Илон Мъск: Tesla става печеливша през третото тримесечие

Американският производител на електромобили Tesla може да излезе от цикъла на загуби през третото тримесечие на 2018 година.

Обратно в новината

Коментари - Илон Мъск: Tesla става печеливша през третото тримесечие | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тесла е най-иновативната компания и лидер в електромобилите. Всички се стремят да е догонят в този тип коли и все още са доста назад. Факт. Всяко начало е много трудно, но те са отличително напред и бележат началото на нова епоха при колите като цяло.

Добре че си ти да ни припомниш колко иновативна и еко/здраве отговорна традиционната авто идустрия е.

Kато си купиш тесла може и да ти повярвам, но за момента си един тъпанар. Щото Тесла на Мъск е най големият производител на електромобили. СпейсХ е с най много полети и дял в пазара на комерсиалните изстрелвания, с най-добрите ракети и двигатели в момента.

Тесла инвестира много в технологии, в заводите за производство на батерии, в развойна дейност. Те започнаха от нищото и се справят много добре. Желая им успех. Ще излязат и на печалба, въпрос на време е. Както отбеляза Ник - с камионите ще имат огромен успех, въпрос на време е и с автомобилите.

Забравихте зарядните станции. За хората които са с модел S за лично ползване закупени преди 2017, зареждането все още е безплатно.

БРЦК

Проблема е ,че инвестира в мъртви технологии. Литиевите батерии не са перспективна технология. Били са преди 20 години. Дърводелеца мъск е един шарлатанин. Докато фирмата е на загуба 2мил$ на година, заплатата на дърводелеца е най-голямата в света. Що ли.

Ше стане, ама няма да стане.

Не знам за следващото тримесечие, но когато започнат да продават камионите, може би ще станат една от най-печалившите компании в света. С пробег от 800 км и време за зареждане от 30 минути до 80% капацитет (зареждаш докато товариш/разтоварваш). Редица големи фирми, UPS, DHL, Pepsi, Walmart, и други вече са поръчали по стотина бройки за проба.

Това, че някой е оставил $2000 депозит, които винаги може да си взем обратно, не значи, че е поръчал каквото и да е. Много лесно е да слушате Мъск какво говори, аз чакам фактите. А фактът към моемнта, е че най-близкият истински сервиз на тесла е в Австрия.

Да така е, само че малко си се объркал. Депозит за камион е $20000 не $2000, и второ, според мен компаниите които съм изредил не са просто някой си, и не са поръчали по 1 камион а минимум по 100 бройки. Освен това от икономическа гледна точка, Tesla Semi е много по изгоден от дизелов камион защото харчи само 2 кВч на миля. Дали си фен на Мъск или не, няма значение. Трудно е да отречеш потенциала на камионите. Аз лично не съм фен на Tesla. Карам Chevrolet Bolt и нямам никакво намерение някога да купувам Tesla, въпреки че Model 3 е с $2000 по-евтин от моята кола. Както казах, това че не харесвам колите им не ми пречи да разсъждавам според фактите които и сме досега. Ако не вярваш че с камионите ще имат успех, можеш да заложиш против Tesla. Аз лично имам малък дял в компанията защото вярвам че ще имат успех, нещо което не вярвах преди да покажат камиона.

И един мармот завива шоколада в станиол...