Илон Мъск пуска по-евтина Tesla Model 3

Американската компания за електромобили Tesla е започнала да приема поръчки за по-евтина модификация на масовия си Model 3.

Обратно в новината

Коментари - Илон Мъск пуска по-евтина Tesla Model 3 | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ей, много хейтър, много нещо тука... Ето ви няколко факта, да се надъхате и да мразите. - Тесла Модел 3 е най-продаваната кола за годината в САЩ. - Колите на Тесла са с най-голяма печалба на брой от всички коли и всички марки. - Конкуренцията на тесла е с поне 3-4 години назад и като технологии и като производствени мощности. - На скоро започна строежа на третата огромна фабрика на Тесла, която е в Шанхай. Разбирай, че докато другите още не могат да продават в Европа и САЩ, Тесла се намества на най-големия пазар на автомобили в Света (Китай) и то със собствен завод, а не като вносител. - Вчера Тесла обявиха печалба за тримесечието от 700 000 000$, и това е в момент на брутални разходи за производствени мощности на камиони, на батерии, на китайския завод, на няколко нови автомобила, на соларни покриви, на зарядни станции и на сервизи... Какво ще стане, когато всичко това бъде построено, и останат само печалбите...

брачед ... много си тъп за да вярваш на цифри ...

Времето на тесла изтича, почти всички марки почнаха да пускат електрически коли. Имаше един период преднина от 2-3 години да завземе пазара обаче с тия проблеми във фабриката годините минаха а производството не потръгна както се очакваше. Така че от тук нататък конкуренцията ще стане сериозна и Тесла ще почне да губи клиентите които не щат да чакат 2 години докато им направят кола.

За кой конкурентен електрически автомобил има 400 хиляди поръчки?

ч00 лапнишарани, а кола няма ... Направиха завод дет не бачка и наеха работници да сглобяват по 5000 коли на ръка. Тесла е умряла, акциите са фалшиви без покритие

И това разправям - тва малко седанче няма как да стане най купуваната кола поради простата причин че в Америка и Канада такива малки колички не се харесват. Като добавим че е с задно задвижване а не awd тая кола става непродаваема в по северните райони където вали сняг .... Кой кара коли с задно предаване днес? Никой.

Тези които си купуват БМВ 3, Мерцедес Ц, Ауди А4. Или мислиш тези ги няма на пазара в шатите и Канада? А и да не забравяме модел С, който напълно замрази пазара на Панамерата и изяде голям дял от Мерцедес С.

В северна америка Мерцедес и Бмв масово са - алл вхеел дриве, може би 10% са със задно може и по малко Ауди винаги е било алл вхеел дриве, иначе се каза фолксваген и не е ауди. тесла с също е алл вхеел дриве

Опитите на Мъск да пренасочи част от чакащите около 200 - 250 хиляди клиенти /които са заявили Тесла модел 3 още през април 2016 г./ към някаква базова версия са акт на отчаяние. Мъск няма как да не знае, че западният потребител и особено американският потребител не купува базови версии. Американците са с висок стандарт на живот и с голямо самочувствие, ерго: колите, които купуват са винаги с много екстри. Така че по-добре да мисли в посока как да увеличи капацитета за производство на коли на компанията вместо да се пилее в подобни кампании и странични проекти.

Кой автомобило производител иска да продава базова версия? От базовата версия печалбата е нулева. Затова и започна производсвото на високия клас тройки, за да завърти по бърза печалба и да има пари в брой да си върне малко от заемите.

В северна америка Мерцедес и Бмв масово са - алл вхеел дриве, може би 10% са със задно може и по малко Ауди винаги е било алл вхеел дриве, иначе се каза фолксваген и не е ауди. тесла с също е алл вхеел дриве

Статията е пълна с противоречиви твърдения - не мога да разбера редакторът ли е омотал всичко, като я е копирал от потока с новини или е глупаво списана оригинално. "Току-що пуснахме по-евтина Model 3 със среден пробег и супер лесна нова страница за поръчки", съобщава Мъск. ++++++++++ Базовата версия, която все още не е пусната в производство, може да изминава без презареждане около 350 км с максимална скорост 210 км//ч, като ускорява от 0 до 100 км/ч за под 6 секунди. +++++++++ Сега: кое от 2-те по-горе е вярно? В същото време на едно място в статията се казва: "Списъкът на чакащите за базовата версия на електромобилите й включва неколкостотин хиляди души. Model 3 е по-нискобюджетна версия на по-скъпите Model X и Model S." Последно под Модел 3 и базова версия едно и също ли се има пред вид или не? Да не правим опит да се ориентираме пък по отношение на цитираните цени: "По думите му след федералните и щатски данъчни отстъпки в Калифорния автомобилът ще струва 35 000 долара, но истинската цена за собствениците ще бъде по-скоро 31 000 долара. Цената на новата модификация е с 4000 долара по-ниска от началната цена на новия седан миналата година." От информативна гледна точка - пълен хаос. Единственото, което схващам за пореден път е, че Тесла има проблеми с производството и явно идеята е да се шуми в медийното пространство с непрекъснати изявления и интервюта вкл. и в социалните мрежи с цел реклама и промиване мозъците на потенциалните потребители.

Истината е,че $45000 Все едно си във кола,само че няма колела и седалки,нито волан. За да имаш кола цената е $76000 с таксите.Туй е със екстрите без които просто не може в 21 ви век.Да не говорим че 86% от собствениците на теслата никога повече няма да си купят тесла.защото всяка тесла излиза дефектна директно от завода,а после се дооправя със софтуерни доработки(който се оплаче) Туйа тесла не се дава на лиийз,а се купува,което значи че може да я върнеш до 3 дни с условия.след туй си я чукай у главътъ

nai -golemiyat bokluk proizvejdannyakoga cled ford,no nai -mnogo tupatzi ima v usazatova i sa i nai prodavanite.ako se interesuvate ot avtomobili gledaite revua i sgte se ubedite s dovodi,vmesto da otrichate,samo zashtoto cum na vupreki.

Лидера на култа май профука кешовицата и трябват нови шарани че ще рухне пирамидата. Жокер: Тесла е на загуба от всяка кола която произвежда.

Култ-мулт, обаче електрическите автомобили ИДВАТ. Страните-бензоколонки да учат какво е споходило динозаврите.

ти па откъде знаеш какво ги е споходило много учен ша дойдеш тъй

Списъкът на чакащите за базовата версия на електромобилите й включва неколкостотин хиляди души. Путлерастската воняща сган направо се насира да храчи като чуе за Тесла и Мъск. И няма как да е друго, след като Спейс Х изхвърли Роскосмос от бизнеса с телекомуникационни сателити и тотално засенчи гордостта им, като направи руснаците смешни. Тази година нито един контракт за пияндетата и как като Протоните им дават 10% провали при двойно по-висока цена, двойно по-малка товароносимост от Фалкън 9 и отровно гориво. Затова вече и руснаците открито заговориха за пенсионирането на Протон, само че нямат ракета заместител щото нещо Ангара се бави. Скоро се очакват и пилотирани кораби, което ще ореже и последните приходи на Роскосмос, а сганта ще изгуби основен си аргумент за величаенето на Путлеристан. В Норвегия Теслите нямат проблем, обаче разни боклуци обясняват как в Москва Тесла била минавала едва 8 км. Мъск направи основното - задвижи колелото и всички почнаха да правят електромобили и то лавинообразно. Може да е решил вече да се насочи основно към Космоса, а може и арабелите да са му дали картбланш да прави нещата както реши без да бъде постоянно притискан от алчни акционери.

днес си платих капаро за Лада Веста седан. другата седмица ще ми я докарат и ще платя останалите пари. тесла няма да си взема, защото още от дядо имам останали няколко тесли. слабо ме вълнуват шофьорите на 20 годишни аудите и бмв-та като теб.

Дано са оправили качеството за Европа. В ютуб съм гледал клипове от обикновени руснаци, които (съвсем добронамерено впрочем) много ги критикуват. Много проблемна изработка, ядове с каквото се сетиш.

бъркаш се аз мисля даже ,че са неколкостотин милиарда чакащите

нали доставят и на Марс вече,марсианците много я купували съм чул

тъпак

Твърде разнопосочна информация идва за тази компания почти ежедневно. Миналият месец имаше предложение към клиенти капарирали модел 3 с някакви екстри, ако се откажат от поръчката си, да могат да получат ВЕДНАГА коли с базово оборудване, защото в Тесла имали много такива на склад!!! Сега имали стотици хиляди капарирали именно коли с базово оборудване. КОЕ е вярно??? Или важното е шоу да става и да се говори всеки ден за Тесла.

На новия, по-евтин модел, освен задната ще пада и предната броня...

Ти явно си бил под предната броня.

но за сметка на това лявата и дясната врата ще са с еднакъв цвят