Коментари - Как VW ще пребори Tesla Model X | Авто.dir.bg
Коментари
пробега го мерят както едно време на касетофоните пишеха 1500wat output а всъщност бяха по 15вата
Малко линкове: htt p s : / / autovistagroup . com / news-and-insights/swedish-study-calls-smaller-ev-batteries-finds-tesla-more-polluting-8-year-old htt p s : / / teslike . com /range/ Обърнете внимание на колоните "Advertised EPA rated range" и "Range that should be advertised"
пробег до 450 км с едно зареждане - това е стопроцентова лъжа! Както Ауди е-трон! Мерят ги по някакви техни стандарти, дето по никакъв начин не съответстват на реалноста и са адски далеч от Тесла! Вместо да запретнат ръкави и да се хващат на работа те се чудят как да излъжат малко купувачи!
Конкуренцията е хубаво нещо, доказаха го и смартфоните. Първо беше iPhone, беше с години напред, сега не с толкова ... Та, рано или късно, същото ще се случи и при електромобилите. Лошо няма.
Конкуренцията е хубаво нещо, доказаха го и смартфоните. Първо беше iPhone, беше с години напред, сега не с толкова ... Та, рано или късно, същото ще се случи и при електромобилите. Лошо няма.
Въпросът не е "Как VW ще пребори Тесла?", а "Дали VW ще оцелее." Концепцията им концепцията ID Roomz е морално остаряла в сравнение с теслите още преди да е излязла. А докато VW се опитват да измислят концепция, Тесла завършват нова собствена огромна фабрика в Китай. Вече са с десетилетия напред, не само технологично, но и като производствени мощности и дистрибуция.
Тесла е много интересна като концепция за кола, но за съжаление на практика не е добре обмислена/направена и една от основните причини за това е липсата опит в областа на автомобилостроенето - наскоро имаше статия в която се разглежда именно това. Освен това всички тези батерий с ограничен живот ще предизвикат определено следващата значима екологична катастрофа... електро-двигатели да, но да се ползват други технологии напр. горивни клетки. Всичко е само въпрос на време...
Как VW ще пребори Tesla Model X
VW обяви намерението си да се бори за продажби и дял в сегмента на луксозните електрически SUV модели, където сега №1 е Model X на Tesla.
Обратно в новината