Германците избраха петте най-здрави коли за 2018 г.

Германската организация за контрол на качеството (TUV) избра петте автомобила на възраст до 10 години, които дават най-малко дефекти.

Обратно в новината

Коментари - Германците избраха петте най-здрави коли за 2018 г. | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе тия новини не са за България. За нас кажете кои са най-здравите коли над 15 години.

Дори и процентно направена, класацията с Порше вътре е безмислена, понеже тия Поршета надали за 8 години стигат и 50к пробег за 10 години. А една Тойота за 10 години средно прави сигурно 200к в Германия. Тоест явно Тоджотата е най-здравата кола. Жалко, че са много дървени, аз не карам Тойота, не ме кефят вътре като интериор.

А да не стигат..Пък даже май и цена държат...Явно са много "проблемни" :)) https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=267632147&damageUnrepaired=NODAMAGEUNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelGroupId=40&minFirstRegistrationDate=2010&minMileage=150000&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=04266c86-2b47-9a2e-39ef-b99f15f7c880

Хората си пишат пробега. Разликата в пробега е незначителна. Статистиката за 2017 за 8-9 годишни коли: (модел, процент дефекти, среден пробег). Същото важи и за другите категории (има 911 и със 100,000км при други марки максимум 130,000км и пак 911 е н1). 1. Porsche 911 9.9% 65 000 km 2. Audi TT 11.5% 95 000 km 3. Mazda 2 12.4% 80 000 km 4. Mercedes-Benz SLK 12.8% 76 000 km 5. Toyota Auris 12.9% 95 000 km

Класацията е безмислена. 1, Порше до Тойота Короло!!! 2 ОЩЕ ПО-ВАЖНО, АКО ИСКАТЕ ДА РАЗБЕРЕТЕ КОЯ Е НАЙ-ЗДРАВАТА КОЛА В СВЕТА ВИЖТЕ КОЯ МАРКА КАРА АЛ КАЙДА! ТЕ СЕ ДВИЖАТ САМО С ЕДНА МАРКА АВТОМОБИЛИ.

С най-евтината и достъпната в Азия :Д по тази аналогия защо Иранския шах поръчва през 1970г да да бъде разработена Г-класата за същите тези екстремни пустинни условия? Ама малко скъпо ще им излезе на джангафалците да яхнат Г класи. Иначе Крузера е екстра за пустинята - с малко пари получаваш яка машина без излишни техники, но това не значи, че ти е необходим тук, както и не значи, че всички тойоти са такива, както не всички мерцедеси са Г.

Аз карам Ситроен и при мен, проблем ЙОК !

ДА - един клас коли са и класацията е реална. Ферари и Ролс Ройс са трошки явно

Под най-здрави коли, разбирам такива, които не се мачкат като хартиени при сблъсък. А това наистина е важна класация. Защо я няма?

Кое е по-добре - колата да се смачка като хартиена и да поеме силата на удара или човека да се смачка като хартиен, а колата да е като нова?

Не, за съжаление колите, които се смачкват като хартиени буквално режат и смачкват хората в тях. Това е основния проблем. И това е причината за най-големия брой жертви. Докато в здравите коли почти не се усеща удара, а и хората имат възглавници и колани. Участвал съм в такава катастрофа. За щастие нашата кола се оказа здравата, а човекът, който се вряза в нас, после се чудеха, как да го измъкнат в трагично състояние. Ние бяхме добре, а на колата ни й нямаше почти нищо. Докато отсрещната беше смачкана като хармоника почти на половина. Оттогава обръщам внимание на тези неща.

Гогов, заложи на трезве бульон в промишлени количества, най вече понеделнишки!!!

Германците Мехмед, Сулейман, Кабиде и Мохомби

"На пета позиция е най-популярният автомобил на планетата Toyota Corolla (на снимката)". Не знаех, че Toyota Corolla изглежда така.

Chefo77

Това е защото е маскирана. Като махнат камуфлажа, изненадааа :)

Мда и аз искам едно такова като на снимката на цената на тойота корола

хубаво е човек да иска, ама на това от картинката само колелата му са колкото половин Корола като пари

Смешна класация-КОЛКО броя са продадените поршета и колко от другите които са среден клас коли?Сигурно по този начин астън мартин или ролс роис може да са на първо място

при процентите няма значение.. да знаеш ;) 10 от 100 е 10% и 100 от 1000 пак е 10%..

Несравними са по-скоро, защото едното е премиум марка, а другото е конфекция. Също така едно е да следиш качеството на милиони бройки, друго е на хиляди. За цената да не говорим ...

Именно.......да следиш качеството на милиони бройки и въпреки това да са качествени, за разлика от следенето на хиляди и пак некачествени.........