Как Tesla се включи в евакуацията на щата Флорида

За да спаси хората от урагана, Tesla отдалечено премахна ограниченията на батериите.

Обратно в новината

Коментари - Как Tesla се включи в евакуацията на щата Флорида | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ограничена до заводското значение WTF?! Илонка Мъскова си прави як пиар на фона на нещастието на крайбрежните малоумници. С един пач колко хора спасихме, ей!

даже батерията на телефона ти не трябва да се разрежда до край - пише ти го в упътването!

Kато търсиш сензация и израз на възмущение, поне се образовай малко тиквуне. Виж си и просташкия ''славитрифоновски'' ник.

Даже аз съм чувал, че ако една литиево-йонна клетка се разреди напълно, умира безвъзвратно и скапва сериозно цялата батерия, пък била тя 6, 9 или повече клетъчна. Затова и всяка една си има вградена защита и изключва на определено ниво. 20 % е сериозна защита, но и това не е батерия за телефон (евтина и лесно заменима). 10 години гаранция не се дава току така. Отключвайки тоя резерв Тесла поемат сериозен риск.

Kamil

А бе на никой ли от вас гацобацовци, умници и цифрички не ви прави впечатление изразът "ограничена до заводското ЗНАЧЕНИЕ"?! И кой къде е казал, особено пък аз, че е нормално батерията да се разрежда до край?! Изразът "заводското ЗНАЧЕНИЕ", употребен вместо "заводското ниво" е смешен и малоумен. А никъде в новината не се казва колко е второто, аварийното ограничение на батерията - 2, 3, 5%, ако въобще има такова. А че Мъск си прави пиар акцията на фона на природното бедствие - мисля, че е безспорно.

Батерията на моделите сш0 е като на моделите на с75,т.е 75 киловата, но е софуерно ограничена на ш0 киловата. Всеки, собственик на сш0,може да си ъпгрейдне автомобила, като си доплати. А Илон просто е проявил разбиране, в случая и им е дал малко аванта. Нищо кой знае какво, но и нищо укоримо. Все пак браво за бързата реакция на софтуерните инженери!