Германия ще субсидира покупките на електромобили

Германия ще изплаща по 4000 евро на всички свои граждани, закупили електромобили.

Обратно в новината

Коментари - Германия ще субсидира покупките на електромобили | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко е прекрасно,само има 2 подробности ,високата цена на тези автомобили и малкия преход коѝто изминават,както и времето за зареждане.Еми да ги направят по 20-25000 лв ,що да не си купи човек,ама не трябва да бриш една торба с пари ,е няма как да си купи човек,на фона на бг заплатите.

БРЦК

Идат водородните коли! Тойота Мирай вече серийно се произвежда. От догодина и Мерцедес пускат серийно модел. Хонда имат прототип който се продава във Калифорния заради големите субсидии. Водород се произвежда лесно и евтино и е най -разпространения елемент на земята. С разните хибридчета и 'мотокари' е свършено - до 5 години са изчезнали. Тия Тесла ако не влезнат в крак с новостите (водородна клетка) до 5 години са фалирали.

Не разбирам - какво му е по-екологичното на един ел. автомобил от такъв с ДВГ ??? Този ток нали пак идва от изгаряне на фосилни горива или от АЕЦ

Електромобилите са по-екологични поради няколко причини: - двигателите с вътрешно горене са с по-лош коефициент на полезно действие в сравнение с играрянето в ТЕЦ. С други думи по-малко загуби има. - Когато енергията се произвежда от ТЕЦ в много случаи той е извън населените места и не дишаме твърди прахови частици и кофти азотни съедининеия, които са продукт на ДВГ. - Енергията освен от ТЕЦ-ове може да се произвежда по много други начини - АЕЦ, ВЕЦ, соларни паркове, вятърни паркове, биомаса Друга полза е че самите коли са по-лесни за поддръжка - няма скоростна кутия, смяна на консумативи, по-добри динамични характеристики, повече обем, и по-нисък център на тежестта. За това се сещам на първо време, надявам се да е достатъчно.

Горенето на 1л бензин дава около 8.7 киловат-часа. С толкова енергия средния електрически абтомобил изминава 56 км. С други думи, електрическите коли "горят" еквивалентно на 1.79 л/100 км. Не ми е позната кола с ДВГ която да харчи толкова малко. Относно цени, ако приемем че един литър бензин струва 1.8 лв, а 1 киловат-час 0.09 лв. Също така електрическа кола използва 15.5 киловат-часа за 100 км, а бензинова 6 литра за 100 км. С електрическата кола, 100 км пробег ще струва 1.40 лв, а с бензинова, над 10 лв. В момента не живея в България и не знам дали цените за ток и бензин които използвам са достоверни, но това намерих в интернет.

Можем само да се радваме, че и нашето правителство е в крак с времето. И намали продуктовата такса за електромобили с 14 лева.... е, може да са били и 16... обърквам се от големи числа.

... жалко, че ги няма... на старо...

Не е зле, като начало. В Щатите дават $7500, а има и много допълнителни субсидии от общини, енерго компании, и други. На пример в Калифорния субсидиите варират от $10000 до $15000.