Коментари - Германците харесват Лада, колкото... Lexus | Авто.dir.bg
Коментари
Проруската пропаганда достига все нови и нови върхове в идиотизма си. Продали били 2800 коли в Германия. Почти колкото Лексус. Абе ланкоолу, вие въобще знаете ли мъничко нещо за това как германците купуват кола?! Германецът е стиснат. Той не е сколонен да даде и 5 евро повече за нещо, което не си струва. Това не значи че е склонен да купувяа боклуци. Точно обратното. И затова не си купува Лексус (3000 бр. за Германия е ужасно малко). А иначе Лексус-а не е лоша кола. Точно обратното - това е една много добра кола. Но от гледна точка на немеца, това е една луксозна Тойота. И никак не е лесно да го убедиш да я предпочете пред Мерцедес, БМВ или Ауди. Защо един немец би си купил Лада? Само поради една причина - защото е евтина. Но в Германия има много евтини модели - френски, италиански, даже някои японски. Но при равни други условия всеки немец би предпочел немска кола. Е, ако някой иска да бъде оригинален... Или пък ако е заклет мазохист... Не бива да забравяме че има доста руснаци (и други от бившия соц. лагер) в Германия и те от любов към родината биха си купили Лада. Но истински немец - едва ли.
Лада Гранта си е Дачия, произведена в заводите на Рено в Русия.
Нивата е с италиански произход (военните джипове Фиат). Води се едно от най-проходимите возила 4x4 заедно със Сузуки jimnny (което също в основата си е яп. военно возило от Вт. Св. В. Здрава е и непретенциозна, а ладовият двигател (доработен фиат), макар и стар модел, е един от най-здравите и надежни, по признание на специалисти и съзтезатели (медународни).
Значи, съвсем сериозно, в България се продават повече солети, отколкото аржентинско телешко. Даже руските чайници вървят много повече от бизнес джетове и влаковете стрела. Като стана дума за еквивалентни сравнения.
Сравнението е тъпо, но иначе германците са практични хора. Защо да не си кара X1-ката само в града, а да си купи една Нива за гората? Не страда от комплекси, 6000 евро отгоре не са му проблем (може би и велосипеда му струва повече). Ще си лашне стария Мерцедес, дето му гние в гаража, на някой нашенец и хоп парички за Ладата, че и място в гаража и се освободава.
Нормално! Аз въобще се учудвам, че се продава Лексус в Германия, ама "новите" германци с по-тъмнозлен цвят сигурно ги купуват. Лада става евтина и здрава, точно като за германци, но пък има по-добри варианти съотношение цена-качество, така че съвсем нормално малко продажби. Въобще няма да се изненадам ако сред няй-продаваните коли в Германия е Дачия, просто хората са прагматични и не си мерят половите органи или други неща с коли.
Абе и вие ще си купувате нови Лада Нива, ако можете да си го позволите с две заплати. Ама за луксозния живот втора ръка в БГ - лексус от 90-те н-та ръка
Състезавали се Лада и Форд. Естествено, фордът победил. На другия ден в руските вестници пишело: Лада зае второ място, а Форд - предпоследно. На фона на 2 113 548 общо продадени коли през 2017, 2653 е нищо. Нивите ги купуват да ринат сняг: една-две зими и на боклука. Колкото до Granta и Vesta - луди има всякакви. От 80 000 000 население, 1165 луди са 0,00145625%. Сигурно даже джихадистите са повече.
Изтъркали са се 2 букви от надписа, който гласи "SHTAIGA 4x4"
Много германци са прагматични хора. Ладата, върши работа, нова кола за малко пари и купуват.
няма руска марка автомобили. Всички са собственост на чужди компании. Дори марката Москвич е собственост на Фолксваген
Хахах, поредната смешна новина с източник Рассия Тъдей. Днешната Лада е едно Рено/Дачия, и добре че са те, че тая кочина отдавна да е закрита като всичко безаналогово.
На светофар в София спират в съседни ленти пернишки Голф 1 и Мазерати.Перничанинът спуснал стъклото и попитал шофьора на Мазератито: А бе,как е,как е-доволен ли си,колега? А другият отговорил:Разбира се,а ти що питаш? А перничанинъ се почесал по челото и казал загрижено:А бе ,питам,щото нещо малко ги карат! Та така и с Лада Нива и Лексус в Германия....
Германците харесват Лада, колкото... Lexus
Последните данни от Германия показват, че броят на продадените нови Лади в страната е равен на броя на продадените автомобили Lexus.
Обратно в новината