Дизелът вече не е на мода в Германия

Дизелът вече не е на мода в Германия: продажбите на дизелови коли намаляват драстично, а потребителите се ориентират към алтернативни технологии.

Обратно в новината

Коментари - Дизелът вече не е на мода в Германия | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

а аз си карам новата s класа от юли 2016, дизелченце е 4х4. и лада нивата е 4х4 от сеп 2013. имам и 5 вече еколела. 1 купих германско с бош (250 вата моторченце) на педалити. слабичко е. но сега чакам 4 китайски чудовища, с батерии: 1 х 1квч, 2 х 1.4квч и 1 х 2.9квч. и 4те модела с бафанг ултра, с 1кв мотор на педалити. така че съм ЕКО-меко от секаде...

и аз съм като тебе... смених печката сиганска любоф на дърва със електрическа а за другата седмица съм поръчал 7 слънчеви часовника....

нема страшно-ще им мине това в най-скоро време !Дизела си е дизел !Това е положението !

"Някои експерти пък смятат, че бъдещето принадлежи не на електромобилите, а на горивната клетка - една технология, която обаче е още по-скъпа и по-малко напреднала от задвижването с електричество." Като превеждате статии, поне си направете труда да разберете за какво именно иде реч и за какво в крайна сметка пишете! Автомобилите с горивни клетки СА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, използващи електродвигател за задвижване. Разликата е в това, че електроенергията не идва от акумулаторна батерия, а от "горивна клетка", която произвежда електроенергия, използвайки водород и кислород.

пич, ела да покараме в лозенската, ако сакаш? на s класата обаче нема да те повозя... щедростта ми свършва с офертата да покараме заедно на лозенската. давам ти едното еколело, иначе нема изкачване с обикновенно...

Ако изобщо сме нормална нация, ще поискаме от Народното събрание незабавно да забрани вноса на дизели по- стари от 10 год. и никакви писъци оттук и от Брюксел за пазарна икономика, свободна търговия и т.н. не бива да ни смущава. А след 5 години да последва забрана за дизели над 5 години.

ПЕГОЛ - зеленото гориво, забравеното изобретение на един български гений!

колело си имам и лозенската си я качвам всеки уикенд без батерии само на биоенергия... та за возене с колело става, винаги съм навит за горене на калории по баира.. беден съм за с класа а и не ми представя интерес, фен съм на малките автомобили тип WRC

Хибридите са естествен преход от горива към електричество. Това е най-подходяящата и щадяща технология за близките 20 години. Увеличените продажби на Тойоти хибриди го доказват, ръста е 50% за Европа.

Много време те държи в транс наркотика бе селски,понамали го малко,че се предозираш вече:)))))))))характерно за коплексарите е да се хвалят с нещо което много силно желаят но.......споко,може и ти да станеш лотариен милионер:))))))))

Отново нещо лъжете. Ауди започва да строи нов завод за дизелови двигатели в Швейцария. С нова технология.

Ако минималната заплата в България е 6 000 лв. няма да има проблем и вашето предложение да стане факт, дотогава хората ще си карат 30 годишни дизели и ще чакат светлото бъдеще да дойде.

Карам Тойота хибрид и подкрепям думите ви. Но ние сме големи всезнайковци. Като чета коментари за хбрид виждам, че пишещите си нямат идея какво е това като технология. Не напразно ви цъкат минусчета и си карата голфчетата.

За същите пари можеше да караш нещо далеч по-добро. Ти си знаеш де. парите са си твои.