Ето я новата Skoda

Нoвaтa Skоdа Еnyаq iV бeшe oфициaлнo прeдcтaвeнa oнлaйн.

Обратно в новината

Коментари - Ето я новата Skoda | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За БГ предпочитанията ми е трудно да се ориентирам - все са висок клас специалисти, които налагат мнение - как трябва да се мисли и действа. Но за прагматиците, които са по-близко до реалността - вижте как се развива Шкода примерно да немския пазар - колко са продажбите, как се повишават в последните години, какво говорят потребителите и тестовете на Шкодите там - малко е по-различно настроението и в Германия и в Ангглия, но не искам да обидя българските разбирачи - те си остават най-добрите :) няма спор.

Хаха, егати идиота трябва да си, за да си купиш Шкода на тия цени. Новата Октавия, автомат с включени нормални екстри - на цената на Мерцедес А класа, БМВ Гранд купе 2, Тойота Камри С 20 хил по-скъпа от средно ниво Корола или Меган на макс, с 40 хил по-скъпа от Фиат Типо!!! А тая електическата я очаквайте на цената на едно Мазерати например. Нищо де, в края на годината, като излязат продажбите на новите модели Шкода, тъкмо ще преброим какви и колко идиоти е раждала и продължава да ражда майка България.

Да, виждам, че имаш адекватното потребителско поведение и я разглеждаш в сравнение с директните й конкуренти. Аз лично не знам кой би си купил октавия, при положение, че Тойота Корола моделна година 2019 ХИБРИД за 40к и малко, идва с двигател с мощност еквивалентна на над 140 коня (заради електричеството), много сериозни екстри, изключително голямо вътрешно и багажно пространство, много висока сигурност и надеждност, чудесен нов и разпознаваем дизайн и разход 3,5 градско (всеки ден го правя при 50 км градско от Точка А обратно до точка А, при студен старт!), но при по-смело каране - около 4,5 разход градско. На морето се изнизваш на ток и всички се обръщат след теб на улиците в курортите - всеки е любопитен към все още новата технология. Също меган - чудесен автомобил, мазда 3 - чудесна. Но - както казваш - свят широк, всеки си решава за какво да даде 60к лева...

Не че не са грозновати шкодите, но трябва да си с много извратен вкус, за да наречеш една съвременна тойота красива. Здрава - да, практична - да, качествена - да, безпроблемна - също, но красива...

340 км. пробег .И къде ще ходя с тази голяма кола

Миналата година гледах модели за купуване на нов автомобил. Шкода, разбира се, ми беше в листа - качество и технологии от ВАГ, огромно багажно пространство, приличен дизайн, ниска цена. Като отидох в представителството, се сблъсках със следната картинка: визията от тези "компютърни картинки", дето ги публикуват, е съвсем различна. Вътре в купето - евтини твърди пластмаси с умерено добра сглобка, по-ниските нива са със скучни цветове на интериора и изключително постни. Интериорът за мен не струва. Екстериор - с 16-цолови колелета с нормалните джанти и с нормален цвят колата изглежда старомодна и евтина - представих си я с малко мръсотия на паркинга и си дадох сметка, че и външна визия няма. Понеже там има само основни нива и за всяка екстра се заплаща отделно, ми предложиха желаната от мен комбинация за 54к. Нищо особено не беше комбинацията, но се оказа изключително скъпа. И така, шортлистата беша мазда 3 и тойота корола хибрид, спрях се на второто и срещу малко над 40к в момента карам модерен, красив, здрав автомобил. А шкодата - ами дори не достигна до етапа с тестдрайв. Така че, на шкода струват само много високите нива - с кожа, лайстни, подсветки и прочее, които правят простотата, скучността и евтинията й малко по-поносима. Но на цените на високите нива можете да си позволите доста, ама дооооста по-добри автомобили - говорим за 60+ хиляди лева. Така че, за мен, опитът на Шкода да излезе от евтиния сегмент не струва, губи идентичност и предомство, щом тойота ХИБРИД е значително по-евтина от ДВГ на Шкода (и не говоря за мощен двигател). Постен, скучен, евтино изглеждащ, демоде автомобил. Иначе да, компютърните картинки с екзотични цветове са си супер, няма спор :)))

Chefo77

Преди 2 години и аз се сблъсках със същото, макар и с покупката на 5 годишен автомобил, Фабиа. На теория всичко ѝ беше супер - двигател, километри, цена - но визията бе ужасно постна. Да, такъв автомобил не се купува, за да се гъзариш с него, но да имам усещане, че съм в 90-те, при все че беше 2018-а - мерси. Пижо си е ОК (това, на което се спряхме).

Изключително грозна. Хлапета WEB дизайнери могат да проектират само такъв боклук. Жалко!

Някакъв неграмотен човек пише коментари! По добре е да не се чете, дразнещо е!

'Начи, 13 инчовия дисплей е едно от най-важните характеристики на една съвременна кола. К'во ще правим без дисплей ума ми не го побира. Колите станаха като смартфоните - пълен уж с екстри, с незнам си колко ядра и памет, обаче пълен с бъгове и забива на всяко трето пускане.

И аз карам нова кола с "гуем" дисплей и да си призная ми липшсва старата кола на която с вързани очи знаех всяко копче за какво е и действах без да гледам някъде другаде а сега за да сменя нещо трябва да гледам тоя дисплей и повечето пъти да премина през няколко менюта и при скорост в 120км. КО праим?