Коментари - Електромобилите на Volkswagen ще се зареждат за половин час | Авто.dir.bg
Коментари
То принципно може и за 2 минути да се зареди (колкото с нафта), ама кой ще осигури подобна мощност, и по какви кабели ще тече този ток, за да не греят зверски? И батериите трябва да са с адски ниско вътрешно съпротивление, за да не гръмнат...
А може просто ЕС да задължи производителите да направят батериите стандартизирани и сменяеми на зарядните станции. Със сигурност ще е по-лесно за всички, по-добре ще се зареждат батериите, по- малко и равномерно ще е ел. натоварването на станциите . И без това са разположени от долу в повечето случаи. Въпрос на воля. Иначе си представям пътуването по празници и висенето на опашки по зарядни станции. Аз не бих си купил кола, с която не мога да отида до другия край на БГ без зареждане.
Ще се зареждат за половин час и със заряда ще изкарват 10-15км. Това са глупости. Даже един телефон за половин час не може да зареди батерията си до 80%, та какво остава за огромните батерии на електромобилите.
Що бе, фаст чарджа на телефона ми точно това прави. Защо да не може да се направи и за автомобил. Просто от обикновен контакт няма да може да дръпнеш толкова мощност.
Зависи от мощността на източника. Телефона е с едно мъничко адаптерче позволяващо между 400 и 600 милиампера изходно напрежение. Ми направи си сметка, как с 500 милиампера адаптер ще заредиш 3000 милиампер часа. При идеални условия това са 6 часа заряд. Такива проблеми обаче може да няма за електромобилите и с яки кабели и голяма мощност на източника заряда да става бързо.
Бързите зарядни зареждат с по-високо напрежение (до 12 волта) и наистина за 30 минути се стига до 80% от заряда. Освен това дори обикновените зарядни зареждат с ток от 1 до 2 ампера. Само китайчетата от магазина за един лев за под един ампер зарядни и затова новите телефони дори не започват да се зареждат с такива зарядни.
Електромобилите на Volkswagen ще се зареждат за половин час
Volkswagen разкри амбициозен план за продажба на 10 млн. електромобила, базирани на новата модулна платформа Modular Electric Drive Matrix (MEB).
Обратно в новината