдо некомфорно окачване, малкият клиренс, лошо проектирани уреди за управление сложени на неправилните места и т.н.. Също високите цени на резервните части и прекалено скъпото некачествено обслужване за клиентите. Предполагам има много разочаровани сегашни собственици на FIAT-ти като мен. От Ауто Италия ми искат над 800 лв. плюс 90 лв. за обучение на нов ключ за над 10 годишен FIAT BRAVO. А старият се развали на 8-мата година. Докато при конкурентите им от Южна Корея цената на ключа е само 200 лв. Това е 4 пъти по евтино. С прединото поколение коли, произвеждани до 2000 г. ключовете бяха вечни, заводските наживяваха колата дори и след 100 години експлоатация. Други цени - техническо обслужване смяна на агренаж също над 1000 лв. Комплект запалителни свещи 4 бр. над 100 лв. и не са унисверсални, а стават само за FIAT и Алфа Ромео затова са и толкова скъпи. Крушка за преден мигач 30 лв. Т.е. за да продължа да го ползвам, като добавя и другите неща трябва да вкарам над 2000 лв., дори над 2500 лв в кола от която съм много недоволен, заради лошите инженерни решения. Вероятно ще си купя заместник от друга марка различна от FIAT господин Маркионе и госпада дистрибутори за България. Смятам, че най-добре е да фалирате. Тъй като сегашните ви клиенти, който и от конкурентите ви да изберат. Ще получат по-добър автомобил и по-добро обслужване.